Το Roadster θα είναι το τελευταίο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο της Tesla
ΝΕΑ
Άνθρωπος της αμερικανικής μάρκας έδωσε ενημέρωση σχετικά με το Roadster, τονίζοντας πως παρά τις πολλές αναβολές, δεν έχει εγκαταλειφθεί ως πρότζεκτ.
Ενώ η δεύτερη γενιά του Roadster παρουσιάστηκε το 2017 και η Tesla προλογίζει εδώ και χρόνια μία νέα εκδοχή του, ούτε ένα μοντέλο παραγωγής δεν έχει εμφανιστεί ακόμα στην αγορά.
WHAT CAR
Ωστόσο, ο αντιπρόεδρος μηχανολογίας της αμερικανικής εταιρείας, Λαρς Μοράβι, μίλησε πρόσφατα στο X Takeover και εξήγησε πως το νέο Roadster θα βγει και θα είναι το τελευταίο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο που παράγουν, καθώς πλέον πιέζουν προς την πλήρως αυτόνομη οδήγηση.
«Έχουμε περάσει πολύ χρόνο τα τελευταία χρόνια σκεπτόμενοι τι κάναμε, γιατί το κάναμε και πώς θα ήταν ένα φοβερό και συναρπαστικό τελευταίο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο. Τα βελτιώνουμε συνεχώς και είναι κάτι παραπάνω από ένα αυτοκίνητο. Δείξαμε στον Ίλον (Μασκ) κάποια κουλ πρωτότυπα την τελευταία εβδομάδα και ενθουσιάστηκε», δήλωσε ο Μοράβι.
Το τετραθέσιο EV της Tesla φημολογείται πως θα έχει μπαταρία που θα εξασφαλίζει σχεδόν 1.000 χλμ. αυτονομίας, τετρακίνηση και τελική που θα ξεπερνά τα 400 χλμ./ ώρα!
Τα αισιόδοξα αυτά νούμερα θα βοηθούν το Roadster να ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα και τα 0-400 μέτρα σε 8,8 δευτερόλεπτα. Αν και σύμφωνα με τον Μασκ, η επιτάχυνση θα είναι «το λιγότερο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό» του νέου sportscar.
Ανεξαρτήτως του αν οι επιδόσεις και τα νούμερα αυτά θα ισχύουν στην πραγματικότητα, ο Μοράβι επιμένει πως το Roadster βρίσκεται σε στάδιο εξέλιξης και είναι ένα «πολύ κουλ προϊόν».
Βάσει των ιστοσελίδων της Tesla, μπορείς να το προπαραγγείλεις δίνοντας 5.000 δολάρια προκαταβολής, ενώ μέσα στις επόμενες 10 μέρες θα οφείλεις άλλες 45.000 δολάρια για να εξασφαλίσεις μία θέση προτεραιότητας στη γραμμή παραγωγής. Η τελική τιμή του Roadster αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 200 και 250 χιλιάδων δολαρίων.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Volvo XC90: Συνεχίζει με κινητήρες βενζίνης και στη νέα γενιά
Tesla Cybertruck: Η άνοδος και η πτώση ενός πρωτοπόρου
H «stealth» ιδιότητα της Chevrolet Corvette E-Ray