Νέο Nissan Juke: Με σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις
ΝΕΑΓια την ανανέωση του Juke, η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος, ανταποκρινόμενη στη ζήτηση των πελατών, μετά την επιτυχία του στο Juke πρώτης γενιάς.
Το Nissan Juke, από το λανσάρισμά του το 2010 έως σήμερα, ποτέ δεν έχει περάσει απαρατήρητο. Αντίθετα, πάντα αποτελεί έκπληξη, με τον έντονο χαρακτήρα του, τον τολμηρό του σχεδιασμό και τα τεχνολογικά του χαρακτηριστικά.
WHAT CAR
Εκτός από την εισαγωγή του νέου κίτρινου, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων.
Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.
Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.
Η επαναφορά της επιλογής του κίτρινου χρώματος είναι φυσική συνέπεια, καθώς πολλοί το είχαν αγαπήσει όταν παρουσιάστηκε στο Juke πρώτης γενιάς. Το νέο κίτρινο είναι ελαφρώς πιο έντονο, δίνοντας μια πιο μοντέρνα και εντυπωσιακή εμφάνιση.
Στην νέα έκδοση N-Sport, το νέο κίτρινο ενισχύεται από την αντίθεση με τη μαύρη οροφή, τους καθρέφτες των θυρών, των τροχών, την μάσκα και τις κολόνες Α και Β.
Πρόσθετη τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού
Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna.
Εκμεταλλευόμενη την κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας, η ανάλυση της κάμερας οπισθοπορείας έχει επίσης αυξηθεί στα 1,3 megapixel. Η κάμερα οπισθοπορείας είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις Juke, ενώ η οθόνη Around-View που συνδυάζει την θέαση από τέσσερις κάμερες γύρω από το αυτοκίνητο για να δημιουργήσει μια όψη 360 μοιρών της θέσης του αυτοκινήτου για ελιγμούς στάθμευσης διατίθεται από το Ν-Connecta και επάνω.
Μηχανικά σύνολα
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 94 ίππους και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 49 ίππους και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW.
Το αποτέλεσμα είναι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που παρέχει 25% περισσότερη ισχύ από την τρέχουσα επιλογή βενζινοκινητήρα, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο και έως και 20% στον μικτό κύκλο.
Η δεύτερη επιλογή για το Juke τροφοδοτείται από έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 ίππους και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque).
Είναι διαθέσιμη με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport), έτσι οι οδηγοί μπορούν να ταιριάξουν αβίαστα το στυλ τους σε οποιοδήποτε σενάριο οδήγησης.
Κατανάλωση συνδυασμένου κύκλου WLTP | Εκπομπές ρύπων συνδυασμένου κύκλου WLTP | |
Juke DIG | 5.8-6.2 l/100km* | 133-141 g/km* |
Juke Hybrid | 4.7-4.9 l/100km* | 107-112 g/km* |