Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Newsmoto

MotoGP Silverstone: Νίκη-θρίλερ για Lorenzo

  • newsautoteam

Ο δωδέκατος αγώνας της σεζόν έμελε να είναι ίσως και ο συναρπαστικότερος φετινός για το MotoGP, με τον νικητή να κρίνεται λίγα μέτρα πριν το τέλος και τη διαφορά από τον δεύτερο μόλις στα 81 χιλιοστά του δευτερολέπτου!

TOY ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Θριαμβευτής ήταν ο Χόρχε Λορένθο, που με την επιτυχία αυτή, μπήκε ξανά στο παιχνίδι διεκδίκησης του τίτλου. Κάνοντας πολύ καλή εκκίνηση, ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha πέρασε τον κάτοχο της Pole position και πρωτοπόρο της βαθμολογίας Μαρκ Μαρκέθ. Επί 18 γύρους, ο αναβάτης της Honda ακολουθούσε από κοντά, μέχρι που στους τελευταίους δύο, οι Ισπανοί αποφάσισαν να προκαλέσουν ρίγη συγκίνησης στους φίλους του σπορ.

Ο Μαρκέθ επιτέθηκε, άλλαξαν αρκετές φορές θέσεις και μόλις μερικές εκατοντάδες μέτρα πριν τον τερματισμό και συγκεκριμένα στη στροφή Λούφιλντ, κατάφερε ο Λορένθο να ανακτήσει τα ηνία και να πανηγυρίσει τη νίκη που είναι η τέταρτη του για φέτος.

«Είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν ένας από τους καλύτερους αγώνες της καριέρας μου. Η νίκη αυτή μου προκαλεί έντονα συναισθήματα. Στην αρχή προσπάθησα να ανοίξω διαφορά αλλά ήταν αδύνατο καθώς ο Μαρκ δεν τα παρατάει ποτέ. Στους τελευταίους γύρους, εντόπισα κάποια σημεία όπου είχα το πάνω χέρι άρα πίεσα στο μάξιμουμ όταν είδα κενό στην τελευταία στροφή και ήξερα πως ήταν ή τώρα ή ποτέ, έπρεπε λοιπόν να περάσω», είπε ο παγκόσμιος πρωταθλητής σχολιάζοντας το πώς πήρε τη νίκη στη Μεγάλη Βρετανία.

Πρέπει να σημειωθεί πως ο Μαρκέθ είχε άσχημη πτώση στο ζέσταμα, όπου τέθηκε υπό αμφισβήτηση η συμμετοχή του στον αγώνα καθώς είχε βγάλει τον αριστερό του ώμο! Ωστόσο ο 20χρονος συμμετείχε κανονικά, πρωταγωνίστησε και πήρε 20 βαθμούς που όμως λέει, πήρε «20 βαθμούς που έμοιαζαν με νίκη»!

Το βάθρο συμπλήρωσε ο δεύτερος εργοστασιακός αναβάτης της Honda, Ντάνι Πεδρόσα. Μοναδική του παρηγοριά, η επίτευξη του ταχύτερου γύρου του αγώνα που αποτέλεσε παράλληλα και ρεκόρ πίστας: με 2’01.941 στον έκτο γύρο. Είδε όμως τη διαφορά του από τον teammate του να ανοίγει στους 30 πόντους, με έξι αγώνες να απομένουν. Με τη νίκη του, ο Λορένθο είναι πλέον 9 πόντους πίσω από τον Πεδρόσα.

Τέταρτος ο Βαλεντίνο Ρόσι με την εργοστασιακή M1, μπροστά από τρεις αναβάτες εργοστασιακών ομάδων, με τον τοπικό ήρωα Καλ Κράτσλοου, να μην έχει το καλύτερο τριήμερο. Μετά τις πτώσεις του Σαββάτου και του warm-up της Κυριακής, ο Βρετανός είχε μέτριο αγώνα, πονούσε στον δεξί ώμο και έμεινε στην έβδομη θέση.

Πρώτος ανάμεσα στις CRT μοτοσυκλέτες, για μία ακόμα φορά ο Αλεϊς Εσπαργκαρό της Power Electronics Aspar. Ο Ισπανός τερμάτισε δέκατος παρότι έτρεχε με σπασμένο δάκτυλο και πόνους στον αυχένα!

Αναλυτικά η κατάταξη:

Αναβάτης Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1 ΛΟΡΕΝΘΟ Yamaha Factory Racing  40’52.515
2 ΜΑΡΚΕΘ Repsol Honda Team 40’52.596 0.081
3 ΠΕΔΡΟΣΑ Repsol Honda Team 40’54.066 1.551
4 ΡΟΣΙ Yamaha Factory Racing 41’05.748 13.233
5 ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ GO&FUN Honda Gresini 41’05.813 13.298
6 ΜΠΡΑΝΤΛ LCR Honda MotoGP 41’12.742 20.227
7 ΚΡΑΤΣΛΟΟΥ Monster Yamaha Tech 3 41’18.814 26.299
8 ΧΕΪΝΤΕΝ Ducati Team 41’28.508 35.993
9 ΣΜΙΘ Monster Yamaha Tech 3 41’28.634 36.119
10 ΕΣΠΑΡΓΚΑΡΟ Power Electronics Aspar 41’45.711 53.196

Βαθμολογία:
1. Μαρκέθ 233, 2. Πεδρόσα 203, 3. Λορένθο 194, 4. Ρόσι 156, 5. Κράτσλόου 136, 6. Μπραντλ 113, 7. Μπαουτίστα 103, 8. Ντοβιτσιόζο 96, 9. Χέιντεν 88, 10. Εσπαργκαρό 68

Επόμενος αγώνας, το MotoGP του Σαν Μαρίνο, στην πίστα του Μιζάνο. Θα λάβει χώρα στις 15 Σεπτεμβρίου.

Φωτογραφίες: Bridgestone, Yamaha

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto