Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Θυμάται κανείς τη Citroen XM;

Ελλάδα 4:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Θυμάται κανείς τη Citroen XM;

ΝΕΑ

Θυμάται κανείς τη Citroen XM;

ΝΕΑ

Αυτό μπορεί να αποτελεί έκπληξη για μερικούς, αλλά να θυμίσουμε πως η Citroen παρήγαγε το μεγάλο σε διαστάσεις XM που σχεδιάστηκε από τον Bertone για 11 συναπτά χρόνια, μεταξύ 1989 και 2000. Όταν ξεκίνησε για πρώτη φορά την καριέρα του, ήταν ένα από τα πιο άνετα αυτοκίνητα στον κόσμο, χάρη στη ρυθμιζόμενη ανάρτηση.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Φυσικά, αν είστε οποιοσδήποτε φίλος του κινηματογράφου, μάλλον το θυμάστε στο θρίλερ δράσης Ronin του 1995, όπου πήγαινε για έναν εικονικό αγώνα δρόμου εναντίον ενός Audi S8. Αυτό που βλέπετε εδώ είναι ένα μοντέλο με κινητήρα V6 του 1992 που είχε 91.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, το οποίο έκανε το ταξίδι από την Ιαπωνία προς την Πενσυλβάνια το περασμένο έτος. Αυτή τη στιγμή εκτελείται πλειστηριασμός στο Bring a Trailer. Το εξωτερικό με το γκρι σκούρο χρώμα, δυστυχώς διαθέτει ένα βαθούλωμα στην πόρτα του συνοδηγού – ορατό στις εικόνες. Ένα άλλο ζήτημα είναι ότι το δοχείο υγρού διαρρέει όταν η ανάρτηση τίθεται στο χαμηλότερο ύψος. Παρεμπιπτόντως, αυτές οι υδροπνευματικές αναρτήσεις από την Citroen μπορούν να είναι αρκετά δαπανηρές για να επισκευαστούν (αν χρειαστεί), οπότε οποιαδήποτε απόφαση να αγοράσουμε ένα τέτοιο όχημα περνά και από αυτές…

Στο εσωτερικό, υπάρχουν ξύλινη επένδυση στις πόρτες, δερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες και πολλά άλλα. Η Citroen υπονόησε ότι η XM ήταν πολύ προηγμένη τεχνολογικά προκειμένου να ανταγωνιστεί τα Ford Scorpio ή το Opel Omega, αλλά και premium όπως το Audi 100 ή τη BMW 5 Series. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η XM δεν είναι αναγκαστικά αργή για τα πρότυπα της δεκαετίας του 90. Χάρη στην βενζινοκίνητη μονάδα V6 3,0 λίτρων, το αυτοκίνητο προσέφερε 167 ίππους και 235 Nm ροπής όταν ήταν καινούργιο, το κλασικό 0-100 km/h απαιτούσε 8,9 sec και η τελική ταχύτητα προσέγγιζε τα 222 km/h.

Advertisement
Advertisement