Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το protothema.gr ξανά case study για τη Google

Ελλάδα 2:45
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το protothema.gr ξανά case study για τη Google

ΝΕΑ

Το protothema.gr ξανά case study για τη Google

ΝΕΑ

Μία ακόμα μεγάλη επιτυχία για το protothema.gr που αποδεικνύει ότι σε ό,τι έχει να κάνει με Διαδίκτυο και ενημέρωση είναι η πιο σημαντική ιστοσελίδα στην Ελλάδα.

Αυτό το αναγνωρίζει ο παγκόσμιος κολοσσός Google, καθώς για τρίτη φορά μέσα στο 2019 προβάλει το protothema.gr ως case study και σημείο αναφοράς, με την ιστοσελίδα μας να φιγουράρει δίπλα σε τίτλους όπως New York Times, The Guardian, Washington Post, New Yorker και Buzzfeed! To protothema.gr είναι η πρώτη και μοναδική ιστοσελίδα στην Ελλάδα που αποτελεί για τη Google παράδειγμα καλύτερης πρακτικής σε όλο τον κόσμο!

Η στενή συνεργασία της ομάδας του protothema.gr με την ομάδα της Googleεκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο τα News Consumer Insights, και τα  χρησιμοποίησαν με τέτοιο τρόπο ώστε να πετύχουν μετά τον πρώτο μήνα χρήσης:
Advertisement
Advertisement

– αύξηση 13,4% σε χρήστες

– αύξηση 21,2% σε επισκέψεις
– αύξηση 24,8% σε pageviews

Μάλιστα η Google έχει πλέον το protothema.gr στην επίσημη ιστοσελίδα της, στην οποία παρουσιάζει τα site-πρότυπο. Η ιστοσελίδα μας παρουσιάζεται μεταξύ άλλων μαζί με: New York TimesThe GuardianWashington PostNew YorkerBuzzfeed και Business Insider.

Advertisement
Advertisement

Για το γίνει αυτό, το Πρώτο Θέμα επικεντρώθηκε στους εξής τομείς:

– Χρησιμοποιώντας τις προτάσεις από το News Consumer Insights η ομάδα του Πρώτου Θέματος έκανε προσαρμογές στην στρατηγική τους σχετικά με τις κινητές συσκευές προκειμένου να αυξήσει τον αριθμό των άρθρων που μοιράζονται σε κινητές συσκευές και την αύξηση των προβολών της σελίδας σε αυτές.

– Διερεύνησαν επίσης τρόπους να ενθαρρύνουν τους χρήστες τους να διαβάζουν περισσότερο περιεχόμενο, προωθώντας το καλύτερο περιεχόμενο μέσα στα άρθρα τους. Ορισμένες από τις αλλαγές περιελάμβαναν την μετακίνηση του widget των «προτεινόμενων» άρθρων από το εσωτερικό του άρθρου, στο τέλος καθώς επίσης και στην δεξιά στήλη. Στο κινητό, χρησιμοποίησαν την sticky μορφή και το endless scrolling για να διευκολύνουν τους αναγνώστες να διαβάζουν περισσότερα άρθρα. Η προσέγγιση λειτούργησε καλά και οδήγησε σε αισθητή αύξηση των προβολών σελίδας και του χρόνου παραμονής στην ιστοσελίδα.

Advertisement

– Η ομάδα χρησιμοποίησε AMP σε όλες τις σελίδες προκειμένου να διασφαλίστεί ότι οι σελίδες θα είναι σταθερά γρήγορες, όμορφες και με υψηλή απόδοση σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες διανομής.

– Επικεντρώθηκαν ακόμα στην αύξηση απόκτησης χρηστών μέσω του ενημερωτικού δελτίου (newsletter) και των ειδοποιήσεων (web push notification)με την προσθήκη ενός σημείου εγγραφής σε ολόκληρη την ιστοσελίδα, το οποίο οδήγησε σε μεγάλη αύξηση του αριθμού των ενεργών αναγνωστών.

Advertisement

Μετά από μόλις 30 ημέρες δουλεύοντας με την ομάδα News Consumer Insights της Google, μεταξύ Δεκεμβρίου 2018 και τον Ιανουάριο του 2019, η ομάδα στο Πρώτο Θέμα πέτυχε αύξηση κατά 13,4% στους χρήστες, 21,2% αύξηση στις επισκέψεις και αύξηση των προβολών σελίδας κατά 24,8%. Αυτές οι μετρήσεις μεταφράστηκαν σε ένα σύνολο αύξησης διαφημιστικών εσόδων κατά +13% σε μηνιαία βάση, λόγω αύξησης των εμφανίσεων διαφημίσεων κατά 95%.

Είναι χαρακτηριστικό ότι όπως δήλωσε ο Head of Digital του protothema.gr Νίκος Ηλιόπουλος, «χάρη στις προτάσεις της ομάδας των News Consumer Insights πετύχαμε να διαμορφώσουμε τη μελλοντική μας στρατηγική έτσι ώστε να εστιάσουμε στην απόκτηση νέων χρηστών και στη διατήρηση των υπαρχόντων. Λάβαμε σωστές αποφάσεις σχετικά με τους χρήστες μας που μας επέτρεψαν να βελτιώσουμε το περιεχόμενό μας και συνεπώς την αναγνωστική εμπειρία. Τα NCI έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην κατάρτιση της στρατηγικής μας καθώς επίσης και στην περαιτέρω ανάπτυξη του site, διατηρώντας έτσι την πρώτη θέση ανάμεσα στα ειδησεογραφικά site στην Ελλάδα».

Σημειώνεται ότι το protothema.gr έχει επίσης αποτελέσει case study και πρότυπο για τη Google μέσα στο 2019 και όσον αφορά τη χρήση των Google Ad Managerκαι Google AMP.

Advertisement

Διαβάστε ολόκληρο το case study εδώ

thema-case-1
thema-case-2
caseSS