Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Nissan: Δημοφιλή τα sedan στους νέους

Ελλάδα 11:40
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Nissan: Δημοφιλή τα sedan στους νέους

ΑΓΟΡΑ

Nissan: Δημοφιλή τα sedan στους νέους

ΑΓΟΡΑ

Σύμφωνα με έρευνα, oι Αμερικανοί millennials λατρεύουν τα sedans. Νέα μελέτη δείχνει ότι 8 στους 10 νεότερους αγοραστές αυτοκινήτων στις ΗΠΑ τοποθετούν τον κλασικό τύπο αμαξώματος ψηλά, στην λίστα προτίμησής τους.

Advertisement
Advertisement

 

Πρόσφατη έρευνα την οποία έκανε η Nissan Αμερικής αποκαλύπτει ότι οι νεότερες γενιές αγοραστών αυτοκινήτων, γνωστοί πλέον ως millennials ή Generation Z, στρέφουν τα βλέμματά τους σε αυτοκίνητα sedan.

Advertisement
Advertisement

Μεταξύ των συνολικά ερωτηθέντων που δεν κατέχουν σήμερα ένα sedan, το 78% σκέφτεται να αγοράσει ένα, ενώ  οι νεότεροι σε ηλικία ερωτηθέντες έδειξαν μια ακόμη μεγαλύτερη «έλξη» για την συγκεκριμένη κατηγορία.

Η Nissan παρουσίασε πρόσφατα στην Αμερικανική αγορά το τελευταίο της sedan, το ολοκαίνουργιο Versa, το οποίο διαθέτει ένα νέο δυναμικό σχεδιασμό, τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά, σε συνδυασμό  με  τεχνολογία που γενικά δεν συναντάται στην κατηγορία subcompact.

Πέρυσι, η Nissan  λάνσαρε και το ολοκαίνουργιο Altima, ένα σπορ σεντάν , όπου τώρα στην έκτη γενιά του, είναι το πρώτο sedan που προσφέρει την τεχνολογία υποστήριξης του οδηγού ProPILOT Assist της Nissan. Η Nissan αποκάλυψε επίσης πρόσφατα τo ανανεωμένο Maxima, με πρόσθετα  χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με ένα ολόφρεσκο στυλ.

Advertisement

«Βλέπουμε μια μεγάλη ευκαιρία στην κατηγορία sedan, γι ‘αυτό συνεχίζουμε να λανσάρουμε ολοκαίνουργια και ανανεωμένα προϊόντα», δήλωσε ο Rob Warren, διευθυντής μάρκετινγκ στη Nissan North America και προσθεσε: «Τα sedans εξακολουθούν να είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους πελάτες μας και καθώς οι ανταγωνιστές μας  βγαίνουν από την συγκεκριμένη κατηγορία, δημιουργούνται  ακόμα περισσότερες προοπτικές για τη Nissan».

Advertisement

Μια ματιά στους οδηγούς sedan σήμερα

Η Nissan πραγματοποίησε έρευνα στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων (sedan και μη) στις ΗΠΑ,  μεταξύ 18 και 65 ετών , με τα ακόλουθα αποτελέσματα :

  • Κορυφαία επιλογή: το 78% των Αμερικανών οδηγών που δεν διαθέτουν sedan θα εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσει ένα τώρα ή στο μέλλον.
  • Επιλογή νεότερων γενεών: το 86% των ερωτηθέντων μεταξύ 18 και 34 ετών (Generation Z και νεότεροι millennials) που δεν κατέχουν sedan, θα σκέφτονταν να αγοράσουν ένα τώρα, ή στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για το 81% των παλαιότερων millennials και την Generation X (ηλικίας 35 – 50).
  • Ικανοποιημένοι ιδιοκτήτες: Οι ιδιοκτήτες sedan στις Η.Π.Α., είναι εξίσου ικανοποιημένοι με τα αυτοκίνητά τους (89%) με τους ιδιοκτήτες άλλων κατηγοριών (88%).
  • Λειτουργικότητα τετράθυρων μοντέλων : τα SUV και τα φορτηγά, δεν μονοπωλούν στο συγκεκριμένο πεδίο. Το 95% των ιδιοκτητών sedan, ανέδειξε τη λειτουργικότητα των τεσσάρων θυρών ως το νούμερο 1 χαρακτηριστικό που λατρεύουν στο αυτοκίνητό τους, έναντι 94% για τους μη ιδιοκτήτες sedan.

Advertisement