Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τεράστια τα προβλήματα με τις μεταφορές καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα

Ελλάδα 0:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Τεράστια τα προβλήματα με τις μεταφορές καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα

ΝΕΑ

Τεράστια τα προβλήματα με τις μεταφορές καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα

ΝΕΑ

Εξαιτίας των έργων που γίνονται στην Αθηνών – Κορίνθου στο ύψος του Ασπροπύργου έχουν μειωθεί οι μεταφορές αυτοκινήτων κατά 35%…


Advertisement
Advertisement

Από την Δευτέρα 11 Μαρτίου επικρατεί ένα ατελείωτο κυκλοφοριακό κομφούζιο στη νέα εθνική οδό Αθηνών – Κορίνθου, από το Χαϊδάρι έως τα διόδια της Ελευσίνας. Όπως διαβάσατε σε σχετικό άρθρο του Newsauto, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα του ΑΔΜΗΕ που αφορά αγωγό ηλεκτροδότησης, ο οποίος θα ξεκινά από το Ασπρόπυργο, θα φτάνει στην Πάχη Μεγάρων και από εκεί μέσω θαλάσσης, θα συνδέει την Αττική με την Κρήτη.

Το κόστος του συγκεκριμένου έργου το οποίο θα ξεπεράσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ θα επιβαρύνει και θα ταλαιπωρήσει τους οδηγούς που χρησιμοποιούν καθημερινά αυτό το δρόμο. Για τους επόμενους πέντε μήνες στο συγκεκριμένο σημείο θα επικρατεί χάος καθώς οι τρεις λωρίδες γίνονται μία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η άδεια που έχει δοθεί για έργα στους δρόμους έχει ισχύ μέχρι τις 16 Αυγούστου, κάτι που σημαίνει πως οι χρήστες θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με τρομερά μεγάλη υπομονή.

Πάρα πολλοί κλάδοι έχουν ήδη επηρεαστεί σημαντικά, ενώ όπως έχουμε τονίσει, ερωτηματικό παραμένει το γεγονός, αναφορικά με τα ασθενοφόρα, τα πυροσβεστικά, τα περιπολικά κ.ά. που θα πρέπει να κινηθούν άμεσα αλλά δεν θα μπορούν να το πράξουν καθώς δεν θα υπάρχει ελεύθερη λωρίδα.

Πτώση 35%

Advertisement
Advertisement

Μεταξύ άλλων ο κλάδος που ήδη έχει αρχίζει να έχει προβλήματα είναι αυτός των μεταφορών οχημάτων. Τα logistics των εταιρειών αυτοκινήτων βρίσκονται σε αυτές τις περιοχές και η περιορισμένη χρήση του δρόμου (καθώς έρχονται και από το λιμάνι του Πειραιά) έχει μειώσει κατά 35% τα δρομολόγια.

Στην πράξη μία αυτοκινητάμαξα που πραγματοποιούσε καθημερινά τρία δρομολόγια και μετέφερε 24 οχήματα (8 κάθε φορά), πλέον μετά βίας μπορεί να κάνει δυο. Από τα 24 αυτοκίνητα μεταφέρονται πλέον 16, κάτι που σημαίνει πως κάθε εβδομάδα αντί για 120 αυτοκίνητα μπορούν να μεταφερθούν 80. Αν κάνουμε και τις πράξεις ανά μήνα διαπιστώνουμε πως αντί για 480 αυτοκίνητα (τέσσερις εβδομάδες) μεταφέρονται 320. Το χάσιμο σε χρόνο είναι τεράστιο ενώ σε αυτό δεν συνυπολογίζουμε την ψυχολογική ταλαιπωρία των επαγγελματιών.

Advertisement

Να σημειώσουμε πως καθημερινά πλέον η ουρά των οχημάτων ξεπερνά τα 10 χιλιόμετρα ενώ για να πάει κάποιος από το κέντρο της Αθήνας μέχρι την Ελευσίνα θα χρειαστεί ίσως και δύο ώρες…