Renault Megane: Επιστροφή και στη βενζίνη με υβριδική τεχνολογία
ΝΕΑ
Η Renault εξετάζει την επαναφορά της βενζίνης στην γκάμα του ηλεκτρικού Megane, με υβριδικό σύστημα επέκτασης αυτονομίας, μετά τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.
Τρία χρόνια μετά τη μετατροπή του Renault Megane σε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, η γαλλική εταιρεία σχεδιάζει να προσφέρει ξανά υβριδικές επιλογές στην επόμενη γενιά του, η οποία αναμένεται μέσα στην επόμενη τριετία.
WHAT CAR
Η απόφαση αυτή προκύπτει από το γεγονός ότι, ενώ τα μικρότερα ηλεκτρικά -όπως τα Renault 4 και 5- έχουν ισχυρή ζήτηση, το Megane δυσκολεύεται να προσελκύσει οδηγούς που παραμένουν επιφυλακτικοί απέναντι στα EVs.
Έτσι, σύμφωνα με δηλώσεις της διοίκησης, η επόμενη γενιά του Megane -όπως και του Scenic- θα βασιστεί σε νέα πλατφόρμα που θα υποστηρίζει τόσο καθαρά ηλεκτρικές όσο και υβριδικές εκδόσεις.
Μεταξύ των πιθανών υβριδικών λύσεων ξεχωρίζει η περίπτωση ενός range-extender συστήματος, όπου ένας μικρός βενζινοκινητήρας λειτουργεί αποκλειστικά για φόρτιση της μπαταρίας, χωρίς να κινεί τους τροχούς.
Η στρατηγική αυτή στοχεύει στη διεύρυνση του αγοραστικού κοινού, προσφέροντας περισσότερες επιλογές σε όσους θέλουν ηλεκτρική οδήγηση, αλλά χωρίς το άγχος της φόρτισης.
Μια προσέγγιση που θυμίζει την τεχνολογία e-Power της Nissan, αλλά ενδεχομένως τα μηχανικά μέρη να προέρχονται από την συνεργασία της Renault με την Horse (και την Geely).
Μέχρι τότε, η Renault σχεδιάζει facelift για το τρέχον Megane E-Tech, μαζί με την προσθήκη μεγαλύτερης μπαταρίας ώστε να αυξηθεί η αυτονομία πάνω από τα σημερινά περίπου 460 χιλιόμετρα.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Γιατί η Renault «τρέχει» να παραδώσει το νέο ηλεκτρικό Twingo;
Άμεσες λύσεις για το κυκλοφοριακό, με τον διαγωνισμό για τον Τριπλό Κόμβο Σκαραμαγκά
Πρώτη επαφή με το νέο RAM Rampage στην Ιταλία