Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Peugeot 208 GT Line 130: Με οδική συμπεριφορά που ξεχωρίζει

Ελλάδα 4:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Peugeot 208 GT Line 130: Με οδική συμπεριφορά που ξεχωρίζει

ΑΓΟΡΑ

Peugeot 208 GT Line 130: Με οδική συμπεριφορά που ξεχωρίζει

ΑΓΟΡΑ

Με τα σύγχρονα μικρομεσαία μοντέλα να τυποποιούνται ολοένα και περισσότερο σε βάρος των χαρακτηριστικών της νεανικότητας και της ευχαρίστησης, στην οδήγηση η Peugeot αλλάζει τα δεδομένα παρουσιάζοντας το 208.

Advertisement
Advertisement

 

Η χρήση του αυτοκινήτου αλλάζει, η επιλογή των αγοραστών στρέφετε στα μοντέλα SUV. Όλων; Όχι. Μία μερίδα από αυτούς νοιάζεται για την χαρά της οδήγησης και επιλέγει το Peugeot 208.  Η νέα αυτή γενιά του 208, συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική μετακίνησης της Peugeot στο premium κομμάτι της αγοράς, ξεχωρίζει από το τολμηρό design που διακρίνεται από τον αέρα νεότητας και της ενέργειας που αναδίδει.

Advertisement
Advertisement

Μεγαλύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από το σημερινό PEUGEOT 208, το μοντέλο της νέας γενιάς παρουσιάζει ένα εντελώς ξεχωριστό αμάξωμα, που διακρίνεται για το αθλητικό του παρουσιαστικό και τις χυτές του γραμμές. Υπάρχει επίσης μια ξεκάθαρη αύρα αισθησιασμού που αντανακλάται από τα έντονα τονισμένα φτερά και τις καμπύλες του αμαξώματος – μια διακριτική ισορροπία μεταξύ ακμών και καμπυλών.

Στο εσωτερικό το 208 είναι εμπνευσμένο από το concept car Peugeot Fractal. Εφοδιάζεται με το νέας γενιάς, i-Cockpit, που αποτελεί πλέον αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Peugeot, και έχουν ήδη εκτιμήσει πάνω από 5 εκατομμύρια οδηγοί. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις αναλογίες και τη διάταξη των χώρων αποθήκευσης του. Εκτός από τις θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι του συνοδηγού, υπάρχουν 3 αποθηκευτικοί χώροι κατά μήκος της καμπίνας (ανάλογα με την έκδοση).

Advertisement

Η κίνηση με το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας του 208 είναι όπως ακριβώς την περιμένετε. Οι 130 ίπποι, που αποδίδει ο τρικύλινδρος Turbo 1.2 PureTech περνούν στους εμπρός τροχούς µέσω του αυτόματου κιβωτίου µε τις οκτώ σχέσεις (δεν διατίθεται με μηχανικό), που διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport) που επιλέγονται από τον διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ανάλογα µε τον ρυθμό που θέλετε να δώσετε στην οδήγησή σας.

Advertisement

Το πρόγραμμα Sport προσφέρει πιο άμεση απόκριση στο γκάζι (αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα) και περισσότερο βάρος στο τιμόνι. Ο ήχος γίνεται έντονος και έχει λίγο διαφορετική χροιά από το κλασικό «γρύλισμα» του. Αν μάλιστα αλλάζετε ταχύτητες από τα paddles, η εμπλοκή σας γίνεται πιο έντονη. Στο Normal η κατάσταση είναι για καθημερινή χρήση (ή για ταξίδι) με το τιμόνι να γίνεται ελαφρύ και τον ήχο από τον κινητήρα ανεπαίσθητο. Στο Eco, η απόκριση στο γκάζι πιο αργή, όπως και οι αλλαγές ταχυτήτων. Το πρόγραμμα είναι ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις σε δρόμους με έντονη κυκλοφορία. Είναι ξεκούραστο και βοηθά να μειώσετε την κατανάλωση καυσίμου.

Ο κυβισμός των 1200 κ.εκ. και η απόδοση των 130 ίππων είναι παραπάνω από ικανοποιητική. Για το 0-100 χλμ χρειάζονται 8,7 δεύτερα και η τελική είναι στα 208 χλμ. Η ανάρτηση µε τη σειρά της είναι όσο σφιχτή χρειάζεται για να µην δυσανασχετούν οι επιβάτες. Παράλληλα ελέγχει το αμάξωμα και περιορίζει τις κλίσεις του στις στροφές. Δίνει μία σωστή αίσθηση ασφάλειας και σας αφήνει να ανεβάσετε ρυθμό και να ευχαριστηθείτε την οδήγηση.

Advertisement