Το νέο MG4 θα έχει μπαταρία στερεού ηλεκτρολύτη!
ΝΕΑ
Πολύ κοντά φέρεται να βρίσκεται η έλευση του νέου MG4 στην Ευρώπη, με την εταιρεία να το εφοδιάζει με μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης.
Η 2η γενιά του MG4 έχει ήδη λανσαριστεί στην Κίνα από τον περασμένο Μάρτιο και τον Αύγουστο που αναμένεται να αποκαλυφθεί πλήρως και για τις αγορές της Ευρώπης θα γίνει το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει μπαταρία στερεού ηλεκτρολύτη.
WHAT CAR
Αυτού του είδους η χημεία υπόσχεται υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, μικρότερους χρόνους φόρτισης και υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας, συγκριτικά με τις πιο συνηθισμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Όπως ανακοίνωσε, η MG Motor χρησιμοποιεί στη 2η γενιά του ηλεκτρικού της hatchback μία μπαταρία ημι-στερεάς κατάστασης, παροχή της QuingTao Energy. Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της μάρκας, Τσεν Κουί, η μπαταρία διαθέτει μόλις 5% υγρού ηλεκτρολύτη.
Η ενεργειακή πυκνότητα λέγεται πως είναι 180 Wh ανά κιλό. Για να έχετε μία τάξη μεγέθους, οι σύγχρονες μπαταρίες ιόντων λιθίου επιτυγχάνουν τιμές περίπου 150-250 Wh ανά κιλό, αναλόγως της χημείας των στοιχείων τους.
Ένα ακόμα σημαντικό πλεονέκτημα της μπαταρίας στερεού ηλεκτρολύτη στο νέο MG4 είναι η ανθεκτικότητα και η υψηλότερη απόδοσή της σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η χωρητικότητά της ανακοινώθηκε στις 70 kWh και η αυτονομία του βάσει πρότυπου WLTP υπολογίζεται στα 450 χλμ.
Η 2η γενιά του MG4
Το MG4 μεγάλωσε για να γεφυρώσει το χάσμα του με το νέο S5. Κάπως έτσι, πήρε 108 χιλιοστά μήκους και πλέον φτάνει τα 4,395 μέτρα, με πλάτος 1,842 μέτρα και ύψος 1,551 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του αγγίζει τα 2.750 χιλιοστά.

Η εξωτερική του σχεδίαση είναι εν πολλοίς εμπνευσμένη από το Cyberster για βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Πατάει σε πεντάκτινες ζάντες 17 ιντσών οι οποίες τονίζουν το νέο ντιζάιν με τις πιο απαλές γραμμές και το πιο στρογγυλεμένο σχήμα, ενώ πίσω διαθέτει αεροτομή στο χείλος της οροφής, όπου έχει ενσωματωθεί ένα φωτιστικό σώμα.
Οι προβολείς μπροστά έχουν λεπτή κοψιά και τα υπόλοιπα πίσω φώτα έχουν σχήμα βέλους και συνδέονται από μία μπάρα LED. Συνολικά, η αισθητική του νέου MG4 είναι εμπνευσμένη από το Cyberster, το MG3 και το S5. Εικόνες του εσωτερικού δε δημοσιοποιήθηκαν.

Στην Κίνα, η 2η γενιά του αμιγώς ηλεκτροκίνητου hatchback εφοδιάζεται και πάλι με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, μόνο που τώρα αποδίδει 163 ίππους που του παρέχει τελική 160 χλμ./ ώρα. Είναι μεν λιγότεροι από εκείνου του απερχόμενου MG4, όμως είναι ελαφρύτερο στα 1.485 κιλά.
Με το MG4 να έχει σημαντικό μερίδιο πωλήσεων της μάρκας στη Γηραιά Ήπειρο, τα ρεπορτάζ μιλούν για άμεση έλευση του μοντέλου. Μάλιστα, αναφέρεται πως η παραγωγή του απερχόμενου MG4 θα συνεχιστεί για κάποιο διάστημα, παράλληλα με το καινούργιο.