Η διαφημιστική καμπάνια του Adam Rocks
ΑΓΟΡΑΗ διαφημιστική καμπάνια του Adam Rocks
ΑΓΟΡΑΣτο πλαίσιο της επικοινωνιακής της πολιτικής με τολμηρά διαφημιστικά σποτ, η Opel λανσάρισε την τη νέα διαφημιστική της καμπάνια, για το ADAM ROCKS.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι να δείξει πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο μικρό αυτοκίνητο, επιστρατεύοντας φρέσκα, τολμηρά και πάνω απ’ όλα χιουμοριστικά διαφημιστικά. Η συγκεκριμένη καμπάνια τρέχει με τον τίτλο: “Η Opel ξεκαθαρίζει ότι κάθε άλλο παρά ‘γλυκούλικο’ είναι”.
Δημιουργός της καμπάνιας αυτής ήταν η διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends με έδρα το Αμβούργο. Τα Γερμανικά τηλεοπτικά κανάλια και τα ψηφιακά μέσα ενημέρωσης ήδη προβάλλουν δύο τολμηρές και … αναπάντεχες διαφημίσεις που βασίζονται στο σλόγκαν “Umparken im Kopf” (“Αλλάξτε τρόπο σκέψης, ξεκολλήστε“). Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης καταχωρήσεις σε περιοδικά / εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και υπαίθρια διαφήμιση.
«Το μήνυμα μας είναι σαφές: Το ADAM ROCKS είναι ένα περιπετειώδες, μοντέρνο και αρρενωπό μικρό αυτοκίνητο», δήλωσε η Tina Müller, αντιπρόεδρος του Opel Group.
Στην Ελλάδα οι παραγγελίες του ADAM ROCKS έχουν ξεκινήσει με τιμή από 15.040 ευρώ (με όφελος απόσυρσης), ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το δουν σε πρώτη παρουσίαση επί Ελληνικού εδάφους στο Σαλόνι Αυτοκινήτου «Αυτοκίνηση» που διεξάγεται στις 25/10-2/11.