Menu
Live Κίνηση | Τιμές Αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Executive Skoda Kodiaq

ΝΕΑ

Σκληρές δοκιμές για την Porsche Taycan

  • tsiro tsiro

Θυμάστε την εντυπωσιακή Porsche Mission E του 2015; Ε, λοιπόν η ώρα της έφτασε μόνο που πρόκειται να αλλάξει το όνομά της σε Taycan, για τις ανάγκες της έκδοσης παραγωγής η οποία θα πραγματοποιηθεί τελικά το 2019. Ευτυχώς όπως όλα δείχνουν θα διατηρήσει τις εντυπωσιακές τεχνικές προδιαγραφές που επιβεβαιώνονται επίσημα πλέον από τη γερμανική φίρμα.

Του ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ (gt@newsauto.gr)

Χωρίς περαιτέρω προσπάθειες, η Porsche ανακοίνωσε ότι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα της εταιρείας θα διαθέτει δύο μόνιμα συγχρονισμένους ηλεκτροκινητήρες – έναν για τον εμπρός άξονα και τον άλλο για τους πίσω τροχούς – με συνολική απόδοση άνω των 600 ίππων. Αυτοί οι δύο ηλεκτροκινητήρες πρόκειται να τροφοδοτηθούν από μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης που παρέχουν αρκετή ενέργεια για ένα εύρος άνω των 500 χιλιομέτρων αυτονομίας, αν και ο κύκλος δοκιμών στον οποίο βασίζεται ο συγκεκριμένος αριθμός δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Ας ελπίσουμε ότι βασίζεται στην επερχόμενη διαδικασία εξέτασης παγκόσμιου εναρμονισμένου κύκλου ελαφρών οχημάτων (WLTP) και όχι στον νέο ευρωπαϊκό κύκλο οδήγησης (NEDC) που πρόκειται να αντικατασταθεί τον Σεπτέμβριο.

Μόλις εξαντληθεί η μπαταρία, θα χρειαστούν περίπου 15 min για να αποκτήσετε αρκετή ενέργεια προκειμένου να καλύψετε 400 km. Χάρη στις δυνατότητες ταχείας φόρτισης της Taycan είναι δυνατή η εκμετάλλευση φορτιστών 800 V. Η αμιγώς EV Porsche θα συμμορφώνεται με το πρότυπο σύστημα συνδυασμένης φόρτισης (CCS) στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ στην Ιαπωνία και την Κίνα θα τηρεί τα τοπικά πρότυπα. Εκτός από το να είναι ηλεκτρική, η Taycan είναι πρωτίστως Porsche, οπότε πρέπει να προσφέρει αυτό το υψηλό επίπεδο απόδοσης που οι πιστοί περιμένουν από τον δημιουργό της 911. Το 0-100 km/h θα απαιτεί λιγότερο από 3,5 sec, ενώ τα 200 km/h από στάση θα απαιτούν λιγότερο από 12 sec.

Porsche-Taycan-tsiro-530

Η εταιρεία εκτιμά ότι θα πουλήσει περίπου 20.000 μονάδες ετησίως ή περίπου τα δύο τρίτα των ετήσιων παραδόσεων της 911. Μέχρι στιγμής, περίπου 40 ειδικοί έχουν συγκεντρώσει πρωτότυπα ενώ 21 από τα οχήματα δοκιμής που καλύπτονται με καμουφλάζ έχουν αποσταλεί στο δυτικό τμήμα της Νότιας Αφρικής, όπου περισσότεροι από 60 προγραμματιστές έφτασαν τα 40.000 χλμ για δοκιμές σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Όσο εντυπωσιακός ακούγεται ο αριθμός, δεν μπορεί να συγκριθεί με τα “εκατομμύρια χιλιόμετρα” που θα καλύψουν τα πρωτότυπα Taycan μέχρι το τέλος της δοκιμαστικής φάσης του νέου μοντέλου. Γιατί πρέπει να υπομείνει μια τόσο μακρά διαδικασία δοκιμών σε διάφορα μέρη του κόσμου; Η απάντηση είναι προφανής, βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει…

Δημοφιλή στο Protothema.gr