MotoGP Άσεν: Επιστροφή στις νίκες για Rossi
NEWSMOTOMotoGP Άσεν: Επιστροφή στις νίκες για Rossi
NEWSMOTOΜετά από δύο και πλέον χρόνια, ο Βαλεντίνο Ρόσι επέστεψε στις επιτυχίες, πανηγυρίζοντας στο Άσεν την νίκη #80 στη καριέρα του στη κορυφαία κατηγορία! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Μετά την καλύτερη φετινή του εμφάνιση σε κατατακτήριες δοκιμές, κατάφερε από την τέταρτη θέση του grid να αναρριχηθεί στην κατάταξη. Πέρασε κατά σειρά τον Στέφαν Μπραντλ (LCR Honda), τον Μαρκ Μαρκέθ με την εργοστασιακή Honda και τον teammate του Ισπανού, Ντάνι Πεδρόσα, παίρνοντας στον έκτο γύρο την πρωτοπορία. Στη συνέχεια και μέχρι τον γύρο #26, δεν κοίταξε πίσω και οδήγησε την εργοστασιακή YZR-M1 στη κατάκτηση της καρό σημαίας!
WHAT CAR
Ο Ιταλός της Yamaha ολοκλήρωσε τον αγώνα με προβάδισμα 2.170 δευτερολέπτων από τη Honda RC213V το Μαρκέθ. Ο εργοστασιακός αναβάτης της ιαπωνικής ομάδας, αντιστάθηκε στις επιθέσεις του Καλ Κράτσλοου στο φινάλε, με τον Βρετανό αναβάτη της ιδιωτικής Tech 3, να σκαρφαλώνει για τρίτη φορά φέτος με τη Yamaha του στο βάθρο.
Για τον Πεδρόσα, η τέταρτη θέση φαντάζει απογοητευτική αφού έχασε μία μεγάλη ευκαιρία να ανοίξει το προβάδισμα του στη βαθμολογία. Αντί αυτού, ο “ήρωας” Χόρχε Λορένθο ελαχιστοποίησε τη ζημιά. Δύσκολα ο αναβάτης της Yamaha που το βράδυ της Πέμπτης εγχειριζόταν στον σπασμένη αριστερή του κλείδα, θα περίμενε πως θα κατάφερνε σήμερα να “σώσει” ενδεχομένως τη προσπάθεια υπεράσπισης του παγκόσμιου τίτλου.
Μόλις 36 ώρες μετά την επέμβαση, βρήκε το ψυχικό σθένος να τρέξει και αψήφησε τους πόνους, φτάνοντας στον τερματισμό. Μάλιστα, παρότι εκκίνησε από τη δωδέκατη θέση, είχε καταφέρει μέχρι τη στροφή 3 να ανέβει όγδοος. Δεν σταμάτησε όμως εκεί, έφτασε μέχρι και την τέταρτη θέση αλλά η εξάντληση τον ανάγκασε να τερματίσει πέμπτος, κερδίζοντας όμως εννέα υπέρ-πολύτιμους βαθμούς.
“Ήταν μία ξεχωριστή ημέρα, μία από τις καλύτερες νίκες στην καριέρα μου. Σίγουρα μία από τις πλέον πολυπόθητες μιας και άργησε πολύ καιρό να έρθω. Χαίρομαι γιατί κέρδισα ένα πραγματικό αγώνα όπου όλοι οι αντίπαλοι μου ήταν ισχυροί, με μοναδική εξαίρεση τον Χόρχε λόγω του τραυματισμού του. Έκανε απίστευτο αγώνα και πρέπει να του δώσω συγχαρητήρια καθώς ήθελε μεγάλο κουράγιο να κάνει ότι έκανε”, δήλωσε ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Βαλεντίνο Ρόσι.
Πρώτος ανάμεσα στους αναβάτες με CRT μοτοσυκλέτα και όγδοος γενικής, ήταν ο Αλέις Εσπαργκαρό της Power Electronics Aspar ART.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Αναβάτης | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | |
1 | ΡΟΣΙ | Yamaha Factory Racing | 41’25.202 | |
2 | ΜΑΡΚΕΘ | Repsol Honda Team | 41’27.372 | 2.170 |
3 | ΚΡΑΤΣΛΟΟΥ | Monster Yamaha Tech 3 | 41’29.275 | 4.073 |
4 | ΠΕΔΡΟΣΑ | Repsol Honda Team | 41’33.034 | 7.832 |
5 | ΛΟΡΕΝΘΟ | Yamaha Factory Racing | 41’40.712 | 15.51 |
6 | ΜΠΡΑΝΤΛ | LCR Honda MotoGP | 41’52.721 | 27.519 |
7 | ΜΠΑΟΥΤΙΣΤΑ | GO&FUN Honda Gresini | 41’56.800 | 31.598 |
8 | ΕΣΠΑΡΓΚΑΡΟ | Power Electronics Aspar | 41’57.607 | 32.405 |
9 | ΣΜΙΘ | Monster Yamaha Tech 3 | 41’58.953 | 33.751 |
10 | ΝΤΟΒΙΤΣΙΟΖΟ | Ducati Team | 41’59.003 | 33.801 |
Βαθμολογία αναβατών: Πεδρόσα 136, Λορένθο 127, Μαρκέθ 113, Κράτσλοου 87, Ρόσι 85, Ντοβιτσιόζο 65, Μπραντλ 51, Χεϊντεν 50
Βαθμολογία κατασκευαστών: Yamaha 152, Honda 151, Ducati 66
Επόμενος αγώνας, στο Σάχσενρινγκ της Γερμανίας, σε δύο εβδομάδες.
Φωτογραφίες: Bridgestone, Yamaha