ΑΓΟΡΑ

Η διαφημιστική καμπάνια του Adam Rocks

Ελλάδα 6:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η διαφημιστική καμπάνια του Adam Rocks

ΑΓΟΡΑ

Η διαφημιστική καμπάνια του Adam Rocks

ΑΓΟΡΑ

Στο πλαίσιο της επικοινωνιακής της πολιτικής με τολμηρά διαφημιστικά σποτ, η Opel λανσάρισε την τη νέα διαφημιστική της καμπάνια, για το ADAM ROCKS.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να δείξει πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο μικρό αυτοκίνητο, επιστρατεύοντας φρέσκα, τολμηρά και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικά διαφημιστικά. Η συγκεκριμένη καμπάνια τρέχει με τον τίτλο: “Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι”.

Δημιουργός της καμπάνιας αυτής ήταν η διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends με έδρα το Αμβούργο. Τα Γερμανικά τηλεοπτικά κανάλια και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης ήδη προβάλλουν δύο τολμηρές και … αναπάντεχες διαφημίσεις που βασίζονται στο σλόγκαν “Umparken im Kopf” (“Αλλάξτε τρόπο σκέψης, ξεκολλήστε“). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε περιοδικά / εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας  και υπαίθρια διαφήμιση.

Advertisement
Advertisement

«Το μήνυμα μας είναι σαφές: Το ADAM ROCKS είναι ένα περιπετειώδες, μοντέρνο και αρρενωπό μικρό αυτοκίνητο», δήλωσε η Tina Müller, αντιπρόεδρος του Opel Group.

Στην Ελλάδα οι παραγγελίες του ADAM ROCKS έχουν ξεκινήσει με τιμή από 15.040 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δουν σε πρώτη παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση» που διεξάγεται στις 25/10-2/11.