Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Πότε ξεκινούν τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος

Ελλάδα 1:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Πότε ξεκινούν τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος

ΝΕΑ

Πότε ξεκινούν τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος

ΝΕΑ

Το αργότερο σε ενάμιση μήνα θα ξεκινήσουν τα έργα στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος ξεκαθάρισε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στο αναπτυξιακό συνέδριο Πελοποννήσου.

Advertisement
Advertisement

«Η περιοχή θα έχει αυτοκινητόδρομο, θα σταματήσει δηλαδή ο φόρος αίματος που πληρώνουμε σε ένα δρόμο, που δεν έχει διαχωριστικό» είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών, χωρίς ωστόσο να αναφέρει κάτι για διόδια…

Σχετικά με τη σημερινή εξέλιξη του έργου, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι την Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου  στάλθηκαν στη Βουλή οι έξι συμβάσεις, δηλαδή οι διαγωνισμοί των έξι από τα οκτώ τμήματα, ενώ το έβδομο στάλθηκε στις 21 Ιανουαρίου στο Ελεγκτικό Συνέδριο. Τις επόμενες 15 μέρες θα έρθει στο υπουργείο για να οδεύσει και αυτό προς τη Βουλή και μένει το όγδοο, όπου έχουν κατατεθεί  ασφαλιστικά μέτρα Αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται ενάμιση με δύο μήνες για να ολοκληρωθεί και αυτός ο διαγωνισμός.

Advertisement
Advertisement

Ειδικότερα τόνισε ότι μέχρι στιγμής είναι τέσσερις ή πέντε οι εταιρείες που θα συμμετέχουν στην υλοποίηση και όποις δεν κάνει εγκαίρως και σοβαρά την δουλειά του θα αντικαθίστανται καθώς κάτι τέτοιο ορίζει ο διαγωνισμός.

Όσον αφορά στην επιλογή της κυβέρνησης για οκτώ εργολαβίες, ο Χρήστος Σπίρτζης είπε ότι «αν δεν γίνονταν οκτώ διαγωνιστικές διαδικασίες, δηλαδή δεν ανέβαινε ο ανταγωνισμός για να έχουμε έκπτωση του 50%, δεν θα είχαμε αυτοκινητόδρομο, όπως επίσης δεν θα είχαμε χρηματοδότηση του έργου ούτε για μία λωρίδα ανά κατεύθυνση με λωρίδα έκτακτης ανάγκης και σίγουρα χωρίς διαχωριστικό, αν είχαμε έκπτωση του 25% και του 30%».

Παράλληλα, ο κ.Σπίρτζης μίλησε και για τα υπόλοιπα οδικά έργα στην Πελοπόννησο ανακοινώνοντας τα εξής:

  • Ο οδικός άξονας της νοτιοδυτικής Πελοποννήσου στο τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα θα δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2019 και έχει προϋπολογισμό 160 εκατομμύρια ευρώ.
  • Ο οδικός άξονας Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη δημοπρατείται μέσα στους πρώτους μήνες του τρέχοντος έτους και έχει προϋπολογισμό 180 εκατομμύρια ευρώ.
  • Όσον αφορά στο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό έχει κατατεθεί η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου ενώ έχει προϋπολογισμό 19,8 εκατομμύρια ευρώ.
  • Η παράκαμψη Λαγκαδίων, αλλά και ο οδικός άξονας Τρίπολη – Βυτίνα Αρχαία Ολυμπία είναι τα επόμενα έργα που δρομολογούνται.