Το πανίσχυρο Bronco Raptor έβαλε δύσκολα στους μηχανικούς της Ford
ΝΕΑΤο πανίσχυρο Bronco Raptor έβαλε δύσκολα στους μηχανικούς της Ford
ΝΕΑΤο δίμετρο ανάστημα του Bronco Raptor και η μεγάλη απόσταση από το έδαφος του χαρίζουν μοναδικές εκτός δρόμου ικανότητες. Αλλά δημιουργούν και κάποιους περιορισμούς.
Ιδιαίτερα εγκωμιαστικά ήταν τα σχόλια που απέσπασε η ολοκαίνουρια εκδοχή του Ford Bronco, με το διακριτικό “Raptor”, η οποία υπόσχεται απρόσκοπτη κίνηση σε όλα τα τερέν, αλλά και συναρπαστικές επιδόσεις.
WHAT CAR
Κόντρα, ωστόσο, στις εκδηλώσεις ενθουσιασμού από τους φίλους της εκτός δρόμου οδήγησης, οι άνθρωποι της Ford βρέθηκαν αντιμέτωποι με έναν Γόρδιο Δεσμό, σύμφωνα με την αμερικανική ιστοσελίδα Motor Authority.
Το Ford Bronco Raptor -όπως και το σύνολο των εκδόσεων του μοντέλου- θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Michigan. Η γραμμή συναρμολόγησης, όμως, φαίνεται πως δεν μπορεί να «φιλοξενήσει», τόσο ψηλά οχήματα, όπως, είναι η σχεδόν… δίμετρη (1,98 μ.) σκληροτράχηλη έκδοση.
Οι «ευθύνες» πρέπει να αποδοθούν στη μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης. Αρχικός στόχος της Ford ήταν αυτή να φτάνει τα 33 εκατοστά. Παρ’ όλα αυτά, η ομάδα που επωμίστηκε την εξέλιξη του πλαισίου επέμενε για μια διαδρομή κοντά στα 36 εκ., ώστε να μην περιοριστεί το off-road ταλέντο του Bronco Raptor, πολλώ δε μάλλον όταν ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.
Για την επίλυση του προβλήματος, η Ford αναγκάστηκε να προβεί σε… αλχημείες: Δύο μπουλόνια φροντίζουν να συγκρατηθεί προσωρινά η διαδρομή της ανάρτησης, ώστε να χαμηλώνει το αυτοκίνητο και να χωράει στη γραμμή συναρμολόγησης. Και μόλις εξέρχεται από την τελευταία, τα μπουλόνια «απασφαλίζονται» και το Bronco ξαναψηλώνει.
Πολλοί, βέβαια, εύλογα θα διερωτηθούν το εξής: Γιατί τόση ταλαιπωρία, όταν για το «χαμήλωμα» του Bronco θα αρκούσε το προσωρινό ξεφούσκωμα των ελαστικών;
Θηρίο των 400+ ίππων
Υπενθυμίζεται ότι το Bronco Raptor θα κινείται από έναν bi-turbo V6 των 400+ ίππων και το πλάτος του θα είναι αυξημένο κατά 25 χλστ. συγκριτικά με το “απλό” Bronco, χάρη στα φαρδύτερα μετατρόχια (+22 εκ.) και την αύξηση του όγκου στα τόξα, πάνω από τους τροχούς.
Τα ελαστικά παντός εδάφους BF Goodrich 37”, οι ενισχυμένοι άξονες της Dana, το βελτιστοποιημένο πλαίσιο τύπου σκάλας, οι προστατευτικές ποδιές και η αναβαθμισμένη ανάρτηση απογειώνουν το εκδρομικό ταλέντο του μοντέλου, ώστε να κοιτάξει στα μάτια τους ανταγωνιστές του, όπως είναι το Jeep Wrangler.
Στην εξίσωση προσθέστε τις γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής στις 47,2/30,8/ 40,5 μοίρες αντίστοιχα, όπως και την ικανότητα διάβασης υδάτινου κωλύματος 94 εκατοστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford Bronco Raptor: Παντός καιρού με 400+ ίππους! (+video)
Ford Finance: Ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα με προκαταβολή από 0%
Η πρακτική πλευρά του Ford Ranger (+video)