Στα «σκαριά» ο νέος άξονας που συνδέει την Ελλάδα με τη Βουλγαρία
ΝΕΑΣτα «σκαριά» ο νέος άξονας που συνδέει την Ελλάδα με τη Βουλγαρία
ΝΕΑΤο έργο είναι το τελευταίο κομμάτι του «παζλ» και άμεσα θα προκηρυχθεί και ο σχετικός διαγωνισμός.
Σε νέο διαγωνισμό προχωρά η Εγνατία Οδός Α.Ε., για την ολοκλήρωση του τμήματος του κάθετου άξονα Ξάνθη – Σύνορα και πιο συγκεκριμένα στο Δημάριο – Σύνορα.
WHAT CAR
O en
ο διαγωνισμός αφορά στην ολοκλήρωση του έργου «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» μήκους περίπου 8 χλμ. και συγκεκριμένα στην ολοκλήρωση του τεχνικού αντικειμένου της εργολαβίας «Κάθετος Άξονας 70 Εγνατίας Οδού: Τμήμα: «Μελίβοια- Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα» Υποτμήμα: «Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα (κωδ. 70.2.2/σύμβ. 5526)».
Ο οδικός άξονας είχε ξεκινήσει με εργολαβία από την ΑΚΤΩΡ και ολοκληρώνεται με ένα ακόμα τμήμα, προκειμένου να συμπληρωθεί το «παζλ». Για τον λόγο αυτό, η Εγνατία Οδός Α.Ε. προχώρησε σε δέσμευση ποσού 11.476.708,46 ευρώ.
Ο διαγωνισμός αναμένεται να «τρέξει» το προσεχές διάστημα και στόχος είναι εντός 7 μηνών να υπάρχει θετική κατάληξη, με την υπογραφή της σχετικής σύμβασης.
Εντός της ελληνικής επικράτειας, το μήκος του άξονα ανέρχεται σε περίπου 49 χιλιόμετρα, εκ των οποίων στα 40 χιλιόμετρα (τμήμα “Ξάνθη-Εχίνος-Δημάριο”) ο υφιστάμενος δρόμος παρουσιάζει μειωμένα γεωμετρικά χαρακτηριστικά (ταχύτητα Ve=30 km/h περίπου) και στα επόμενα 9 χιλιόμετρα (τμήμα “Δημάριο-Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα”), υπάρχει μόνο ένας δασικός χωματόδρομος.