Ενισχύεται η δομή της Mitsubishi Motors Europe
ΑΓΟΡΑΕνισχύεται η δομή της Mitsubishi Motors Europe
ΑΓΟΡΑΘέλοντας να υποστηρίξει τους στόχους της σε μία από τις πιο απαιτητικές περιοχές του κόσμου, η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) αποφάσισε να ιδρύσει έναν ολοκληρωμένο οργανισμό Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στην Ευρώπη.
WHAT CAR
Ο νέος οργανισμός θα έχει δράση πέραν των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της After Sales, Ανταλλακτικών και Logistics. Οι δραστηριότητες του δεν θα θα αφορά τις αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας.
Το πρώτο δομικό στοιχείο της Mitsubishi Motors Europe είναι ένας νέος οργανισμός που εστιάζει στους δείκτες απόδοσης και τις ανάγκες των πελατών, και κατανέμεται σε δύο διαφορετικές περιοχές στην Ολλανδία στις πόλεις : Amstelveen και Born.
Στο Amstelveen, είναι κοντά στο Amsterdam, βρίσκεται το γραφείο του Προέδρου & CEO, το ενισχυμένο τμήμα Πωλήσεων & Μάρκετινγκ, το Νομικό Τμήμα και ο τομέας Δημοσίων Σχέσεων (PR) και στην Born (κοντά στο Maastricht) βρίσκεται το Ευρωπαϊκό Κέντρο Ανταλλακτικών (European Part Center), εμβαδού 55.000 τμ, για τις δραστηριότητες After Sales, Χρηματοοικονομικών & Ελέγχου, Ανθρωπίνων Πόρων (Human Resources) και Πληροφορικής (IT).
Υπό την διεύθυνση του Bernard Loire – Προέδρου & CEO – αυτός ο ολοκληρωμένος οργανισμός πλαισιώνεται από μία νέα Διοικητική Ομάδα που αποτελείται από τους: Frank Krol (Διευθυντή Πωλήσεων), Alex Thomas (Διευθυντή Μάρκετινγκ) και Ganesh Jawahar (Διευθυντή After Sales)
Επιπλέον ιδρύθηκε ένα ειδικό τμήμα Ηλεκτρικών Οχημάτων (“Electric Vehicle”) για να τονώσει την κορυφαία θέση της Mitsubishi Motors στην Ευρωπαϊκή αγορά που κατέχει με το Outlander PHEV από το 2013.
Πρόκειται για ένα σημαντικό οργανωτικό βήμα εν όψει των επόμενων πρωτοβουλιών της MMC στον τομέα της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη πόσο μάλλον με την προοπτική επέκτασης της οικογένειας plug-in υβριδικών / ηλεκτρικών SUV που θα κυκλοφορήσουν τα επόμενα χρόνια.
Ο Guillaume Cartier, Ανώτερος Αντιπρόεδρος της MMC – Global Marketing & Sales έθεσε αυτό το νέο Ευρωπαϊκό οργανισμό σε ένα ευρύτερο παγκόσμιο πλαίσιο: “Βλέποντας τα πράγματα από παγκόσμια σκοπιά, η Ευρώπη είναι μία μοναδική αγορά – όχι η μεγαλύτερη σε όγκο αλλά μία αγορά που διαμορφώνει πρότυπα σε επίπεδα κανονισμών, ποιότητας, τεχνολογίας και σχεδίασης.”
Και πρόσθεσε: “Ήταν φανερό ότι έπρεπε να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας στην περιοχή αυτή για να ανταποκριθούμε στην πρόκληση, εν όψει της προετοιμασίας μας για την παρουσίαση του επόμενου κύματος plug-in υβριδικών/ηλεκτρικών SUV. Είμαστε σίγουροι ότι ο Bernard Loire και η νέα του ομάδα στην Mitsubishi Motors Europe διαθέτουν τα κατάλληλα εφόδια για κάτι τέτοιο.”