Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών επαναλειτουργούν

Ελλάδα 2:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ποια Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών επαναλειτουργούν

ΝΕΑ

Ποια Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών επαναλειτουργούν

ΝΕΑ

Τα 12 σημεία εξυπηρέτησης στον αυτοκινητόδρομο Μορέας και στην Αττική Οδό θα δέχονται κανονικά τους συνδρομητές.

Advertisement
Advertisement

Η σταδιακή άρση των περιοριστικών μέτρων δεν άφησε απ’ έξω τα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (ΣΕΣ) σε αρκετούς αυτοκινητόδρομους ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να τα επισκέπτονται και να προσθέτουν χρήματα στους πομποδέκτες τους ή να αποκτούν κάποιο καινούριο.

Οι πρώτες εταιρείες που ανακοίνωσαν την λειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών είναι η Αττική Οδός και Αττικές Διαδρομές αλλά και ο Αυτοκινητόδρομος Μορέας οι οποίες επαναλειτουργούν συνολικά 12 ΣΕΣ εκ των οποίων τα 9 βρίσκονται στην Αττική Οδό και τα τρία σε Σπαθοβούνι, Νεστάνη και Καλαμάτα.

Advertisement
Advertisement

Οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού και με γνώμονα την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν προσωρινά διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέας. Στο διάστημα αυτό η επικοινωνία με τους συνδρομητές ήταν διαθέσιμη μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, χωρίς το προσωπικό να σταματήσει να διεκπεραιώνει, άμεσα και με επαγγελματισμό, όλα τα αιτήματα των πελατών, καθ’ όλη τη διάρκεια της αναστολής της εκ του σύνεγγυς λειτουργίας.

Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός ατόμων εντός του κάθε Σημείου θα είναι ένας πελάτης ανά 25 τ.μ., ενώ θα πρέπει να τηρείται απόσταση 2 μέτρων μεταξύ των πελατών, κατά τον χρόνο αναμονής. Επιπλέον, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, στην περίπτωση που δεν διαθέτουν δική τους μάσκα.

Ακολουθεί αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών και της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών:

Advertisement

Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (Σ.Ε.Σ.) Αττικής Οδού

Δευτέρα – Παρασκευή  08:00 – 18:00

Advertisement

Σάββατο                     09:00 – 15:00

Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών (Σ.Ε.Σ.) Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα)

Δευτέρα – Πέμπτη        09:30 – 15:00

Advertisement

Παρασκευή – Σάββατο  10:00 – 16:00

Κυριακή                       10:00 – 16:00 Σπαθοβούνι& 12:00 – 18:00 Νεστάνη – Καλαμάτα

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π.) 210-6682 222

Δευτέρα – Σάββατο       08:00 – 19:00

Κυριακή                       11:00 – 19:00

Fax: 210 – 6682 240

Email: customercare@attikesdiadromes.gr

Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας myePASS, στο https://cs.attiki-odos.gr, καθώς και της εφαρμογής my e-PASS για κινητά τηλέφωνα με τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username&password, μέσω των οποίων υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές / ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.

Φωτογραφία: Eurokinisi

Διαβάστε επίσης:

Γηρασμένα και με πολλά χλμ. τα μεταχειρισμένα ΙΧ της Ελλάδας

Σοκ! Νέα νοθεία στη βενζίνη με χημικά που δεν ανιχνεύονται

Αδύνατη η άρση παρακράτησης σε ΙΧ που έχει εξοφληθεί από το 2015!