Live Κίνηση
Περισσότερα
AUDI

Ο εξηλεκτρισμός του Audi A6

Ελλάδα 15:37
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ο εξηλεκτρισμός του Audi A6

AUDI

Ο εξηλεκτρισμός του Audi A6

AUDI

Όντας ένα από τα μοντέλα στο high end άκρο της γκάμας της Audi, το A6 είναι αναμενόμενα γεμάτο τεχνολογία σε κάθε τομέα. Ακόμα και κάτω από το καπό όπου ο εξηλεκτρισμός έχει εξελιχθεί σε ξεκάθαρο πλάνο για τη γερμανική μάρκα.

Advertisement
Advertisement

Η ήπια υβριδική τεχνολογία (Mild Hybrid Technology – MHEV) είναι στάνταρ σε όλους τους κινητήρες του νέου Audi A6. Αυτό σημαίνει πως μετά τα Α8 και Α7 η εταιρεία από το Ίνγκολσταντ έχει εξηλεκτρίσει πλήρως και τη γκάμα ενός ακόμα μοντέλου της.

Όλα λοιπόν τα Α6 με κινητήρα V6 έχουν κύριο ηλεκτρικό κύκλωμα 48V. Η καρδιά του συστήματος είναι μια υβριδική μονάδα μίζας/ γεννήτριας (BAS) που είναι συνδεδεμένη με το στρόφαλο. Κατά την επιβράδυνση η BAS μπορεί να ανακτήσει μέχρι και 12 kW ισχύος, να την αποθηκεύσει σε μια ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα έως 10 Ah, που βρίσκεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Εάν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι  μεταξύ των 55 και 160 km/h το νέο Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα εκτός λειτουργίας για μέχρι και 40 δευτερόλεπτα. Μόλις ο οδηγός θελήσει να επιταχύνει εκ νέου, το BAS εκκινεί τον κινητήρα γρήγορα και απόλυτα ομαλά. Το κύκλωμα των 48V επιτρέπει τη διεύρυνση της λειτουργίας start-stop μέχρι και τα 22 km/h.

Advertisement
Advertisement

Audi-a6-2018-e640tall

Επίσης το ήπιο υβριδικό σύστημα είναι συνδεδεμένο με την κάμερα προκειμένου να αυξηθεί και άλλο η άνεση. Έτσι ο κινητήρας παίρνει μπροστά, όταν είναι εκτός λειτουργίας, ακόμα και αν ο οδηγός εξακολουθεί να πατά το φρένο, μόλις η εμπρός κάμερα αναγνωρίσει πως το αυτοκίνητο που βρίσκεται μπροστά αρχίζει να κινείται.

Στην καθημερινή, πραγματική χρήση η τεχνολογία MHEV μπορεί να μειώσει την κατανάλωση, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Audi, μέχρι και κατά 0,7 λίτρα για κάθε 100 km.