Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | Οι καλύτεροι φορτιστές

Newsmoto

MotoGP Laguna Seca: Θρίαμβος Marquez

  • newsautoteam

Ο νεότερος σε ηλικία αναβάτης με δύο συνεχόμενες νίκες στο MotoGP έγινε ο Μαρκ Μαρκέθ, μετά τη νίκη του στη Laguna Seca! Ο Ισπανός “κατέκτησε” την απαιτητική πίστα της Καλιφόρνια στη πρώτη του μόλις επίσκεψη εκεί, διευρύνοντας το βαθμολογικό του προβάδισμα.

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

O εργοστασιακός αναβάτης της Honda εκκίνησε δεύτερος και το πρώτο κομμάτι του αγώνα δεν φάνταζε ιδεατό. Ο κάτοχος της pole position, Στέφαν Μπράντλ, οδηγούσε την κούρσα ενώ ο Βαλεντίνο Ρόσι που έκανε πολύ καλή εκκίνηση είχε περάσει δεύτερος. Χρειάστηκε ένα… μαεστρικό προσπέρασμα από πλευράς Μαρκέθ στη θρυλική στροφή Corkscrew για να απαλλαχθεί από το εμπόδιο του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή και εν συνεχεία να κυνηγήσει τον Γερμανό.

Τελικά στον 19ο εκ των 32 γύρων, ο Ισπανός πήρε την πρωτοπορία την οποία και κράτησε μέχρι τέλους, με τελικό προβάδισμα της τάξης των 2.298 sec. Έτσι, μετά από εννέα γύρους στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα, έχει προβάδισμα 16 πόντων έναντι του teammate του, Ντάνι Πεδρόσα και 26 έναντι του Χόρχε Λορένθο.

Για τον Μπραντλ, ήταν η παρθενική παρουσία του στο βάθρο και ότι καλύτερο έχει πετύχει φέτος η δορυφορική LCR Honda. Από την πλευρά του ο Ρόσι, μπορεί να μη κατάφερε να παίξει επιτυχώς άμυνα κόντρα στον Μαρκέθ, το έκανε όμως κόντρα στον Αλβάρο Μπαουτίστα της δορυφορικής Honda Gresini. Ο Πεδρόσα αρκέστηκε στην πέμπτη θέση, μπροστά από τον Λορένθο που όπως αναμενόταν, όσο περνούσε η ώρα έχανε έδαφος. Όχι τόσο λόγω πόνων από τη διπλή εγχείρηση στην αριστερή του κλείδα, όσο λόγω της κακής φυσικής του κατάστασης ελέω αυτών.

Το γεγονός πως η Laguna Seca είναι πίστα που βόλευε τις Honda και όχι της YZR-M1, φάνηκε από τη χαμηλή πτήση και του Καλ Κράτσλοου με τη Yamaha Tech 3, που τερμάτισε μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Ducati. Στον εμφύλιο της ιταλικής εταιρείας, ο Νίκι Χέιντεν πέρασε στο φινάλε τον Αντρέα Ντοβιτσιόζο, προς τέρψη των συμπατριωτών του στις κερκίδες του αμερικανικού σιρκουί αλλά και δική του, ως μία άτυπη απάντηση στην ομάδα που δεν θα ανανεώσει τη συνεργασία τους που λήγει στο τέλος της σεζόν. Από τις CRT μοτοσυκλέτες, πρώτευσε ο Έκτος Μπαρμπερα της Avintia Blusens.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1 ΜΑΡΚΕΘ Repsol Honda Team 44’00.695
2 ΜΠΡΑΝΤΛ LCR Honda MotoGP 44’02.993 2.298
3 ΡΟΣΙ Yamaha Factory Racing 44’05.193 4.498
4 ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ GO&FUN Honda Gresini 44’05.252 4.557
5 ΠΕΔΡΟΣΑ Repsol Honda Team 44’09.952 9.257
6 ΛΟΡΕΝΘΟ Yamaha Factory Racing 44’13.665 12.97
7 ΚΡΑΤΣΛΟΟΥ Monster Yamaha Tech 3 44’15.999 15.304
8 ΧΕΪΝΤΕΝ Ducati Team 44’34.658 33.963
9 ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ Ducati Team 44’34.824 34.129
10 ΜΠΑΡΜΠΕΡΑ Avinitia Blusens 45’03.064 1’02.369

Βαθμολογία: 1. Marquez 163, 2. Pedrosa 147, 3. Lorenzo 137, 4. Ρόσι 117, 5. Κράτσλοου 116, 6. Μπραντλ 84, 7. Ντοβιτσιόζο 81, 8. Μπαουτίστα 71

Επόμενος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος MotoGP, στην Ινδιανάπολη, στις 18 Αυγούστου.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto