Τέσσερα πράγματα που μας άρεσαν στο Ignis
ΝΕΑΤέσσερα πράγματα που μας άρεσαν στο Ignis
ΝΕΑΔιανύοντας λίγα ομολογουμένως χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του νέου Suzuki Ignis, στο πλαίσιο της παρουσίασης στην Αττική, καταθέτουμε κάποιες πρώτες προσωπικές απόψεις. Yes or No;
Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
WHAT CAR
Δεν μπορείς να μη σταθείς στην εκκεντρικότητα της εμφάνισης. Δεν πρόκειται για άλλο ένα κλισέ, αλλά για πραγματικότητα. Από την παρθενική οπτική επαφή, νομίζεις πως έχεις απέναντι σου ένα γιγάντιο παιχνίδι του δίχρονου γιου σου. Εξασφαλισμένο το χαμόγελο…
Πολύ σημαντικό ατού οι τεράστιοι χώροι στην προσεγμένη καμπίνα, τόσο αυτοί για τους επιβάτες, όσο κι εκείνοι στο χώρο αποσκευών. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα μίνι της κατηγορίας Α. Αυτό σημαίνει λιγότεροι συμβιβασμοί, εντός και εκτός πόλης.
Δεμένη κατασκευή ως Suzuki με περίσσια αυτοπεποίθηση και όχι μετέωρο βήμα σαν κάτι άλλα του παρελθόντος. Πατάει με σιγουριά στον ασφαλτοτάπητα, το σύστημα διεύθυνσης δεν κάνει αγγαρεία και συνολικά το νέο Suzuki Ignis θυμίζει… «μικρομέγαλο». Δεν είναι το «πάφυλο» του χθες, ούτε απαιτεί ωτοασπίδες στο εσωτερικό.
Ένα μεγάλο «Yes» στους παρεξηγημένους Ιάπωνες, τόσο για τον πρωτόγνωρο αέρα crossover στη μικρότερη κατηγορία οχημάτων (διατίθεται και τετρακίνητο εκτός από δικίνητο), όσο και για την λογική βασική τιμή αγοράς (11.530 ευρώ), με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό. Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του, πιθανότατα να κανιβαλίσει ακόμη και το μεγαλύτερο (συντηρητικό) Suzuki Baleno στην άμεση σύγκριση, αλλά στην τελική, who cares;