Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

To NewsAuto στον τελικό του Champions League – Το παρασκήνιο

Ελλάδα 4:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

To NewsAuto στον τελικό του Champions League – Το παρασκήνιο

ΝΕΑ

To NewsAuto στον τελικό του Champions League – Το παρασκήνιο

ΝΕΑ

Μία μεγάλη γιορτή του ποδοσφαίρου έχει στηθεί στο Βερολίνο. Χιλιάδες επισκέπτες έχουν κατακλύσει τα ξενοδοχεία της γερμανικής πρωτεύουσας (100% πληρότητα) για να ζήσουν από κοντά μία «Ευρωπαϊκή φιέστα».

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

… έτσι πλασάρουν οι διοργανωτές τον τελικό του Champions League: Ως μία «Ευρωπαϊκή γιορτή». Περπατώντας, ανάμεσα σε χιλιάδες φιλάθλους, όλων των ηλικιών, μπροστά από την πύλη του Εδιμβούργου όπου διεξάγεται το Champions League festival, είδαμε φίλους του Ολυμπιακού, της Ρεάλ, της Λίβερπουλ, της Μπάγερν και βέβαια της Μπαρτσελόνα και της Γιουβέντους.

Advertisement
Advertisement

Από αυτούς μόνο μία μικρή μερίδα έχει στα χέρια του το μαγικό χαρτάκι του τελικού, του οποίου η τιμή έχει εκτοξευτεί στη μαύρη αγορά. Στους δρόμους της πόλης ουκ ολίγοι είναι αυτοί που κρατάνε στα χέρια του ένα χαρτόνι γράφοντας επάνω «Need a ticket», δηλαδή «χρειάζομαι εισιτήριο».

Ενας από αυτούς μας πλησίασε και μας πρόσφερε 5.000€. Ψευτο-παζαρεύοντας μάλιστα μαζί του το ποσό ανέβηκε στα 7.000€, τα οποία και έβγαλε μπροστά μας (σε χαρτονομίσματα των 500€) για να μας δελεάσει και να του πουλήσουμε το εισιτήριο που έχουμε.

Οι τιμές των εισιτηρίων στη μαύρη αγορά ξεπερνούν τις 6-7.000 ευρώ

Οι τιμές των εισιτηρίων στη μαύρη αγορά ξεπερνούν τις 6-7.000 ευρώ

Χρυσές δουλειές κάνουν και οι μπουτίκ των ομάδων με τις εμφανίσεις των δύο ομάδων και τα αναμνηστικά του τελικού να γίνονται ανάρπαστα…

Advertisement

Οι χορηγοί του Champions League από την άλλη, κάνουν το δικό τους… πάρτι. Ένα από αυτά έγινε και το βράδυ της Παρασκευής από τη Nissan, που γιόρτασε την πρώτη της χορηγική χρονιά στην διοργάνωση, τονίζοντας μάλιστα ότι τα οφέλη που «μέτρησε» η εταιρεία ήταν μεγαλύτερα από αυτά που είχαν προϋπολογίσει.

Η Nissan, επίσημος χορηγός του Champions League, έχει στήσει το δικό της πάρτι

Advertisement

Στο χώρο του φεστιβάλ, και γύρο από αυτό, απαγορεύεται οποιοδήποτε άλλο προϊόν να κάνει κάποια προωθητική ενέργεια. Αυτό όμως δεν απέτρεψε της JEEP, χορηγό της Γιουβέντους, να ντύσει κάμποσα Renegade… ζέβρες, και να τα κυκλοφορήσει στους δρόμους της πόλης (δείτε ΕΔΩ).

Στο ιστορικό Ολυμπιακό Στάδιο του Βερολίνου, που κατασκεύασε ο Χίτλερ το 1936, με αφορμή τους τότε Θερινούς Ολυμπιακούς αγώνες είναι έτοιμο για να υποδεχτεί, παίκτες και φιλάθλους .

Μπροστά στα... αστέρια του Champions League

Μπροστά στα… αστέρια του Champions League

Βρεθήκαμε χθες στην τελευταία χαλαρή προπόνηση της Γιουβέντους, η οποία ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα, με τους Ιταλούς, που να θυμίσουμε ότι ήταν αντίπαλοι του Ολυμπιακού στους ομίλους του Champions League, να ζουν το δικό τους… μύθο, ως το μη φαβορί του τελικού, δηλώνοντας όμως πανέτοιμοι να κάνουν την έκπληξη.

Advertisement

stadium-training

Οι φίλαθλοι των δύο ομάδων, είχαν ήδη ξεκινήσει την προεργασία στις εξέδρες του εντυπωσιακού γηπέδου, βάζοντας τα ανάλογα χρώματα στα πέταλα που θα κάθονται, για το κολλάζ που θα δούμε απόψε στην έναρξη του αγώνα, που θα ξεκινήσει στις 21.45 (ώρα Ελλάδος).

Μία Ιταλο-Ισπανική ποδοσφαιρική μάχη, σε Ευρωπαϊκό φόντο, που αναμφίβολα καθηλώνει…