Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα πέντε προφίλ οδήγησης του Ford GT

Ελλάδα 0:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα πέντε προφίλ οδήγησης του Ford GT

ΝΕΑ

Τα πέντε προφίλ οδήγησης του Ford GT

ΝΕΑ

Το νέο GT της Ford προσφέρει πέντε Προφίλ Οδήγησης (Drive Modes) που επιτρέπουν στον οδηγό να προσαρμόζει άμεσα τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά του σε όλες σχεδόν τις συνθήκες – στο δρόμο, στην πίστα ακόμα και σε αντίξοες καιρικές συνθήκες.

Advertisement
Advertisement

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Συγκεκριμένα: Normal για καθημερινή οδήγηση, Wet για οδήγηση στη βροχή, Sport για σπορ οδήγηση, Track για αγωνιστική οδήγηση και V-Max για μέγιστη ταχύτητα στην ευθεία. Τα προφίλ οδήγησης προσαρμόζουν τα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής, κινητήρα, συστήματος ελέγχου ευστάθειας, αλλαγών σχέσεων κιβωτίου, το ύψος της ανάρτησης και άλλα

Το νέο Ford GT περιλαμβάνει πέντε προφίλ οδήγησης, με τα οποία οι οδηγοί βελτιστοποιούν τα χαρακτηριστικά επιδόσεων αυτού του υπεραυτοκινήτου από ανθρακονήματα απόδοσης 647 ίππων, σύμφωνα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο ή στην πίστα.

Advertisement
Advertisement

Τα 5 Προφίλ Οδήγησης είναι:

  • Normal, για καθημερινή οδήγηση
  • Wet, για οδήγηση στη βροχή
  • Sport, για σπορ οδήγηση
  • Track, για αγωνιστική οδήγηση
  • V-Max, για μέγιστη ταχύτητα στην ευθεία

Η Ford Performance άκουσε προσεκτικά σχόλια ιδιοκτητών υπεραυτοκινήτων, με σκοπό να δημιουργήσει ένα GT που θα είναι εύχρηστο στην καθημερινότητα και συναρπαστικό στην πίστα.

«Εστιάσαμε στην απλοποίηση της εμπειρίας» δήλωσε ο Derek Bier, Ford GT manager. «Η βελτιστοποίηση αυτού του αυτοκινήτου για κάθε περίσταση ήταν πρόκληση, επειδή προτεραιότητά μας ήταν να προσφέρει παντού και πάντα μία απολαυστική οδηγική εμπειρία».

Advertisement

Κάθε προφίλ οδήγησης είναι ειδικά ρυθμισμένο για διαφορετικό οδηγικό περιβάλλον. Αξιοποιώντας τα όσα έμαθε από το αγωνιστικό πρόγραμμα του Ford GT, η Ford Performance διαμόρφωσε τις ενδείξεις στο ψηφιακό πίνακα οργάνων ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ, με σκοπό την απογείωση της οδηγικής εμπειρίας. «Κάθε σετάρισμα προσαρμόζει τα ηλεκτρονικά, μηχανικά και αεροδυναμικά στοιχεία» δήλωσε ο Nick Terzes, Ford GT engineering supervisor.

Περιστρέφοντας απλά ένα μπουτόν στο εμπνευσμένο από τη F1 τιμόνι, το νέο υπεραυτοκίνητο μπορεί να μεταμορφώνεται άμεσα από αυτοκίνητο τουρισμού σε ένα πλήρως αγωνιστικό όχημα ρυθμισμένο για μέγιστη ταχύτητα και αρνητική άντωση.

Advertisement