Σταθερά βήματα ανάπτυξης από την Opel
ΝΕΑΣταθερά βήματα ανάπτυξης από την Opel
ΝΕΑΗ προϊοντική επίθεση της Opel στην Ευρώπη την οδηγεί σε ολοένα και υψηλότερες πωλήσεις αυτοκινήτων αλλά και σε αύξηση του μεριδίου της. Με κεντρικό μοντέλο πλέον το νέο Astra, η θυγατρική της General Motors έχει επιτύχει τους έντεκα μήνες του 2015 (Ιανουάριος-Νοέμβριος) αύξηση των ταξινομήσεών της στη Γηραιά Ήπειρο κατά 38.000, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
WHAT CAR
Opel και Vauxhall (όπως ονομάζεται η μάρκα στη Μ. Βρετανία) κατέχουν πλέον μερίδιο 5,81% της ευρωπαϊκής αγοράς. Οι πωλήσεις τους έχουν αυξηθεί μέσα στο 2015 σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ το 2016 προδιαγράφεται ακόμη καλύτερο. Το νέο Astra έχει δεχθεί περισσότερες από 65.000 παραγγελίες, η οικογένειά του θα ενισχυθεί με το station wagon Sports Tourer, ενώ επίσης θα λανσαριστεί η ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς μικρού SUV, του Mokka, καθώς και το νέο Insignia.
Την πενταετία 2016-2020 η Opel θα φέρει στην αγορά 20 νέα μοντέλα και εκδόσεις μοντέλων.