Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Οδηγούμε τα νέα Xpeng G6 και G9 στη Γερμανία – Πότε θα έρθουν στην Ελλάδα

Ελλάδα 16:19
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(124) "Οδηγούμε τα νέα Xpeng G6 και G9 στη Γερμανία – Πότε θα έρθουν στην Ελλάδα"
    

Οδηγούμε τα νέα Xpeng G6 και G9 στη Γερμανία – Πότε θα έρθουν στην Ελλάδα

ΝΕΑ

Για σχεδόν 10 χρόνια (ως τώρα) η Xpeng Motors διακρίνεται για την καινοτόμα προσέγγισή της στην εξέλιξη και τη δημιουργία αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων και τα νέα G6 και G9 είναι μια πολύ καλή απόδειξη της φιλοσοφίας της. Από τον Νοέμβριο θα τα δούμε και στη χώρα μας.

Advertisement
Advertisement

Οι Κινέζοι δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη. Πριν ολοκληρώσουν οτιδήποτε επιδιώκουν να είναι όλα σωστά μελετημένα και να έχουν εξετάσει όλα τα ενδεχόμενα. Κυρίως, όμως, να έχουν διερευνήσει ενδελεχώς τον ανταγωνισμό.

Αυτό ισχύει και για τους ανθρώπους της Xpeng Motors, μιας εταιρείας η οποία είναι πολύ πρόσφατη για τα ιστορικά δεδομένα του κλάδου της Αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι πρώτες ενδείξεις για τη σύστασή της διεφάνησαν το 2014. Επίσημα, ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2015 από τρεις συνεργάτες, τον Χι Σιάοπενγκ, τον Σα Χενγκ και τον Χι Τάο και η αρχική ονομασία της ήταν Guangzhou Chengxing Zhidong Automobile Technology.

Advertisement
Advertisement

Ο Σιάοπενγκ, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλός της, εταιρείας είχε ως στόχο να ακολουθήσει το παράδειγμα της Tesla, αλλά αυτό να γίνει με τρόπο που να διέπεται από την παραδοσιακή κουλτούρα και την τεχνολογική αντίληψη των Κινέζων.

Εκείνη την εποχή, δηλαδή στις αρχές της δεκαετίας του 2010, οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας έθεσαν ένα νέο πλαίσιο στην εξελικτική και κατασκευαστική προσέγγισή τους για το προϊόν, ώστε να μπορέσουν να βρουν τον «ζωτικό χώρο» τους, επιχειρηματικά και εμπορικά.

Η επιλογή τους ήταν τα λεγόμενα «Αυτοκίνητα Νέας Τεχνολογίας», τόσο σε ό,τι αφορά στον κινητήρα τους όσο και στην τεχνολογική υπόστασή τους και στον εξοπλισμό τους.

Advertisement

Η πρωτοπορία της Xpeng Motors
Στο νέο περιβάλλον που διαμορφώνονταν εκείνη την περίοδο, οι άνθρωποι της Xpeng Motors θέλησαν να διαφοροποιηθούν σε σχέση αφενός την εγχώριο ανταγωνισμό αλλά με την προοπτική της επέκτασής της και σε άλλες αγορές και ιδίως στην Ευρώπη.

Με δεδομένο ότι οι σπουδές του Σιάοπενγκ αφορούσαν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και στο διαδίκτυο ήταν σαφές ότι θα προέκρινε μια εταιρική φιλοσοφία με πυρήνα την όσο το δυνατόν προηγμένη τεχνολογία στα οχήματα της Xpeng Motors.

Advertisement

Έτσι, άρχισε να συνεργάζεται με κινεζικές εταιρείες που ειδικεύονται στην ανάπτυξη λογισμικού και συστημάτων τα οποία συμβάλλουν στην ασφάλεια, στην άνεση των επιβατών και στη συνδεσιμότητα.

Συνεπώς, η Xpeng Motors ήταν από τις πρώτες που υιοθέτησαν συστήματα ημιαυτόνομης οδήγησης και τεχνητής νοημοσύνης στα αυτοκίνητά της.

Να σημειώσουμε ότι η ονομασία της (Xpeng) είναι συντομογραφία τού επιθέτου του βασικού ιδρυτή της (το οποίο είναι Xiaopeng, λατινικά γράμματα).

Advertisement

Επίσης, στο πέρασμα του χρόνου, δημιούργησε στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Volkswagen με σκοπό την ανάπτυξή της τόσο στην Ευρώπη και την εδραίωσή της εντός Κίνας.

Η ευρωπαϊκή προοπτική
Τα στελέχη της Xpeng Motors εταιρείας δηλώνουν ότι δεν πρόκειται για μια αυτοκινητοβιομηχανία με την κλασική έννοια μιας τέτοιας εταιρείας.

Την προσδιορίζουν ως μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας η οποία κατασκευάζει και αυτοκίνητα, εκτός από drones, ανθρωποειδή ρομπότ και προσεχώς και ιπτάμενα αυτοκίνητα.

Ίσως η καλύτερη επιλογή για τηνναξεκινήσει με αξιώσεις την εμπορική πορεία της στη Γηραιά Ήπειρο στον κλάδο της Αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα SUV μοντέλα της, καθώς τα οχήματα αυτής της κατηγορίας παραμένουν δημοφιλή.

Έτσι, τα G6 και G9, αντίστοιχα, έχουν την τιμητική τους, αλλά και τον δύσκολο ρόλο να γίνουν οι επιτετραμμένοι αυτής στην Ευρώπη.

Άλλωστε, για τον λόγο αυτό, τα αυτοκίνητα που θα πωλούνται στην αγορά αυτής θα συναρμολογούνται στην Αυστρία, στο εργοστάσιο της Magna-Steyr.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο G6 είναι αυτό που καλείται να έχει τον πρώτο λόγο στις πωλήσεις. Ουσιαστικά, είναι μια πιστή αντιγραφή του Tesla Model Y σε ό,τι αφορά στις διαστάσεις και το σχήμα του αμαξώματός του, κάτι που παραδέχονται και οι άνθρωποι της εταιρείας.

Βασίζεται στην προηγμένη πλατφόρμα «SEPA 2.0» («Smart Electric Platform Architecture 2.0») την οποία έχουν εξελίξει οι ίδιοι.

Είναι αρχιτεκτονικής 800 Volt και έχει τη δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας με την τεχνολογία που η εταιρεία χαρακτηρίζει ως «Super Fast Charging».

Το αυτοκίνητο διατίθεται σε δύο εκδοχές αναφορικά με τον συσσωρευτή του ο οποίος είναι τύπου LFP και δεν περιλαμβάνει σπάνια μέταλλα.

Η πρώτη έχει ενεργειακή χωρητικότητα 80,8 kWh και θα υπάρχει στις εκδόσεις «Long Range» και «Performance» του μοντέλου.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η μπαταρία κατασκευάζεται από την «CALB» («China Aviation Lithium Battery») και αντικατέστησε αυτή των ιόντων λιθίου (87,5 kWh) που χρησιμοποιούσε η Xpeng Motors.

Αυτή είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του αμαξώματος και διαρθρωμένη σε τρία επίπεδα ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο ανθεκτική και να μην υπάρχει διαρροή ενέργειας ή πρόκληση φωτιάς σε περίπτωση σύγκρουσης ή διάτρησης, όπως και να μην επηρεάζεται η ικανότητά της από τη θερμοκρασιακή μεταβολή.

Η δομή της προσδιορίζεται με τον χαρακτηρισμό-κωδικό «4-5-4» ο οποίος αντιστοιχεί στη διαστρωμάτωση των περιεχομένων υλικών στα ανόδια και στην κάθοδό της.

Επίσης, έχει αντιβαλλιστική θωράκιση και αντέχει σε εξωτερική θερμοκρασία έως 1.000 Κελσίου και σε πίεση έως 80 τόνους.

Όπως ανακοινώνει η Xpeng Motors, αναλόγως της έκδοση του G6 η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία που παρέχει με μία πλήρη φόρτιση είναι από 470 χλμ. έως 535 χλμ., αντίστοιχα.

Η μέγιστη ισχύς ταχυφόρτισής της φτάνει τα 451 kW και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να φορτίσει από το 10%-80% μόλις σε 12 λεπτά της ώρας.

Το αμάξωμά του επανασχεδιάστηκε μερικώς πρόσφατα, με κυριότερες αλλαγές τα νέα φώτα και την τοποθέτηση του εταιρικού εμβλήματος στην άκρη του καπό, αντί εντός της μάσκας που ήταν πριν.

Είναι κομψό και έντονα κεκλιμένο στο πίσω μέρος του, κάτι που βοηθά στην καλύτερη αεροδυναμική. Στο τελευταίο συμβάλλουν και οι δύο διαμορφωμένες αεροτομές, τόσο στην στη άκρη της οροφής όσο και της πίσω πόρτας.

Άλλα χαρακτηριστικά στοιχεία του είναι τα LED φώτα εμπρός και πίσω (όπως προγράψαμε), η εγκάρσια φωτεινή μπάρα «Starlight» (συνολικού μήκους 1.942 χλστμ.) και οι σχετικά μεγάλης διαμέτρου θόλοι των τροχών οι οποίοι συμβάλλουν στο να δείχνει το G6 και πιο δυναμικό.

Οι διαστάσεις του είναι 4.758 χλστμ. σε μήκος, 1.920 χλστμ. σε πλάτος και 1.650 χλστμ. σε ύψος, ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 2.890 χλστμ. Ο αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας είναι 0,248.

Αναφορικά με το βάρος του, στην έκδοση «Long Range» είναι 2.115 κιλά και στην «Performance» 2.220 κιλά, αντίστοιχα.

Απόδοση, επιδόσεις
Τι σημαίνουν οι προσδιορισμοί «Long Range» και «Performance» που γράψαμε επανειλημμένως; Αντιστοιχούν στον αριθμό των ηλεκτροκινητήρων και της μέγιστης ισχύος αυτών.

Αναλυτικότερα, στην πρώτη έκδοση του νέου μοντέλου («Long Range») υπάρχει ένας στον πίσω άξονα που κινεί τους εκεί τροχούς. Είναι σύγχρονος μόνιμού μαγνήτη, αποδίδει 296 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 440 Nm.

Στη δεύτερη έκδοση (««Performance»»), το αυτοκίνητο έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, κάτι που σημαίνει ότι είναι τετρακίνητο. Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι ο ίδιος (296 ίπποι, 440 Nm), ενώ ο εμπρός (ασύγχρονος) αποδίδει 190 ίππους και μέγιστη ροπή 220 Nm, αντίστοιχα.

Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς του είναι 487 ίπποι και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 660 Nm, αντίστοιχα.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, από την εταιρεία ανακοινώθηκε ότι το πισωκίνητο G6 επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 202 χλμ./ώρα.

Στην τετρακίνητη εκδοχή του, η επιτάχυνση από τα  0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητά του είναι ίδια.

Εσωτερικά
Στο καινούργιο G6 οι άνθρωποι της Xpeng λανσάρουν το νέας σχεδίασης και φιλοσοφίας διαμόρφωσης εσωτερικό το οποίο ονομάζουν «Super Star Ring». Χαρακτηρίζεται από τη λιτή εμφάνιση, ανοιχτό χώρο και συνδυασμό ευθείων και καμπύλων γραμμών.

Στο ταμπλό, εμπρός από τον οδηγό υπάρχει έγχρωμη οθόνη 10,25 ιντσών, ενώ στο κέντρο του η οθόνη αφής είναι τεχνολογίας Ultra HD και 15,6 ιντσών, αντίστοιχα.

Για το σύστημα πολυμέσων αλλά και τη γενικότερη λειτουργία των ψηφιακών και ηλεκτρονικών συστημάτων το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με τον μικροεπεξεργαστή Qualcomm Snapdragon 8295 ο οποίος, μεταξύ άλλων, υποστηρίζει ταχύτατη λειτουργία των εφαρμογών και δίκτυο 5G.

Η κεντρική κονσόλα είναι τύπου «γέφυρας» και εκτείνεται από τη βάση του ταμπλό ως πίσω μεταξύ των δύο εμπρός καθισμάτων. Σε αυτή έχουν διαμορφωθεί επιφάνειες ασύρματης φόρτισης δύο smartphones, ποτηροθήκες και ο χώρος για μικροαντικείμενα. 

Τα υλικά με τα οποία είναι επενδεδυμένη η καμπίνα έχουν επιλεγεί προσεκτικά και είναι βιώσιμα.

Υπάρχει συνδυασμός μαλακού και σκληρού πλαστικού, απομίμηση ξύλινης επένδυσης και δέρματος και το αποτέλεσμα δείχνει προσεγμένο και ποιοτικό, όπως αποδεικνύεται στην πράξη.

Το επίπεδο εξοπλισμού του είναι πολύ υψηλό καθώς –εκτός από τα απαραίτητα συστήματα «ADAS» και το σύστημα «Xpilot» (συμπεριλαμβανομένου και του «Xpilot Assist Parking»)- διαθέτει καθίσματα που είναι θερμαινόμενα και ψυχωμένα, όπως και με τη δυνατότητα μασάζ για όλους τους επιβάτες.

Τέλος, ο χώρος αποσκευών του είναι τουλάχιστον 571 λίτρα και αυξάνεται ως τα 1.374 λίτρα όταν διπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος.

Σε ό,τι αφορά στην ανάρτησή του, στο εμπρός μέρος υπάρχουν διπλά ψαλίδια με αντιστρεπτική ράβδο, ενώ πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.

Το Xpeng G9
Εκτός από G6, η Xpeng θα διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά και το G9, το μεγάλο SUV μοντέλο της το οποίο αποτελεί και την τετράτροχη «ναυαρχίδα» της, τρόπον τινά.

Με δομένο την τελευταία προσέγγιση, το G9 είναι αποτέλεσμα της αμέριστης προσοχής και της τεχνολογικής κορωνίδας της κινεζικής εταιρείας, αλλά και της παρεχόμενης πολυτελούς αποπνέουσας αίσθησης και εικόνας.

Τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν είναι τα ακόμη πιο προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας, ασφάλειας, άνεσης, αλλά και βιωσιμότητας αναφορικά με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί τόσο στη δομή του όσο και στο εσωτερικό του.

Το αμάξωμά του είναι σχετικά λιτό σε ό,τι αφορά στις γραμμές του οι οποίες συνδυάζονται με καμπύλα σχήματα. Σε σχέση με το G6 έχει την τυπική μορφή ενός SUV. Ο συντελεστής οπισθέλκουσάς του είναι 0,272.

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζουν τα LED φώτα -με την αντίστοιχη μπάρα μεταξύ τους- και τα τραπεζοειδή πλαίσια φωτιστικών σωμάτων που βρίσκονται στον προφυλακτήρα.

Στο πλάι, είναι σαφής η επιμήκης σιλουέτα του η οποία ενισχύεται από το γεγονός ότι οι εξωτερικές χειρολαβές είναι ενσωματωμένες στο αμάξωμα, από τους σχετικά μεγάλους θόλους των τροχών και τις ζάντες 20 ιντσών ή 21 ιντσών, αναλόγως της έκδοσης.

Στο πίσω μέρος του διακρίνεται από την εγκάρσια φωτεινή μπάρα, τα φώτα που εκτείνονται και προς το πλάι και –φυσικά- από τον μεγάλο λογότυπο-ονομασία της εταιρείας.

Οι διαστάσεις του είναι 4.891 χλστμ. σε μήκος, το πλάτος του φτάνει τα 1.937 χλστμ. και το ύψος του τα 1.680 χλστμ. (1.670 χλστμ. στην έκδοση AWD). Το μεταξόνιό του είναι 2.998 χλστμ.

Στο εσωτερικό του, η ευρυχωρία είναι από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του G9. Όλα τα καθίσματα είναι άνετα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, θερμαινόμενα και ψυχωμένα, ενώ υπάρχει και σύστημα μασάζ για το σώμα των επιβατών.

Επιπλέον, οι πίσω θέσεις μπορούν να μετατραπούν σαν σε καναπέ ώστε οι εκεί επιβάτες να μεταφέρονται με άνεση λιμουζίνας.

Στο ταμπλό, η αίσθηση του ψηφιακού περιβάλλοντος είναι έντονη καθώς υπάρχουν τρεις έγχρωμες οθόνες. Αυτή του πίνακα οργάνων είναι 10,35 ιντσών και στο κέντρο του (ταμπλό) υπάρχουν δύο 14,96 ιντσών έκαστη.

Και το G9 εφοδιάζεται με τον ισχυρό μικροεπεξεργαστή NVIDIA Orin-X, ενώ έχει τη δυνατότητα Wi-Fi 5G.

Να σημειώσουμε ότι στη άνεση και στη δημιουργία πιο ευχάριστου κλίματος για τους επιβάτες συμβάλλει και η μεγάλη πανοραμική οροφή.

Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι τουλάχιστον 660 λίτρα και αυξάνεται έως τα 1.576 λίτρα όταν διπλωθούν οι πλάτες του πίσω καθίσματος. Επίσης, στο εμπρός μέρος υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 71 λίτρων («frunk»).

Επίκεντρο του νέου Xpeng G9 είναι η μπαταρία LFP η οποία είναι είτε 79 kWh, είτε 93,1 kWh, αναλόγως της έκδοσης του μοντέλου.

Και αυτό βασίζεται στην προηγμένη πλατφόρμα «SEPA 2.0» («Smart Electric Platform Architecture 2.0») και έχει αρχιτεκτονική 800 Volt.

Σε συνδυασμό με την τεχνολογία «5C Supercharging AI» επιτρέπουν στον συσσωρευτή να φορτίζει σε ταχυφορτιστή ισχύος έως 525 kW.

Σε αυτή την περίπτωση δύναται να φορτίσει από το 10%-80% μόλις σε 12 λεπτά της ώρας, προσθέτοντας αυτονομία άνω των 450 χιλιομέτρων σε μόλις 10 λεπτά αυτής.

Σύμφωνα με την Xpeng η μέγιστη τυποποιημένη αυτονομία του G9 φτάνει τα 585 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση (κατά WLTP) και η μέση τυποποιημένη κατανάλωση ενέργειας είναι 18,4 kWh/100 χλμ. (κατά WLTP).

Σε ό,τι αφορά στους ηλεκτροκινητήρες, το νέο G9 διατίθεται τόσο σε πισωκίνητη έκδοση όσο και σε τετρακίνητη (AWD).

Στην πρώτη περίπτωση ο σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 351 ίππους και μέγιστη ροπή 465 Nm.

Στη δεύτερη, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας είναι ίδιας απόδοσης και ο εμπρός (ασύγχρονος) αποδίδει 224 ίππους. Η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς φτάνει τους 575 ίππους και η μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή τα 695 Nm, αντίστοιχα.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του, το G9 στην πισωκίνητη εκδοχή «Standard Range» επιταχύνεται από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα.

Στην πισωκίνητη «Long Range», ο χρόνος που χρειάζεται είναι 6,4 δευτερόλεπτα, ενώ στην AWD μειώνεται στα 4,2 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα.

Η ανάρτησή του έχει την ίδια μοχλική διάταξη με αυτή του G6, δηλαδή διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Ωστόσο, επειδή το G9 είναι η «ναυαρχίδα» της Xpeng Motors είναι αναμενόμενο να έχει και στοιχεία που να αρμόζουν και να τονίζουν αυτόν το χαρακτηρισμό.

Έτσι, εμπρός και πίσω (η ανάρτηση) διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος έχει αερόσουστες αντί των κλασικών ελατηρίων.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η έκδοση «Performance» προσφέρει τη δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της αερανάρτησης έως κατά 100 χλστμ, της σκληρότητάς της έως κατά 50% και έχει βελτιωμένη σταθερότητα στις στροφές κατά 30%, συγκριτικά.

Τέλος, αναφορικά με τον εξοπλισμό του, αυτός είναι ακόμα πιο πλούσιος. Το εσωτερικό είναι επενδευμένο με δέρμα nappa, τα καθίσματα διαθέτουν αφρό αργής επαναφοράς πάχους 26 χλστμ. και εργονομικό σχεδιασμό 12 στρωμάτων.

Εκτός από τα εμπρός και τα πίσω είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και όλα τα καθίσματα διαθέτουν σύστημα μασάζ και είναι θερμαινόμενα και ψυχόμενα.

Πέραν αυτών, στον εξοπλισμό του G9 περιλαμβάνεται και πολυκάναλο ηχοσύστημα με 20 ηχεία και λειτουργία «Dolby Atmos».

Πρώτες εντυπώσεις
Ξεκινήσαμε την οδηγική επαφή μας με τα δύο μοντέλα της Xpeng πίσω από το τιμόνι του G6. Το αυτοκίνητο δεν θυμίζει Tesla Model Y μόνο στο αμάξωμα αλλά και στο εσωτερικό του.

Με αυτό θέλουμε να πούμε ότι ως οδηγός κάθεσαι αναπαυτικά και έχει εμπρός σου μια διάταξη οθονών που παραπέμπουν στο αμερικανικό αμιγώς ηλεκτρικό όχημα.

Το τιμόνι έχει χαρακτηριστικό σχήμα και σχετικά χοντρή στεφάνη. Από την πρώτη στιγμή σού δίνει θετική εντύπωση στην αφή, χάρη στο υλικό της επένδυσής του.

Η οθόνη στον πίνακα οργάνων είναι ευκρινής, όπως και η αντίστοιχη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Σε αυτή, οι πληροφορίες είναι πάρα πολλές και χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα για να μάθεις να πλοηγείσαι στο μενού και στις επιλογές του.

Η ευρυχωρία -ιδίως στο πίσω κάθισμα- είναι υπεράνω κριτικής, ενώ η ποιότητα των υλικών και της κατασκευής είναι ικανοποιητικές, ιδίως όταν πρόκειται για ένα όχημα μιας εταιρείας που έχει μικρή ιστορία στην παραγωγή αυτοκινήτων.

Η επιτάχυνση είναι καλή, άμεση αλλά όχι απότομη, ενώ εντός πόλης υπάρχει η δυνατότητα ο οδηγός να ρυθμίζει βαθμηδόν την τροχοπέδη του συστήματος ανάκτησης ενέργειας.

Στην πόλη είναι ευκολοδήγητο, άνετο και το σύστημα «Xpilot» διευκολύνει τον οδηγό. Το ίδιο ισχύει και στον αυτοκινητόδρομο, όπου το επίπεδο θορύβου παραμένει σχετικά χαμηλό όταν αυξάνεται η ταχύτητα.

Επίσης, ο οδηγός έχει να επιλέξει κάποιο από τα τέσσερα προγράμματα λειτουργίας του συστήματος «drive mode»: Τα «Eco», «Normal», «Sport» και «Individual», αντίστοιχα.

Τέλος, η ανάρτηση του G6 είναι σχετικά σφιχτή σε ρύθμιση, αλλά άνετη και καταφέρνει να «κρύβει» το βάρος του οχήματος.

Σε ό,τι αφορά στο G9, τα δεδομένα είναι αναβαθμισμένα, τόσο στην ποιότητα όσο και στην άνεση, συγκριτικά. Αυτό είναι προφανές, ιδίως εάν μπεις απευθείας στο αυτοκίνητο από το G6.

Το κορυφαίο μοντέλο της Xpeng Motors αποπνέει έναν πιο premium χαρακτήρα στο εσωτερικό του. Ο οδηγός  κάθεται σχετικά ψηλά και έχει καλή επόπτευση του περιβάλλοντος χώρου.

Βεβαίως, η θέση οδήγησης ρυθμίζεται εύκολα όπως θέλει και το κάθισμα είναι σχετικά μαλακό και η δερμάτινη επένδυση πολύ καλή σε αίσθηση.

Ο συνοδηγός, επίσης μεταφέρεται με άνεση και έχει τη δυνατότητα να απασχολείται ευχάριστα κατά το ταξίδι μέσω των εφαρμογών που υπάρχουν διαθέσιμες στη δεύτερη μεγάλη οθόνη αφής που είναι προς το μέρος του.

Όταν το όχημα κινείται, ο οδηγός δεν έχει ορατότητα προς τις ενδείξεις της να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο.

Στο πίσω μέρος, τα καθίσματα είναι ακόμη πιο άνετα και διαμορφωμένα για τη φιλοξενία κυρίως δύο ατόμων. Όμως, εάν χρειαστεί και ο τρίτος θα μετακινηθεί χωρίς το παραμικρό πρόβλημα ευρυχωρίας.

Η ανάρτησή του λειτουργεί με γνώμονα την άνετη μεταφορά των επιβατών.

Το ύψος της και η σκληρότητά της ρυθμίζεται αυτόματα αναλόγως της ταχύτητας κίνησης του οχήματος και του επιλεγμένου προγράμματος στο σύστημα «drive mode», το οποίο επίσης έχει τέσσερις επιλογές («Eco», «Normal», «Sport» και «Individual»).

Εντός πόλης, το σχετικά μεγάλων διαστάσεων όχημα κινείται με σχετική ευκολία, επίσης, χάρη και στη συνδρομή των καμερών που δίνουν στον οδηγό ορατότητα 360 μοιρών όταν πλησιάζει κάποιο άλλο όχημα ή σε κάποιο εμπόδιο.

Και σε αυτό ο οδηγός δύναται να ρυθμίζει βαθμηδόν την τροχοπέδη του συστήματος ανάκτησης ενέργειας και να χρησιμοποιεί ελάχιστα στο πεντάλ του φρένου.

Στον αυτοκινητόδρομο, ο οδηγός διατηρεί χωρίς πρόβλημα την ταχύτητα κίνησης που επιλέγει και εντύπωση προκαλεί πόσο ήσυχο είναι στο εσωτερικό του.

Τέλος, αναφορικά με τον εξοπλισμό του, η Xpeng Motors προσφέρει πλέον και μία ακόμη, την «Black Edition», όπως την ονομάζει.

Από την επίσημη ελληνική αντιπροσωπεία της κινεζικής εταιρείας ανακοινώθηκε ότι τόσο το G6 όσο και το G9 αναμένονται στη χώρα μας από τον προσεχή Νοέμβριο.

Σχετικά με τις τιμές πώλησής τους, δεν έχουν οριστικοποιηθεί προς το παρόν.

Ωστόσο, τα στελέχη της αντιπροσωπείας δηλώνουν ότι οι αυτές για το G6 αναμένεται να ξεκινούν από τις περίπου 42.000 ευρώ, χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης.

Για το G9 η βασική τιμή πώλησής του αναμένεται να αρχίζει από τις περίπου 60.000 ευρώ, επίσης χωρίς το όφελος της κρατικής επιδότησης.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Τα υβριδικά κυριαρχούν, τα ηλεκτρικά κερδίζουν έδαφος

Έρχεται το ηλεκτρικό Nissan των 20.000 ευρώ

Χλιδή, μυστήριο και γαλλικά κρασιά: Ιδού το τρένο του Κιμ Γιονγκ Ουν (+video)