Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Πώς θα είναι το νέο SUV της Alfa Romeo

Ελλάδα 2:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκλειστικό: Πώς θα είναι το νέο SUV της Alfa Romeo

ΝΕΑ

Αποκλειστικό: Πώς θα είναι το νέο SUV της Alfa Romeo

ΝΕΑ

Διπλή επίθεση από την Alfa Romeo στα SUV τα αμέσως επόμενα χρόνια, αφού η μάρκα θα μας φέρει δύο νέα μοντέλα του είδους που θα πλαισιώσουν τη Stelvio. Δείτε αποκλειστικά το πως μπορεί να είναι το μικρότερο εκ των δύο νέων SUV της Alfa. ΣΠΥΡΟΣ ΧΩΤΟΣ (sh@newsauto.gr)

Advertisement
Advertisement

Μετά λοιπόν τη Stelvio, η Alfa Romeo μέχρι το 2022 θα βάλει στη γκάμα της άλλα δύο SUV, ένα που θα τοποθετηθεί στη μεγάλη κατηγορία (E SUV) και ένα στη μικρομεσαία (C SUV). Το δεύτερο είναι και σαφώς το πιο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά και εμείς, σε συνεργασία με τον «κατάσκοπό» μας, σας αποκαλύπτουμε αποκλειστικά το ποιόν του.

Το νέο C SUV της Alfa Romeo θα αποκτήσει λοιπόν άκρως δυναμικές φόρμες, οι οποίες θα είναι συμβατές με τη νεότερη αισθητική φιλοσοφία της μάρκας, ενώ παράλληλα θα το φέρουν πιο κοντά στη σχεδίαση των πιο σπορτίφ crossover μοντέλων.

Έτσι, με βάση πάντα την αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα του κατασκόπου μας, ξεχωρίζουμε το δυναμικό εμπρόσθιο τμήμα με τα «αιχμηρά» φώτα, τα οποία ουσιαστικά συνδέονται με τον παραδοσιακό «θυρεό» της Alfa μέσω μιας σε σχήμα V χρωμιωμένης λωρίδας.

Advertisement
Advertisement

Έντονες είναι οι νευρώσεις στο κυρτό καπό, ενώ αντίστοιχες νευρώσεις συναντούμε και στα πλαϊνά του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, με βάση πάντα τη φωτογραφία, η οροφή θα πέσει λιγότερο κάθετα πάνω στα φώτα, περιορίζοντας μεν το εμβαδόν του πίσω παρμπρίζ, αλλά τονίζοντας πάντα το δυναμισμό του σχήματος.

Εκτός τώρα από τη σχεδίαση, το νέο C SUV της Alfa Romeo αναμένεται να έχει πολλά κοινά και με τη νέα γενιά της Giulietta, η οποία όπως και αυτό, θα παρουσιαστεί μέχρι το 2022. Παρότι είναι νωρίς ακόμη να μιλήσουμε για τα τεχνικά του στοιχεία, είναι δεδομένο ότι και το SUV και η επόμενη Giulietta θα λάβουν τους νεότερους turbo κινητήρες βενζίνης του Group, τον 3κύλινδρο 1.000άρη των 120 ίππων και τον 4κύλινδρο 1.300άρη με 150 και 180 ίππους.