Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

Newsmoto

Το νέο Honda SH είναι καλύτερο από ποτέ

  • newsmototeam
2020 HONDA SH125i

Η Honda προχώρησε στην παρουσίαση του νέου SH που αποτελεί ένα από τα ευρωπαϊκά best sellers στην κατηγορία του και φέρει σημαντικές αλλαγές σε όλους τους τομείς που ολοκληρώνουν ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα του.

 

Το Honda SH αποτελεί το βαρύ πυροβολικό της ιαπωνικής εταιρίας στην κατηγορία των μικρού κυβισμού scooters με μεγάλους τροχούς και επίπεδη ποδιά και το νέο μοντέλο έρχεται να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την θέση της εταιρίας στην κατηγορία όπου το όνομα SH έχει ξεπεράσει σε πωλήσεις το ένα εκατ. μονάδες από το 1984 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά.

2020 HONDA SH

Η σχεδίασή του παρουσιάζεται πλέον ακόμη πιο μοντέρνα και δυναμική με όλες τις επιφάνειες του SH να έχουν ανανεωθεί και ενισχύοντας παράλληλα την αρμονία και την κομψότητά τους. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος και στα νέα LED φώτα εμπρός και πίσω.

2020 HONDA SH

Η δουλειά που έκαναν οι μηχανικοί της Honda στο πλαίσιο του SH αύξησε ακόμη περισσότερο τον χώρο αποσκευών κάτω από τη σέλα, κατά δέκα λίτρα φτάνοντας συνολικά στα 28, ενώ κάτω από τη σέλα βλέπουμε πλέον και θύρα USB. Ο χώρος αυξήθηκε αλλά ο πίσω τροχός παραμένει σε διάμετρο στις 16 ίντσες όπως και ο εμπρός.

2020 HONDA SH

Έτσι, εκτός από ένα κράνος κλειστού τύπου, ο αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει εκεί και άλλα πράγματα που χρειάζεται καθημερινά αλλά να φορτίσει και το κινητό του. Εντελώς νέος είναι και ο πίνακας πληροφοριών. Οι αλλαγές στο πλαίσιο έφεραν παράλληλα και αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με στόχο την βελτίωση της άνεσης του αναβάτη. Οι διαδρομές των αναρτήσεων ανέρχονται στα 89 και 83 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με τα διπλά αμορτισέρ να φέρουν προφόρτιση ελατηρίου σε πέντε θέσεις.

2020 HONDA SH

Όπως και το προηγούμενο έτσι και το νέο SH είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με 125 και 150 κυβικά με δύο νέους τετραβάλβιδους κινητήρες που φέρουν και σύστημα Start-Stop. Το σύστημα απενεργοποιεί και επανεκκινεί το μοτέρ στο φανάρι για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου. Ο eSP+ κινητήρας των 156 κυβικών εκατοστών αποδίδει 16,2 ίππους και 14,9 Nm ροπής στις 8.500 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και καταναλώνει μόλις 2,23 λίτρα ανά 100 χλμ. σύμφωνα με την Honda.

Ο μικρότερος κινητήρας των 125 κ.εκ, αποδίδει 12,5 ίππους και 12 Nm ροπής στις 8.250 και 6.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και καταναλώνει 2,18 λίτρα ανά 100 χλμ., τη στιγμή η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ ανέρχεται και στις δύο περιπτώσεις στα 7 λίτρα και προσφέρει αυτονομία πάνω από 300 χλμ.

Στον στάνταρ εξοπλισμό του SH ανήκει το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και το ABS, ενώ για πρώτη φορά η ιαπωνική εταιρία προσθέτει και σύστημα ελέγχου πρόσφυσης του πίσω τροχού Honda Selectable Torque Control (HSTC) για υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας σε δρόμους με μειωμένη πρόσφυση.

H τιμη του αναμένεται να ξεκινάνε περίπου στα 4.000€

Δημοφιλή στο Protothema.gr