Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsmotoCHOICE | newsautoCHOICE

Newsmoto

Με άρωμα απο MXGP το νέο Honda CRF 450R

  • του Γιάννου Κατσιμπάρου

Η Honda CRF450R είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία motocross από το 2002 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά.

Σκοπός της είναι να προσφέρει στον αναβάτη – τόσο στον ενθουσιώδη ερασιτέχνη όσο και τον έμπειρο επαγγελματία – απόλυτο έλεγχο και ευελιξία. Επιπλέον, χαρακτηρίζεται από την ποιότητα κατασκευής, την αντοχή και τη μεγάλη διάρκεια ζωής για την οποία φημίζεται η Honda. 

Πρόκειται για μία αγωνιστική μοτοσυκλέτα που εξελίσσεται συνεχώς. Το 17YM, στο πλαίσιο της φιλοσοφίας εξέλιξης ‘ABSOLUTE HOLESHOT! (ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΕΡΟΧΗ!)’, το αγαπημένο Ευρωπαϊκό motocross στην κατηγορία open ανανεώθηκε πλήρως, με νέο πλαίσιο και ισχυρότερο κινητήρα. Η ηλεκτρική εκκίνηση (μίζα) ως βασικός εξοπλισμός ήταν μία πρακτική προσθήκη στο 18YM και, για το 19YM, η κυλινδροκεφαλή της HRC αύξησε σημαντικά την ισχύ και τη ροπή, ενώ προστέθηκε σύστημα ελέγχου εκκίνησης (launch control). Για το 20YM, η CRF450R απέκτησε Honda Selectable Torque Control (HSTC). 

Εκτός από τους τροχούς και τη βασική αρχιτεκτονική του κινητήρα, για το 21YM, η CRF450R ήταν μία εντελώς νέα μοτοσυκλέτα, επηρεασμένη εμφανώς από τις εξελίξεις της CRF450RW που κέρδισε το πρωτάθλημα MX GP 2019. Και ενώ το πρωτάθλημα 2020 MXGP ήταν πρόκληση για αρκετούς λόγους, ο Gajser και η HRC διασφάλισαν τον τίτλο για δεύτερη συνεχή φορά στον 18ο γύρο στο Trentino (Ιταλία) το Νοέμβριο του 2020. 

Αποδεικνύοντας συνεχώς την, κορυφαίου επιπέδου, αγωνιστική καταγωγή της, η 22YM CRF450R βελτιώνεται περαιτέρω σε επίπεδο κινητήρα και ανάρτησης. Και παραμένει, στην ουσία, ένα αγωνιστικό μοντέλο της HRC, οικονομικά προσιτό για τον ενθουσιώδη αναβάτη.

 

 

Η επανασχεδιασμένη 21YM CRF450R βελτιώθηκε με γνώμονα την αρχή ‘RAZOR-SHARP CORNERING (ΥΨΗΛΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ)’, με στόχο την αυξημένη ροπή στις χαμηλές / μεσαίες στροφές, τα βελτιστοποιημένα χαρακτηριστικά χειρισμού και τη φιλική προς τον αναβάτη εργονομία. Το νέο (ελαφρύτερο κατά 2kg) πλαίσιο και η ισορροπία ακαμψίας του ψαλιδιού συνδυάστηκαν με τη βελτιωμένη γεωμετρία του πλαισίου και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος ώστε να επιτυγχάνονται κορυφαίες επιδόσεις στις στροφές. Η τεχνογνωσία της HRC απέφερε ισχυρή ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές ενώ το αναβαθμισμένο σύστημα του αποσυμπιεστή προσέφερε πιο συνεπή οδηγησιμότητα με λιγότερα σβησίματα στις εκκινήσεις. Με το νέο υδραυλικό συμπλέκτη και το ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων, τα εργονομικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας βοηθούσαν τον αναβάτη να κινείται σταθερά γρήγορα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα – καθιστώντας ικανούς, όχι μόνο τους αναβάτες του MXGP αλλά και τους φίλους του MX ανεξαρτήτως επιπέδου, να σημειώνουν ασυναγώνιστα γυρολόγια.

Βασισμένο στα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του μοντέλου του 21YM, για το 22YM, η CRF450R αναβαθμίζεται σε επίπεδο οδηγησιμότητας χάρη στη νέα χαρτογράφηση της ECU, ενώ με το εκτενές revalving της εμπρός & πίσω ανάρτησης Showa προσφέρει βελτιωμένη ισορροπία απόσβεσης.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto