Το Unimog εκτελεί σιδηροδρομικά χρέη
ΝΕΑΤο Unimog εκτελεί σιδηροδρομικά χρέη
ΝΕΑΤο Unimog παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από τη Mercedes-Benz το 1947 και παρά την ηλικία του παραμένει σαφώς χρηστικό και ευπροσάρμοστο. Εννοείται βέβαια πως οι χαρακτηρισμοί του ξεκινούν πάντα από το σκληροτράχηλο εργαλείο παντός εδάφους…
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)
WHAT CAR
Μέχρι στιγμής, έχουμε δει ότι χρησιμοποιείται ως πυροσβεστικό, πολυτελές RV, ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Τώρα, η γερμανική μάρκα έχει εισάγει μια έκδοση του Unimog που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εργασίες σε σιδηροδρομικές γραμμές.
Στην InnoTrans στο Βερολίνο, αυτά τα ειδικά Unimog είναι εξοπλισμένα με ένα νέο σύστημα κίνησης που διαθέτει συνδυασμό συμπλέκτη μετατροπέα ροπής και υδροστατικής έλξης. Αυτό τους επιτρέπει να βγάζουν φορτία μέχρι 1000 τόνους και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πλήθος διαφορετικών εφαρμογών. Το πρώτο από αυτά τα ειδικά Unimog είναι το U430. Αυτό το όχημα διαθέτει έναν οπίσθιο βραχίονα Mulag που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από χειριστές σιδηροδρομικών υποδομών ή παρόχους υπηρεσιών για σαφή εργασία κοπής σιδηροδρομικών γραμμών κατά μήκος των διαδρομών.
Υπάρχει βέβαια και το Unimog U423, με χωρητικότητα ρυμούλκησης 1000 τόνων μπορεί να εφοδιαστεί με κοπτικό χιονιού ή γερανό. Περιλαμβάνει επίσης τηλεχειριστήριο ενώ η Mercedes-Benz αναφέρει πως μπορεί να εκτελεί εργασίες με πολύ φθηνότερο και αποδοτικότερο ρυθμό από τις παραδοσιακές μηχανές. Ένα άλλο Unimog που δημιουργήθηκε είναι εξοπλισμένο με μια ανυψωμένη πλατφόρμα εργασίας που είναι ιδανική για τη συντήρηση εναέριων γραμμών. Χάρη σε ένα σύστημα τηλεχειρισμού, το Unimog μπορεί να μετακινηθεί από την ανυψωμένη πλατφόρμα εργασίας, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να τοποθετήσουν τέλεια το όχημα για οποιαδήποτε εργασία που πρέπει να κάνουν. Τέλος, η Mercedes εξελίσσει κι ένα όχημα υποστήριξης (Unimog U423), το οποίο είναι σε θέση να ρυμουλκήσει ένα τρένο το οποίο που έχει βγει από τις ράγες του.