Menu
LIVE η κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΟΡΑ

Peugeot 3008: Από την απομακρυσμένη παραλία ως την πόλη

  • newsautoteam

Ένα SUV δεν χρειάζεται να εξοπλίζεται αναγκαστικά και με ένα σύστημα τετρακίνησης, μιας και το τελευταίο έχει τις περισσότερες φορές αρνητικές επιπτώσεις.

Επιπλέον βάρος, περισσότερα κινούμενα μέρη, φθορές/βλάβες στην ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης, μεγάλη κατανάλωση καυσίμου και περισσότερα καυσαέρια, είναι μερικά από τα εμφανή μειονεκτήματα της μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Όμως το Peugeot 3008 διαφέρει. Μπορεί να κινείται με άνεση τόσο στην πόλη όσο και σε απάτητες διαδρομές, χάρη στο εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Advanced Grip Control.

Πως λειτουργεί

Ένας επιλογέας στο κέντρο της κονσόλας σας δίνει τη δυνατότητα επιλογής του προγράμματος ελέγχου πρόσφυσης που ταιριάζει στον τύπο εδάφους στον οποίο κινείστε, είτε πρόκειται για χιόνι, λάσπη ή άμμο. Πιο συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα snow, το σύστημα αντιλαμβάνεται αυτομάτως τον κινητήριο τροχό που σπινιάρει και τον φρενάρει, δίνοντας περισσότερη ροπή στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

Στο πρόγραμμα sand, οι δύο τροχοί είναι συγχρονισμένοι και δέχονται την ίδια ροπή από το μοτέρ ώστε να ξεπεράσει την αμμώδη επιφάνεια.

Γιατί να επιλέξετε το Advanced Grip Control;

Το προσιτό επιπλέον κόστος του συστήματος δίνει τη δυνατότητα σε έναν μέσο οδηγό να κινείται με ασφάλεια σε χώμα, άμμο και χιόνι. Ειδικά στη χώρα μας, όπου τα υπερβολικά καιρικά φαινόμενα είναι μηδαμινά, η επιλογή του Advanced Grip Control έναντι ενός τετρακίνητου μοντέλου μόνο προτερήματα διαθέτει.

Το SUV με σύστημα τετρακίνησης συνοδεύεται με μεγαλύτερο κόστος κτήσης, καθώς και αυξημένο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου. Ειδικά το τελευταίο αποτελεί σημαντικό παράγοντα στη μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.

Επιπλέον… ασφάλεια

Το Peugeot 3008 έρχεται και με περισσότερα συστήματα ασφαλείας. Όταν πρόκειται να κινηθείτε σε δρόμους με απότομη κλίση υπάρχει το πρωτοποριακό σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Hill Assist Descent Control) που ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου ανάλογα με τη γωνία κατάβασης και βοηθά το αυτοκίνητο να κατέβει ομαλά, χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να επεμβαίνει καθόλου στο γκάζι ή στο φρένα.

Δημοφιλή στο Protothema.gr