Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιός δεν θα ήθελε την επιστροφή του θρυλικού Subaru WRX STI;

Ελλάδα 3:11
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιός δεν θα ήθελε την επιστροφή του θρυλικού Subaru WRX STI;

ΝΕΑ

Ποιός δεν θα ήθελε την επιστροφή του θρυλικού Subaru WRX STI;

ΝΕΑ

Μπορεί να είναι ευσεβής πόθος ή όνειρο απατηλό πια στην εποχή των αυστηρών κανονισμών ρύπων, όμως κανείς δεν μπορεί να ξεχάσει τις δοξασμένες στιγμές της μπλε φτερούγας.

Advertisement
Advertisement

Υπήρξε ένα αυτοκίνητο που έκανε όσο πιο υγρά γινόταν τα όνειρά μας και αποτέλεσε την απόλυτη φαντασίωση για τους φίλους της σπορ οδήγησης. Εκείνα τα hardcore Subaru WRX STI από μία δεκαετία -και βάλε- πριν, παραμένουν τα αυτοκίνητα που σημάδεψαν μια ολόκληρη γενιά οδηγών. Και λείπουν πλέον από το σημερινό σκηνικό. Λείπουν πολύ.

Τόσο πολύ που ένας νεαρός σχεδιαστής ονόματι Rain Prisk κάθισε και δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που βασίζεται στο σημερινό WRX αλλά με την αύρα και την καθαρόαιμη αίσθηση ενός από τα πιο κλασικά Subaru όλων των εποχών, το 22Β.

Παίρνοντας στοιχεία από εκείνο το μοντέλο που είχε φτιαχτεί ως φόρος τιμής στις αγωνιστικές επιτυχίες της εταιρίας στο WRC, ο Prisk δημιουργεί ένα πολύ ιδιαίτερο σύγχρονο Subaru, θυμίζοντας έντονα τις παλιές καλές ημέρες.

Advertisement
Advertisement

Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που έχει κάνει ο σχεδιαστής είναι το δίθυρο αμάξωμα, το οποίο είναι κάτι καινούργιο για το νέο WRX. Mάλιστα είναι τόσο ταιριαστή αυτή η διαφοροποίηση που σίγουρα θα μπορούσε να βάλει σε σκέψεις την Subaru για μία δίθυρη εκδοχή STI του σύγχρονου WRX.

To συγκεκριμένο σχέδιο έχει πολλές αναφορές στο παλιό μοντέλο, όπως το χαρακτηριστικό μπλε χρώμα της εταιρίας, τις “χρυσές” ζάντες και πολλά ακόμα. Υπάρχει επίσης ένα μεγάλο splitter εμπρός, πλευρικά skirts, και μία τυπικά μεγάλη “φτερούγα” στο πίσω μέρος. Η σπορ αίσθηση ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το πολύ χαμηλωμένο αμάξωμα.

Advertisement

Το νέο Subaru WRX το οποίο πωλείται στις ΗΠΑ εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο boxer των 2,4 λίτρων με ισχύ στους 276 ίππους και 350 Nm ροπής. Διατηρεί την κλασική τετρακίνηση της εταιρίας ενώ οι επιλογές στα κιβώτια είναι ένα εξατάχυτο μηχανικό ή ένα CVT.

Αν και σαφώς πιο πολιτισμένο και προσαρμοσμένο στα νέα δεδομένα της εποχής, το Subaru WRX κρύβει πάντα μέσα του κάτι από τις παλιές δόξες των ειδικών διαδρομών στα ράλι. Το μόνο που χρειάζεται είναι η τόλμη της εταιρίας ή έστω ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή για να ξυπνήσουν οι μνήμες. Και να αρχίσουμε πάλι τα όνειρα, έστω και… ξεσκέπαστοι.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Με 913 ίππους το Subaru του 1983 για το επόμενο Gymkhana
Αυτό είναι το σούπερ ηλεκτρικό Subaru STI E-RA
Ένα Subaru WRX STI είναι πάντα έτοιμο για… ράλι (video)