Τα SUV κάνουν.. πάρτι πωλήσεων στην Ελλάδα
ΝΕΑ
Έξι στους δέκα Έλληνες που αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο επιλέγουν να είναι όχημα ελευθέρου χρόνου…
Τα οχήματα ελευθέρου χρόνου κερδίζουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά της Ελλάδας. Τα στοιχεία του Μαΐου έδειξαν πως το 59,3% όσων αγόρασαν καινούργιο αυτοκίνητο επέλεξαν SUV.
WHAT CAR
Ξεκάθαρα τα τελευταία χρόνια, τα SUV έχουν εδραιωθεί ως η κυρίαρχη δύναμη στις προτιμήσεις των Ελλήνων.
Ωστόσο, μέσα σε αυτό το ευρύ φάσμα, η κατηγορία B-SUV ξεχωρίζει ως η πιο δημοφιλής και ραγδαία αναπτυσσόμενη επιλογή, συνδυάζοντας ευελιξία, πρακτικότητα και σύγχρονη τεχνολογία σε ένα πακέτο που καλύπτει τόσο τις ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή.

1 στα 3 είναι B-SUV
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τα B-SUV κατέγραψαν μερίδιο αγοράς 35,5% τον Μάιο του 2025, σημειώνοντας σημαντική αύξηση 6 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024. Σε επίπεδο πενταμήνου, η κατηγορία διατηρεί σταθερό το ποσοστό της στο ίδιο υψηλό επίπεδο, επιβεβαιώνοντας ότι δεν πρόκειται για συγκυριακή τάση, αλλά για σταθερό προσανατολισμό της αγοράς.
Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία είναι πολύ έντονος και κατασκευαστές όπως η Toyota με το Yaris Cross, η Peugeot με το 2008, η Hyundai με το Bayon και το Kona, η VW με το T-Cross και T-Roc διαμορφώνουν σημαντικά την κατηγορία,

Οχήματα που καλύπτουν τις ανάγκες
Όπως αποδεικνύεται δεν είναι καθόλου τυχαίο που οι Έλληνες στρέφονται μαζικά προς αυτήν την κατηγορία καθώς πρόκειται για οχήματα που ταιριάζουν γάντι στις καθημερινές ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, προσφέροντας ασφάλεια, πρακτικότητα και στυλ.