Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ποια εταιρεία έχει… 100 διαφορετικά σχέδια για τιμόνια;

Ελλάδα 16:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(100) "Ποια εταιρεία έχει… 100 διαφορετικά σχέδια για τιμόνια;"
    

Ποια εταιρεία έχει… 100 διαφορετικά σχέδια για τιμόνια;

ΝΕΑ

Κάποιες εταιρείες θέλουν να καλύψουν και τα πιο περίεργα γούστα. Όμως οι καιροί δεν προσφέρονται για τέτοιου τύπου «πολυτέλειες».

Advertisement
Advertisement

Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί μια τάση υπερπροσφοράς σε επιλογές εξοπλισμού και εξαρτημάτων έτσι ώστε ο κάθε αγοραστής να μπορεί να επιλέγει ό,τι του αρέσει. Η πρακτική όμως αυτή δεν φαίνεται να αποδίδει, και οι περισσότερες εταιρείες τα «μαζεύουν» ώστε να μειώσουν το κόστος.

Η Audi ετοιμάζεται να αλλάξει ριζικά τη φιλοσοφία εξατομίκευσης των μοντέλων της, περιορίζοντας τον τεράστιο αριθμό επιλογών που προσφέρει σήμερα.

Όπως αποκάλυψε ο CEO Gernot Döllner, το σημερινό «χαοτικό» configurator με εκατοντάδες εκδοχές – μόνο τα τιμόνια ξεπερνούν τα 100 διαφορετικά σχέδια – θα απλοποιηθεί σε μόλις τρεις ή τέσσερις βασικές παραλλαγές.

Advertisement
Advertisement

Η στρατηγική «λιγότερα αλλά καλύτερα» δεν αποσκοπεί μόνο στη μείωση κόστους, αλλά και στην ενίσχυση της ποιότητας των λεπτομερειών που αγγίζει καθημερινά ο οδηγός.

Ο επικεφαλής σχεδίασης Massimo Frascella τόνισε ότι τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν από τον περιορισμό των επιλογών θα επενδυθούν σε πιο premium στοιχεία, κάνοντας την εμπειρία πιο αντάξια του σήματος των τεσσάρων δακτυλίων.

Το νέο πνεύμα αποτυπώνεται ήδη στο Concept C, το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε χθες και προϊδεάζει για το μέλλον της Audi.

Advertisement

Το μικρό σπορ μοντέλο με έμπνευση από το R8 διαθέτει φυσικούς διακόπτες από ανοδιωμένο αλουμίνιο, μεταλλικό σήμα στο τιμόνι και την καινοτομία μιας κρυφής οθόνης αφής, ένα νοσταλγικό νεύμα στα μοντέλα της δεκαετίας του 2010.

Επιπλέον, διατηρεί ανεξάρτητους χειρισμούς κλιματισμού, έστω και αφής, δίνοντας μια «ανάσα» στους παραδοσιακούς φίλους της εργονομίας.

Advertisement

Η Audi υπόσχεται «μείωση στα ουσιώδη» και «καθαρή σχεδίαση», μια φιλοσοφία που θα επεκταθεί σε όλη τη γκάμα της. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα υιοθετήσει τη νέα γραμμή θα κυκλοφορήσει το 2027, με το Concept C να δείχνει τον δρόμο.

Παράλληλα, η μάρκα προχωρά σε αναδιάρθρωση της γκάμας της. Το A1 θα αποσυρθεί οριστικά, όπως και το μικρό SUV Q2, αφήνοντας το A3 ως το νέο «εισαγωγικό» μοντέλο.

Ωστόσο, από το 2026 θα προστεθεί ένα νέο entry-level ηλεκτρικό, για να καλύψει το κενό και να ευθυγραμμιστεί με την ηλεκτρική στρατηγική του ομίλου VW.

Advertisement

Η Audi δείχνει να εγκαταλείπει την υπερβολή των άπειρων επιλογών και να στρέφεται σε μια πιο ουσιαστική πολυτέλεια: λιγότερα κουτάκια να «τικάρεις», περισσότερη ποιότητα να απολαμβάνεις.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ:

Ιδιοφυές: Κάνει το ηλεκτρικό να καίει και… βενζίνη!

Αλλάζουν όλα στις επισκευές των μπαταριών

Koenigsegg: Επίθεση με δύο νέα hypercar