Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Τα μυστικά του Subaru WRX STI S209

  • newsautoteam

Οι Αμερικανοί πιστοί της Subaru διψούσαν από την έλλειψη των WRX STI όπως τα S207 και S208. Ενώ οι δύο εκδόσεις επιδόσεων ήταν αποκλειστικά διαθέσιμες στην Ιαπωνία, το τελευταίο μοντέλο είναι τώρα διαθέσιμο αποκλειστικά στους αγοραστές των ΗΠΑ. Ονομάζεται STI S209 και βασίζεται στο WRX STI.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ

Για να δημιουργήσει το νέο μοντέλο, η Subaru Tecnica International έχει συντονίσει διάφορα εξαρτήματα του WRX STI, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα και του πλαισίου. Ο turbo κινητήρας EJ25 STI του WRX STI προσφέρει πλέον 341 ίππους, με υπερσυμπιεστή HKS, μεγαλύτερο στρόβιλο καθώς και αυξημένη πίεση 18,0 psi. Ο 4κύλινδρος κινητήρας διαθέτει επίσης σφυρήλατα έμβολα που είναι ελαφρύτερα και πιο ανθεκτικά. Ο κατάλογος των εκτεταμένων αναβαθμίσεων περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα εισαγωγής υψηλής ροής με νέο σύστημα ψεκασμού νερού intercooler, μεγαλύτερα μπεκ ψεκασμού καυσίμου και μια νέα ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου. Η εξάτμιση είναι υψηλής απόδοσης και αποτελείται από ανοξείδωτο ατσάλι (με διάμετρο 101 mm).

Subaru-sti-s209-tsiro-530

Ως αποτέλεσμα όλων αυτών των αλλαγών, η ισχύς σκαρφάλωσε στους 341 ίππους ενώ και η ροπή παρουσιάζεται κατά 10% υψηλότερη αποδιδόμενη στις 3.600 rpm. Η Subaru λέει ότι όλα αυτά το καθιστούν το πιο ισχυρό αυτοκίνητο παραγωγής που φέρει τα σήματα STI. Ωστόσο, μπορείτε να θυμηθείτε ότι η Subaru κυκλοφόρησε ένα Impreza WRX STI CS400 400 PS το 2010 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Λοιπόν, αυτό δεν μετράει επειδή ήταν μια συνεργασία με την Cosworth, όχι ένα αποκλειστικό προϊόν STI όπως αυτό. Το STI S209 έρχεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, το οποίο στέλνει τη δύναμη σε όλους τους τροχούς. Η μόνιμη συμμετρική τετρακίνηση AWD λειτουργεί με ελεγχόμενο κεντρικό διαφορικό (DCCD), ενεργό στη διόρθωση ροπής και στον έλεγχος δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος.

Subaru-sti-s209-tsiro-640

Δημοφιλή στο Protothema.gr