Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποιο θα είναι το μέλλον της Alfa Romeo;

Ελλάδα 12:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποιο θα είναι το μέλλον της Alfa Romeo;

ΝΕΑ

Είναι μια ερώτηση που απασχολεί πολλούς φίλους της ιταλικής εταιρείας και όχι μόνο. Ο Διευθύνων Σύμβουλός της έδωσε τις σχετικές απαντήσεις.

Advertisement
Advertisement

Ο Σάντο Φιτσίλι, ο οποίος πρόσφατα ανέλαβε Διευθύνων Σύμβουλος της Alfa Romeo και της Maserati -στο πλαίσιο του Ομίλου Stellantis- μίλησε στο βρετανικό Top Gear για τα σχέδιά του για την πρώτη.

Το κορυφαίο στέλεχος της Alfa Romeo δήλωσε ότι το μέλλον της εταιρείας είναι απαραίτητο να περιέχει τον εξηλεκτρισμό των νέων μοντέλων της, υπογραμμίζοντας τη σημασία της ευελιξίας που θα πρέπει να έχει εφεξής.

Κι αυτό επειδή ο αρχικός προγραμματισμός να μετατραπεί σε έναν κατασκευαστή αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έχει αλλάξει εξαιτίας της αβεβαιότητας που υπάρχει για τη μετάβασή της προς την ηλεκτροκίνηση, πλέον.

Advertisement
Advertisement

Ερωτηθείς σχετικά, είπε: «Θα υπάρξουν Plug-in υβριδικά, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα». Αναφερόμενος στα άμεσα σχέδια διευκρίνισε ότι στην Alfa Romeo σχεδιάζουν να ξεκινήσουν με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα νέα μοντέλα, αρχής γενομένης από την καινούργια Stelvio, η οποία αναμένεται στο τέλος του έτους (2025).

Όπως είπε, λίγο αργότερα θα ακολουθήσει η παρουσίαση και της νέας Giulia, η οποία θα είναι επίσης ηλεκτροκίνητη. Τόνισε ότι αρχικά θα παρουσιαστούν οι βασικές εκδόσεις των μοντέλων και στη συνέχεια η κορυφαία Quadrifoglio.

Τα νέα μοντέλα θα διαθέτουν αρχιτεκτονική 800 Volt για ταχεία φόρτιση και μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία, για αυξημένη αυτονομία. Θα διατίθενται είτε με έναν ηλεκτροκινητήρα (τοποθετημένο στον πίσω άξονα) είτε με δύο.

Advertisement

Όταν ο Βρετανός συνάδελφος τον ρώτησε συγκεκριμένα για την έκδοση Quadrifoglio, ο Φιτσίλι δήλωσε: «Το όνειρό μου είναι να κρατήσω ζωντανή την Quadrifoglio. Δεν μπορούμε να την ξεχάσουμε! Αυτή μπορεί να είναι αμιγώς ηλεκτρική, γιατί όχι; Αλλά, επίσης, μπορεί να διαθέτει και κινητήρα εσωτερικής καύσης».

Σύμφωνα με τον ίδιο έχει ολοκληρωθεί το αμάξωμα τόσο της Stelvio όσο και της Giulia. Ωστόσο, επισήμανε ότι γίνονται κάποιες αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο εμπρός μέρος ώστε να διαμορφωθούν κατάλληλα οι αεραγωγοί που είναι απαραίτητοι για την ψύξη του θερμικού κινητήρα.

Advertisement

Αναφορικά με το πώς θα είναι η μορφή τους, είπε τα εξής: «Η σχεδίαση πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένη με τα υπόλοιπα μοντέλα που θέλουμε να λανσάρουμε. Η Alfa Romeo θα διαφοροποιηθεί από τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Stellantis.

»Πιστεύω ότι η μάρκα Alfa Romeo είναι η Ιταλία, είναι το κόκκινο χρώμα -ή “rosso” στα ιταλικά- και είναι σπορ. Ιταλικό. Κόκκινο. Σπορ. Πρέπει να βρούμε τη σωστή ισορροπία ανάμεσα σε αυτά τα τρία στοιχεία. Αυτό που θέλω για το προϊόν είναι να είναι μόνο Alfa Romeo».

Ο Φιτσίλι επεσήμανε, επίσης, ότι η σχεδίαση αποτελεί το πρώτο στοιχείο του χαρακτήρα της εταιρείας: «Όταν κοιτάς το αυτοκίνητο, πρέπει αμέσως να καταλαβαίνεις ότι είναι μια Alfa. Και ο οδηγός πρέπει να έχει τα πάντα υπό έλεγχο. Δεν φαντάζομαι τόνους από πράγματα γύρω σου που δεν βοηθούν σε κάτι».

Advertisement

Παρά τις όποιες προσπάθειες έχουν γίνει ως τώρα, οι πωλήσεις της Alfa Romeo παραμένουν σε χαμηλό επίπεδο. Η Tonale αλλά και η Junior αναζωπύρωσαν το ενδιαφέρον για την εταιρεία αλλά αυτό δεν είναι αρκετό.

Όταν ρωτήθηκε με ποιον τρόπο θα προσεγγίσει πιο νεανικό κοινό, ο Φιτσίλι σημείωσε: «Η Junior είναι το κατάλληλο μοντέλο για να ικανοποιήσει τους μικρότερους ηλικιακά. Είναι μια γέφυρα ανάμεσα στους νέους πελάτες και τους παλιούς “Alfisti”».

Πέραν αυτών, αποκάλυψε ότι η εταιρεία σκοπεύει να συνεχίσει να δημιουργεί μοντέλα όπως η 33 Stradale, τα οποία θα έχουν σαφή σπορ χαρακτήρα, υψηλές επιδόσεις και θα είναι περιορισμένης παραγωγής.

Όπως είπε, θα διερευνήσει τη δυνατότητα δημιουργίας συνέργειας με τη Maserati, αξιοποιώντας το πλούσιο παρελθόν της μάρκας.

Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Αν μπορώ επίσης να αναζητήσω συνέργειες με τη Maserati, σίγουρα μπορούμε να φανταστούμε την παραγωγή αυτοκινήτων όπως αυτή (σημ.: 33 Stradale).

»Είχαμε την 8C, την 6C, την 4C. Είναι εύκολο. Γιατί; Επειδή δύναμαι να κοιτάξω στο παρελθόν της Alfa Romeo», κατέληξε.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Άνοιξε ο δρόμος για το εμβληματικό Honda CT125 Hunter Cub
Τι κρύβει η νέα προεδρική λιμουζίνα του Μακρόν;
Ο Όμιλος Volkswagen κυριαρχεί στην ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη