MotoGP Ιαπωνίας: Επεισοδιακή η πρώτη μέρα στο Μοτέγκι
NEWSMOTOMotoGP Ιαπωνίας: Επεισοδιακή η πρώτη μέρα στο Μοτέγκι
NEWSMOTOΕπιδόσεις, πτώσεις και τραυματισμοί, ήταν το τρίπτυχο της πρώτης ημέρας δράσης στην πίστα του Μοτέγκι, στο πλαίσιο του MotoGP Ιαπωνίας που αποτελεί τον δέκατο-πέμπτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/seitanf1)
WHAT CAR
Στην πρώτη περίοδο ταχύτερος όλων ήταν ο Andrea Dovizioso, με την εργοστασιακή Ducati, όντας ταχύτερος του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Marc Marquez και του παγκόσμιου πρωταθλητή, Jorge Lorenzo, με τις εργοστασιακές Honda και Yamaha αντίστοιχα.
Στα αξιοσημείωτα ήταν η πτώση του Cal Crutchlow με τη Honda της LCR, ο Maverick Vinales είχε 2 εξόδους με την εργοστασιακή Suzuki ενώ ο Bradley Smith, έσφιξε τα δόντια, όμως σαφώς επηρεασμένος από τον τραυματισμό του, ήταν 5.6 sec μακριά από την κορυφή.
Αναλυτικά η κατάταξη του FP1:
Θέση | # | Αναβάτης | Μοτοσυκλέτα | Χρόνος | Διαφορά |
1 | 4 | Andrea Dovizioso | Ducati | 1’45.786 | |
2 | 93 | Marc Marquez | Honda | 1’46.031 | 0.245 |
3 | 99 | Jorge Lorenzo | Yamaha | 1’46.181 | 0.395 |
4 | 46 | Valentino Rossi | Yamaha | 1’46.222 | 0.436 |
5 | 26 | Dani Pedrosa | Honda | 1’46.314 | 0.528 |
6 | 25 | Maverick Viñales | Suzuki | 1’46.349 | 0.563 |
7 | 41 | Aleix Espargaro | Suzuki | 1’46.406 | 0.620 |
8 | 35 | Cal Crutchlow | Honda | 1’46.590 | 0.804 |
9 | 19 | Alvaro Bautista | Aprilia | 1’46.721 | 0.935 |
10 | 8 | Hector Barbera | Ducati | 1’46.853 | 1.067 |
11 | 44 | Pol Espargaro | Yamaha | 1’46.998 | 1.212 |
12 | 9 | Danilo Petrucci | Ducati | 1’47.125 | 1.339 |
13 | 6 | Stefan Bradl | Aprilia | 1’47.426 | 1.640 |
14 | 45 | Scott Redding | Ducati | 1’47.641 | 1.855 |
15 | 68 | Yonny Hernandez | Ducati | 1’47.704 | 1.918 |
16 | 43 | Jack Miller | Honda | 1’47.777 | 1.991 |
17 | 50 | Eugene Laverty | Ducati | 1’47.988 | 2.202 |
18 | 21 | Katsuyuki Nakasuga | Yamaha | 1’48.058 | 2.272 |
19 | 53 | Tito Rabat | Honda | 1’48.409 | 2.623 |
20 | 76 | Loris Baz | Ducati | 1’48.914 | 3.128 |
21 | 38 | Bradley Smith | Yamaha | 1’51.415 | 5.629 |
22 | 7 | Mike Jones | Ducati | 1’53.191 | 7.687 |
Στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών ο Lorenzo βρήκε 5 εκατοστά του δευτερολέπτου έναντι του Dovizioso, με τον Vinales να κινείται εντός ενός δεκάτου! Όμως την προσοχή δεν τράβηξε η επίδοση της YZR-M1 αλλά οι πτώσεις, με σημαντικότερες αυτές των Dani Pedrosa και Eugene Laverty.
O Ισπανός έχασε τον έλεγχο της Honda RC213V στη στροφή 11. Σηκώθηκε και ήταν σε θέση να περπατήσει αλλά όπως έδειξαν οι εξετάσεις έσπασε τη δεξιά κλείδα του. Όσο για τον Βόρειο-Ιρλανδό, αυτός έπεσε στη στροφή 6 και παρότι είχε τις αισθήσεις του, απομακρύνθηκε με φορείο. Πτώσεις είχαν ακόμα ο Marquez και ο Pol Espargaro.
Αναλυτικά η κατάταξη του FP2:
Θέση | # | Αναβάτης | Μοτοσυκλέτα | Γύροι | Χρόνος | Διαφορά |
1 | 99 | Jorge Lorenzo | Yamaha | 17 | 1’45.151 | |
2 | 4 | Andrea Dovizioso | Ducati | 16 | 1’45.204 | 0.053 |
3 | 25 | Maverick Viñales | Suzuki | 20 | 1’45.248 | 0.097 |
4 | 93 | Marc Marquez | Honda | 20 | 1’45.303 | 0.152 |
5 | 35 | Cal Crutchlow | Honda | 18 | 1’45.501 | 0.350 |
6 | 41 | Aleix Espargaro | Suzuki | 19 | 1’45.513 | 0.362 |
7 | 46 | Valentino Rossi | Yamaha | 21 | 1’45.532 | 0.381 |
8 | 9 | Danilo Petrucci | Ducati | 17 | 1’46.172 | 1.021 |
9 | 26 | Dani Pedrosa | Honda | 15 | 1’46.227 | 1.076 |
10 | 44 | Pol Espargaro | Yamaha | 9 | 1’46.245 | 1.094 |
11 | 6 | Stefan Bradl | Aprilia | 18 | 1’46.367 | 1.216 |
12 | 19 | Alvaro Bautista | Aprilia | 18 | 1’46.834 | 1.683 |
13 | 50 | Eugene Laverty | Ducati | 14 | 1’46.853 | 1.702 |
14 | 8 | Hector Barbera | Ducati | 16 | 1’46.876 | 1.725 |
15 | 68 | Yonny Hernandez | Ducati | 14 | 1’46.981 | 1.830 |
16 | 45 | Scott Redding | Ducati | 17 | 1’47.032 | 1.881 |
17 | 21 | Katsuyuki Nakasuga | Yamaha | 19 | 1’47.135 | 1.984 |
18 | 43 | Jack Miller | Honda | 13 | 1’47.244 | 2.093 |
19 | 53 | Tito Rabat | Honda | 22 | 1’47.972 | 2.821 |
20 | 76 | Loris Baz | Ducati | 17 | 1’48.669 | 3.518 |
21 | 38 | Bradley Smith | Yamaha | 15 | 1’48.897 | 3.746 |
22 | 7 | Mike Jones | Ducati | 21 | 1’50.955 | 5.804 |