Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Nissan: Η πρωτοποριακή τεχνολογία του ψυχρού ψεκασμού εδρών βαλβίδων

Ελλάδα 4:15
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ
        string(121) "Nissan: Η πρωτοποριακή τεχνολογία του ψυχρού ψεκασμού εδρών βαλβίδων"
    

Nissan: Η πρωτοποριακή τεχνολογία του ψυχρού ψεκασμού εδρών βαλβίδων

ΝΕΑ

Η ιαπωνική εταιρεία εξέλιξε έδρες βαλβίδων που κατασκευάζονται με τεχνολογία ψυχρού ψεκασμού, σηματοδοτώντας μία παγκόσμια πρωτιά σε κινητήρες αυτοκινήτων.

Advertisement
Advertisement

Η τεχνολογία ψυχρού ψεκασμού εφαρμόζεται τώρα από τη Nissan στον νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων, ο οποίος έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την παραγωγή ενέργειας για το υβριδικό σύστημα κίνησης e-POWER τρίτης γενιάς.

Το πρώτο όχημα παγκοσμίως που διαθέτει αυτό το νέο σύστημα e-POWER είναι το νέο Qashqai, το οποίο ξεκίνησε την παραγωγή του στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland του Ηνωμένου Βασιλείου τον Ιούλιο.

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,5 λίτρων (με κωδικό ZR15DDTe) χρησιμοποιεί την μοναδική τεχνολογία STARC2 της Nissan, η οποία αυξάνει την θερμική απόδοση στο 42% σταθεροποιώντας την καύση εντός των κυλίνδρων.

Advertisement
Advertisement

Ένα βασικό στοιχείο της φιλοσοφίας STARC είναι η βελτιστοποίηση της ροής από τη θύρα εισαγωγής στον θάλαμο καύσης.

Στους συμβατικούς κινητήρες, ο σχεδιασμός της θύρας εισαγωγής περιορίζεται από την ανάγκη για πρεσσαριστά τοποθετημένες συντηγμένες έδρες βαλβίδων, οι οποίες περιορίζουν την ικανότητα βελτιστοποίησης του σχήματος της θύρας για ιδανική ροή καυσίμου.

Οι μηχανικοί της Nissan αντιμετώπισαν αυτήν την πρόκληση αναπτύσσοντας μια νέα έδρα βαλβίδας χρησιμοποιώντας τεχνολογία ψυχρού ψεκασμού.

Advertisement

Αυτή η διαδικασία επιτρέπει τον απευθείας σχηματισμό μιας επίστρωσης στην επιφάνεια της κυλινδροκεφαλής, εξαλείφοντας την ανάγκη για ξεχωριστό εξάρτημα έδρας βαλβίδας και επιτρέποντας τη δημιουργία μιας βελτιστοποιημένης γεωμετρίας της θύρας εισαγωγής.

Επιπλέον, σε σύγκριση με παρόμοιες μεθόδους, η υψηλότερη θερμική αγωγιμότητα επιτρέπει βελτιωμένη απόδοση ψύξης γύρω από τις βαλβίδες.

Advertisement

Η νέα έδρα βαλβίδας παράγεται ψεκάζοντας ανόμοιες μεταλλικές σκόνες με υπερηχητική ταχύτητα στην επιφάνεια της κυλινδροκεφαλής αλουμινίου, σχηματίζοντας μια στιβαρή και ανθεκτική επίστρωση που προσκολλάται ισχυρά χωρίς να λιώνει το υλικό της βάσης.


ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ

Κάτω από 25.000 ευρώ θα κοστίζει το βενζινοκίνητο Chery Tiggo 4 στην Ελλάδα

Ιδού η Porsche του σοβαρού τροχαίου στη Θεσσαλονίκη

Υπάρχει το ενδεχόμενο κοινής έγκρισης τύπου αυτοκινήτων Ευρώπης – Αμερικής;