ΝΕΑ

Πόσες ώρες αφιερώθηκαν σε αυτό το κλασικό Range Rover;

Ελλάδα 14:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πόσες ώρες αφιερώθηκαν σε αυτό το κλασικό Range Rover;

ΝΕΑ

Πόσες ώρες αφιερώθηκαν σε αυτό το κλασικό Range Rover;

ΝΕΑ

Η Lunaz ειδικεύεται στις μεγάλες μετατροπές, από το αμάξωμα μέχρι και την αντικατάσταση του θερμικού κινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Η Lunaz Design έχει αποδείξει στο παρελθόν ότι εξειδικεύεται στην μετατροπή κλασικών μοντέλων σε ηλεκτρικά. Το τελευταίο της πείραμα, εκτός από πολύ επιτυχημένο, φαίνεται πως την ταλαιπώρησε περισσότερο από όλα.

Συγκεκριμένα, οι Βρετανοί χρειάστηκαν 5.000 ώρες(!) για να ολοκληρώσουν την μετατροπή αυτού του κλασικού Range Rover. Για το ντιζάιν και την μετατροπή σε κάμπριο, άντλησαν έμπνευση από την ταινία «Octopussy» του Τζέιμς Μποντ, την εποχή που τον υποδυόταν ο Ρότζερ Μουρ.

Έτσι, το ονόμασαν «Safari» και για το πρότζεκτ επέλεξαν ένα 3θυρο Range Rover. Για να το μετατρέψουν σε ανοιχτό, αφαίρεσαν την οροφή και τις κολώνες, αλλά ταυτόχρονα ενίσχυσαν το αμάξωμα και το σασί, ώστε να κάνουν το αυτοκίνητο όσο πιο στιβαρό γίνεται.

Advertisement
Advertisement

Το γαλάζιο χρώμα (Maya Blue) του μαγνητίζει το βλέμμα, ενώ το κάλυμμα της οροφής έχει ένα σκούρο μπλε που συνοδεύει όμορφα το σύνολο. Το εσωτερικό ήταν το δυσκολότερο από όλα για την Lunaz, διότι της πήρε 1.000 ώρες για να το ολοκληρώσει!

Η καμπίνα συνδυάζει κομψότητα και βιωσιμότητα. Η κονσόλα είναι σύγχρονη και επανασχεδιασμένη, από σύνθετο υλικό εκτυπωμένο από 3D εκτυπωτή. Διαθέτει ξύλινη επένδυση Mocca Walnut και όλα τα υλικά συνολικά, είναι αδιάβροχα.

Η Lunaz μπήκε στη διαδικασία να προσθέσει ακόμα και σύστημα infotainment, όπως έχει πράξει ξανά στο παρελθόν σε κλασικό αυτοκίνητο, αλλά και δυνατότητες συνδεσιμότητας, κάμερα οπισθοπορείας και θύρες USB-C. Τέλος, ο κλιματισμός ρυθμίζεται ψηφιακά.

Advertisement

Η ομορφιά του εσωτερικού ολοκληρώνεται ιδανικά από όμορφα και ποιοτικά καθίσματα χρώματος γαλάζιου με αδιάβροχη επένδυση και ποιοτικές ραφές.

Η μεγάλη επιτυχία της βρετανικής εταιρείας όμως, αφορά όπως πάντα στο σύστημα πρόωσης. Ο V8 που είχε μέχρι πρότινος κάτω από το καπό το Range Rover, αντικαταστάθηκε από δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική ισχύς 381 ίππους.

Advertisement

Επίσης, προστέθηκε νέα ανάρτηση και μεγαλύτερα δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Παρά τις πολλές τροποποιήσεις της Lunaz, το Range Rover παραμένει ένα πολύ ικανό off-roader, αφού μπορεί να διασχίσει ακόμα και υδάτινο πέρασμα που φτάνει το μισό μέτρο σε ύψος.

Η τιμή του ηλεκτρικού και συνάμα κλασικού Range Rover δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμα από τη Lunaz, αλλά αν αναλογιστούμε τις 5.000 ώρες δουλειάς της, λογικά θα αφορά μόνο πολύ ιδιαίτερους και κυρίως εύπορους καταναλωτές.

Advertisement