Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Σταθερά βήματα ανάπτυξης από την Opel

Ελλάδα 1:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Σταθερά βήματα ανάπτυξης από την Opel

ΝΕΑ

Σταθερά βήματα ανάπτυξης από την Opel

ΝΕΑ

Η προϊοντική επίθεση της Opel στην Ευρώπη την οδηγεί σε ολοένα και υψηλότερες πωλήσεις αυτοκινήτων αλλά και σε αύξηση του μεριδίου της. Με κεντρικό μοντέλο πλέον το νέο Astra, η θυγατρική της General Motors έχει επιτύχει τους έντεκα μήνες του 2015 (Ιανουάριος-Νοέμβριος) αύξηση των ταξινομήσεών της στη Γηραιά Ήπειρο κατά 38.000, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Opel και Vauxhall (όπως ονομάζεται η μάρκα στη Μ. Βρετανία) κατέχουν πλέον μερίδιο 5,81% της ευρωπαϊκής αγοράς. Οι πωλήσεις τους έχουν αυξηθεί μέσα στο 2015 σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ το 2016 προδιαγράφεται ακόμη καλύτερο. Το νέο Astra έχει δεχθεί περισσότερες από 65.000 παραγγελίες, η οικογένειά του θα ενισχυθεί με το station wagon Sports Tourer, ενώ επίσης θα λανσαριστεί η ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς μικρού SUV, του Mokka, καθώς και το νέο Insignia.

Την πενταετία 2016-2020 η Opel θα φέρει στην αγορά 20 νέα μοντέλα και εκδόσεις μοντέλων.

Advertisement
Advertisement