Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το MINI Cooper SE “γυρίζει στο Ρίνγκ” χωρίς φρένα

Ελλάδα 15:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το MINI Cooper SE “γυρίζει στο Ρίνγκ” χωρίς φρένα

ΝΕΑ

Το MINI Cooper SE “γυρίζει στο Ρίνγκ” χωρίς φρένα

ΝΕΑ

Το Nürburgring Nordschleife είναι πασίγνωστο πως αποτελεί ένα από τα μακρύτερα και πιο δύσκολα αγωνιστικά κομμάτια του κόσμου. Ο Τρεις φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, Jackie Stewart, χαρακτήρισε την διαδρομή ως “Πράσινη Κόλαση”. Το ηλεκτρικό MINI τι γυρεύει εδώ;

Advertisement
Advertisement

 

Ενώ πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων σπάνε τα δόντια τους στο Nordschleife προκειμένου να πετύχουν ρεκόρ με τα οχήματά τους, η MINI θέλει να επιτύχει ένα διαφορετικού είδους ρεκόρ. Επί του προκειμένου, προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις 73 επικίνδυνες στροφές της διαδρομής των 20,8 χιλιομέτρων χωρίς να χρησιμοποιήσει καθόλου τα φρένα. Αυτό το ρεκόρ δεν είναι τόσο επικίνδυνο όσο τελικά ακούγεται. Το όχημα που επιδιώκει να επιτύχει το ρεκόρ είναι το ολοκαίνουργιο MINI Cooper SE, το οποίο διαθέτει παρακαλώ ένα καινοτόμο σύστημα πέδησης που ανακτά ενέργεια. Εν ολίγοις, είναι ένα σύστημα δύο τρόπων που επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίζει πόση επιβράδυνση επιτυγχάνεται κάθε φορά που σηκώνει το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού.

Η στάνταρ ρύθμιση φρεναρίσματος είναι επαρκής για να προσφέρει 19 g επιβράδυνσης, ενώ η soft ρύθμιση ανάκτησης παρέχει 11 g. Αυτό μπορεί να μην ακούγεται σαν μια ηχηρή δύναμη πέδησης, αλλά η MINI αναφέρει πως «το επίπεδο ανανέωσης της ενέργειας των φρένων και επομένως η επιβράδυνση μπορούν να εναρμονιστούν με το στυλ οδήγησης και να ταιριάζουν στο προφίλ της πίστας». Οι οδηγοί αλλιώς θα επιβραδύνουν στην περίφημη Karussell, και αλλιώς στην πιο ανοιχτή Flugplatz.

Advertisement
Advertisement

Εκτός από τη διαχείριση της απόδοσης με τα διάφορα επίπεδα ανάκτησης κατά την πέδηση, η αποτελεσματική χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας του MINI είναι επίσης σημαντική. Ως εκ τούτου, το Green+ πρόγραμμα λειτουργίας που διατίθεται στο SE απενεργοποιεί τα θερμαινόμενα καθίσματα και τον κλιματισμό για περαιτέρω εξοικονόμηση ενέργειας που είναι εν τέλει ανεκτίμητη σε μεγάλα τμήματα της πίστας όπως είναι για παράδειγμα το Döttinger Höhe. Θα θέλαμε να δούμε και άλλους κατασκευαστές να δοκιμάζουν τις ικανότητές τους “χωρίς φρένο”, αν και για λόγους ασφαλείας ένα άδειο κομμάτι θα ήταν πιθανώς το καλύτερο.