Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ρεκόρ από τη VW στο Pikes Peak

Ελλάδα 10:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ρεκόρ από τη VW στο Pikes Peak

ΝΕΑ

Ρεκόρ από τη VW στο Pikes Peak

ΝΕΑ

Η VW κατέρριψε το ρεκόρ ανάβασης στον περίφημο αγώνα του Pikes Peak με το ηλεκτρικό πρωτότυπο I.D. R Pikes Peak, σπάζοντας το φράγμα των 8 λεπτών για πρώτη φορά στην ιστορία. Το I.D. R Pikes Peak, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο της Volkswagen, στα χέρια του Γάλλου πιλότου Ρομαίν Ντυμά (Romain Dumas), ανέβηκε τη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak, στο βουνό του Κολοράντο, σε χρόνο ρεκόρ 7:57.148.

Advertisement
Advertisement

Το πρωτότυπο των περίπου 680 ίππων βελτίωσε κατά 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε ο Γάλλος Σεμπαστιάν Λεμπ από το 2013 με το 3.2 lt. twin-turbo Peugeot 208 (8:13.878).

Παράλληλα, ο Ρομαίν Ντυμά έγινε μέλος ενός πολύ ιδιαίτερου club νικητών του διάσημου αγώνα, που περιλαμβάνει μερικά ονόματα-θρύλους του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Βάλτερ Ρέρλ, η Μισέλ Μουτόν και ο Στιγκ Μπλόμκβιστ.

Σχεδόν 20 χιλιόμετρα απόστασης, 156 απαιτητικές στροφές, υψομετρική διαφορά 2.900 μέτρων, μία και μόνη ευκαιρία. Το περίπου 1.100 κιλών – μαζί με τις μπαταρίες – πρωτότυπο, αποδείχθηκε το ιδανικό όχημα για την κατάρριψη του ρεκόρ. Στον υπεραιωνόβιο αγώνα, ο Ρομαίν Ντυμά απολαμβάνει τη σαμπάνια του νικητή για 4η φορά στην καριέρα του, αυτή όμως είναι η πιο ένδοξη.

Advertisement
Advertisement

ID R Record (1)

Στην προσπάθεια για την ιστορική νίκη, η VW είχε δώσει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια. Ακόμα και αυτή η διαδικασία της φόρτισης, ήταν αποτέλεσμα τόσο στρατηγικής όσο και ανάπτυξης τεχνολογίας με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, θα έπρεπε να είναι δυνατή η πλήρης φόρτιση του μονοθέσιου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Την απαιτούμενη για τη φόρτιση ηλεκτρική ενέργεια, παρείχαν γεννήτριες στους πρόποδες του Pikes Peak, οι οποίες χρησιμοποιούσαν γλυκερίνη ως καύσιμο. Η γλυκερίνη, η οποία παράγεται κατά την παρασκευή βιοντίζελ, καίγεται χωρίς την έκλυση επιβλαβών αερίων ή παραγωγή στερεών αποβλήτων. Από τη φύση της είναι μη-τοξική ενώ θεωρείται ακίνδυνη και χρησιμοποιείται σε πολλές άλλες εφαρμογές, ακόμα και στη βιομηχανία τροφίμων ή καλλυντικών.