Live Κίνηση
Περισσότερα
NEWSMOTO

Δοκιμή: Honda CB650R

Ελλάδα 8:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δοκιμή: Honda CB650R

NEWSMOTO

Δοκιμή: Honda CB650R

NEWSMOTO

Η CB 650 R είναι η τέταρτη μοτοσυκλέτα στην γκάμα των neo sports cafe της Honda με μοναδική εμφάνιση και βέβαια έχοντας ένα πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού, όχι τόσο καλό βέβαια όπως είναι ο μεγάλος αδερφός CB1000R.

Advertisement
Advertisement

Η μοτοσυκλέτα είναι διασκεδαστική είτε πρόκειται για χαλαρή βόλτα, είτε για πιο παιχνιδιάρικηΗ εργονομία της μοτοσικλέτας ακολουθεί και αυτή τα χνάρια του μεγάλου CB1000R, μαζεμένο σε διαστάσεις με το στενό ρεζερβουάρ και το ίσιο τιμόνι, το οποίο είναι τοποθετημένο κοντά στο σώμα, τα μαρσπιέ είναι τοποθετημένα πιο ψηλά και πιο πίσω και όλα αυτά δίνουν την αίσθηση ότι είσαι πάνω σε μονοκυλινδρο μοντέλο, μια αίσθηση που την αντιλαμβάνεσαι από τα πρώτα κιόλας μέτρα και από το βάρος της.

Αισθητικά η μοτοσυκλέτα ακολουθεί την φιλοσοφία των neo sports cafe της Honda φέροντας κάποιες σύγχρονες πινελιές όπως τα LED φώτα και την TFT οθόνηΟ κινητήρας που φοράει είναι μια εξέλιξη του τετρακύλινδρου CB650F ο οποίος όμως τώρα φτάνει τους 94 ίππους στις 11.000 στροφές και η ροπή τα 6,5 κιλά στις 8.000 στροφέςΈχει κοντύτερη τελική μετάδοση και απίστευτη ζωντάνια σε όλο το φάσμα των στροφών του.  Σκορτσαρίσματα και τριγμοί είναι δυο άγνωστες λέξεις για αυτόν.

Advertisement
Advertisement

Το φινίρισμα του, η συναρμολόγηση και η βαφή των πλαστικών μαρτυρούν όλα ότι είναι Honda αν πάλι συγκριθεί όμως με το 1000αρι θα είναι ένα σκαλί κάτω! Η οδηγική συμπεριφορά του είναι εξαιρετική, προσφέρει άνεση, αποσβένει πολύ καλά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, οι αλλαγές κατεύθυνσης έρχονται πρόθυμα και γενικά είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν θα κουράσει ακόμα και σε μεγάλες διαδρομές. Το traction control τώρα μπορεί πολύ εύκολα με το πάτημα ενός κουμπιού να απενεργοποιηθεί ακόμα και εν κινήσει, βρήκαμε μια μικρή ασάφεια στην λειτουργεία του και αυτή κυρίως γιατί δεν υπάρχει γκάζι ride by wire.

Οι αναρτησεις που φοράει είναι σχετικά σφιχτές, αποτελούνται από ένα νέο USD πιρούνι 41 χλστ της SHOWA και από ένα μόνο αμορτισέρ ίδιο με αυτό που φόραγε το CB650F. Μπορεί να κινηθεί σβέλτα και να πάρει κλίσεις που ξεπερνάνε τα στάνταρ της κατηγορίας και να μεταμορφωθεί από ένα απλό γυμνό 600αρι βάζοντας σας συνέχεια στην πρίζαΜε υπομονή και σύμμαχο τον αέρα το κοντέρ μπορεί να δείξει τα 230 χλμ, βέβαια όπως σε όλες τις γυμνές μοτοσυκλέτες ο αέρας είναι αυτός που θα σας εμποδίσει.

Advertisement

Στα φρένα βρίσκουμε ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες για μπροστά με δίσκους 310 χιλιοστών και έναν 240 χιλιοστών για πίσω καθώς και σύστημα ABS παλαιότερες γενιάς όμως, το οποίο επεμβαίνει λίγο πρόωρα. Η LCD οθόνη είναι ευανάγνωστη με μόνο μειονέκτημα τον ήλιο που αντανακλά πάνω της και δυσκολεύει την οπτική μας στο καντράν.

Advertisement

Η κατανάλωση σίγουρα επηρεάζεται από το στυλ οδήγησης όποτε με μια χαλαρή οδήγηση θα δείτε περίπου 5,5 λίτρα κατανάλωση αλλά εύκολα το 5,5 μπορεί να γίνει και 7,5Αναμφισβήτητα η CB650R είναι μια μοτοσυκλέτα ολοκληρωμένη από κάθε άποψη, ικανή να σου προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις και άξια να συνεχίζει να αντιπροσωπεύει το γράμμα R!