Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πρεμιέρα για την Aston Martin Vantage Roadster

Ελλάδα 12:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πρεμιέρα για την Aston Martin Vantage Roadster

ΝΕΑ

Πρεμιέρα για την Aston Martin Vantage Roadster

ΝΕΑ

Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση της ανοιχτής έκδοσης της Vantage στη Γενεύη η Aston Martin δίνει στη δημοσιότητα φωτογραφίες αλλά και τεχνικές λεπτομέρειες του νέου μοντέλου της.

Advertisement
Advertisement

Η ανοιχτή Vantage είναι σίγουρα ένα μοντέλο που πολλοί περίμεναν με ανυπομονησία καθώς το πάντρεμα της ήδη ελκυστικής Vantage με την ελευθερία της ανοιγόμενης οροφής είναι κάτι αναμφίβολα ακαταμάχητο. Οι φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα η Aston Martin επιβεβαιώνουν αυτό ακριβώς καθώς η Vantage Roadster είναι ένα άκρως ελκυστικό sports car με την αφαίρεση της κανονικής οροφής να μην έχει επηρεάσει στο παραμικρό την καλλίγραμμη σιλουέτα που ήδη γνωρίζαμε από την coupe εκδοχή.

Βλέπουμε πως η Aston Martin αποφάσισε να ακολουθήσει τη λύση της μαλακή αναδιπλούμενης οροφής η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στη δημοσιότητα μπορεί να αναδιπλωθεί σε 6,7’’ όταν το αυτοκίνητο είναι στάσιμο και σε 6,8’’ όταν κινείται με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Πρόκειται για τον ταχύτερο χρόνο μεταξύ των roadster με μαλακή οροφή που υπάρχουν σήμερα στην αγορά. Από εκεί και πέρα θα σημειώσουμε πως η εν λόγω οροφή σε συνδυασμό με το μηχανισμό αναδίπλωσης και τις απαραίτητες ενισχύσεις του αμαξώματος έχουν επιφέρει μια αύξηση του βάρους κατά 60 κιλά σε σχέση με την Vantage coupe.

Advertisement
Advertisement

Αυτό το επιπλέον βάρος κρύβεται και πίσω από τις ελάχιστα υποδεέστερες επιδόσεις καθώς η Roadster θα χρησιμοποιεί τον ίδιο 4.0 V8 κινητήρα των 510 ίππων που συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων όπως ακριβώς και στην coupe. Έτσι το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 3,7’’ (μόλις 0,2’’ πιο αργά από την coupe) ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 306 χλμ./ώρα. Επιπλέον εκτός από τον κινητήρα η Roadster θα έχει και αντίστοιχες προδιαγραφές οπότε θα διαθέτει ενεργητική ανάρτηση, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης αλλά και σύστημα torque vectoring.