Menu
Τιμές αυτοκινήτων | NewsMoto newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Νέο Citroen E-Jumpy: Ηλεκτρικό και επαγγελματικό

  • newsautoteam

Η Citroen παρουσιάζει όλες τις λεπτομέρειες του 100% ηλεκτρικού συμπαγούς επαγγελματικού: e-Jumpy, συνεχίζοντας την πολιτική «ηλεκτροκίνηση για όλους», αυτή τη φορά στην κατηγορία των επαγγελματικών αυτοκινήτων.

 

Αυτή η 100% ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρει στους επαγγελματίες πρακτικές λύσεις για τις μεταφορές σε αστικό περιβάλλον, αλλά και σε αγροτικές περιοχές. Χωρίς συμβιβασμούς στην απόδοση, το e-Jumpy φέρνει μια νέα διάσταση στην άνεση και μεγαλύτερη ευκολία σε οποιονδήποτε επαγγελματία. Με δύο επιλογές σε χωρητικότητα μπαταριών, για αυτονομία 230 km στον κύκλο WLTP (με μπαταρία 50 kWh) και 330 km στον κύκλο WLTP (με μπαταρία 75 kWh) το ηλεκτρικό επαγγελματικό Citroen κινείται καθημερινά, χωρίς κραδασμούς και θόρυβο, με εξαιρετικά ομαλή κίνηση.

Η ρετρό πτυχή του Citroen Jumpy (vid)

Η οδήγηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έχει λιγότερο άγχος, καθώς προσφέρει ελευθερία πρόσβασης σε περιοχές με περιορισμένα όρια εκπομπών CO2. Ο χώρος φόρτωσης παραμένει αμετάβλητος σε σύγκριση με τις εκδόσεις του κινητήρα εσωτερικής καύσης, με σημαντικά μειωμένο κόστος χρήσης. Η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy θα φτάσει στις εκθέσεις της Citroen στο δεύτερο εξάμηνο του 2020, μαζί με την αντίστοιχη του Jumper, ενώ μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί και η αντίστοιχη ηλεκτρική έκδοση του Berlingo Van. Με τον τρόπο αυτό, ολόκληρος ο στόλος των επαγγελματικών αυτοκινήτων της Citroen θα είναι διαθέσιμος και ως ηλεκτρικός, παράλληλα με τη διάθεση των γνωστών και αποτελεσματικών εκδόσεων με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Citroen ενσωματώνει πλήρως την ηλεκτρική έκδοση στην υπόλοιπη γκάμα του Jumpy με στόχο την κορυφή της αγοράς των BEV (Battery Electric Vehicle). Οπτικά, τη διαφορά από τα υπόλοιπα Jumpy, κάνει η θύρα φόρτιση που βρίσκεται στην αριστερή μπροστινή πλευρά του e-Jumpy.

Αυτονομία- Μπαταρίες

Βασισμένο στην πλατφόρμα πολλαπλών εκδόσεων του Group PSA, EMP2, η ηλεκτρική έκδοση του Jumpy προσφέρεται με δύο μπαταρίες, δίνοντας δύο επίπεδα αυτονομίας. Με τον τρόπο αυτό, μπορεί κάθε επαγγελματίας να επιλέξει αυτό που πραγματικά χρειάζεται και ταιριάζει καλύτερη στη δική του δραστηριότητα.

Video: Ένα Citroen Jumpy… WRC!

Με αυτονομία 230 km στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα XS, M, XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 50 kWh. Με αυτονομία 330 χλμ. στον κύκλο WLTP (διατίθεται σε αμάξωμα M και XL) και είναι εξοπλισμένο με μπαταρία 75 kWh Η εγγύηση για τον ηλεκτροκινητήρα και τη μπαταρία, είναι 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα (έως και 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

Μεγέθη Αμαξώματος

Το νέο e-Jumpy διατίθεται σε 3 μήκη, συμπεριλαμβανομένου του νέου XS στα 4,60 m, παρέχοντας ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση στα αστικά κέντρα, ιδίως στις ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων και στους ελεύθερους χώρους στάθμευσης. Οι εκδόσεις του έχουν ύψος 1,90 m για να διασφαλιστεί ότι αυτό το όχημα μπορεί να πάει εκεί όπου πολλοί ανταγωνιστές δεν μπορούν, όπως υπόγειοι χώροι στάθμευσης αυτοκινήτων, εμπορικά κέντρα κ.λπ.

Χώροι και δυνατότητες

Η δυνατότητα ρυμούλκησης (έως 1 τόνο σε όλες τις εκδόσεις), ο ωφέλιμος όγκος (από 4,6 m3 XS χωρίς Moduwork έως 6,6 m3 XL με Moduwork) και το ωφέλιμο φορτίο (έως 1.275 κιλά), τοποθετούν το e-Jumpy μεταξύ των κορυφαίων επιλογών της αγοράς. Το ωφέλιμο πλάτος του ανάμεσα σε τροχούς είναι 1,26 m και καθιστά το ë-Jumpy ικανό να φιλοξενήσει ολόκληρη παλέτα ευρωπαϊκών προδιαγραφών (Ευρωπαλέτα).

Οδήγηση

Ο ηλεκτροκινητήρας συλλέγει ενέργεια από το φρενάρισμα ή κατά την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι. Η ισχύς του είναι 100 kW (136 hp) / 260 Nm ενώ η μέγιστη ταχύτητα 130 παραμένει ίδια σε όλα τα προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Power). Το πρόγραμμα Normal: όταν χρησιμοποιείται βελτιστοποιεί το εύρος και την απόδοση, το Eco: όταν χρησιμοποιείται, βελτιστοποιεί την κατανάλωση ενέργειας μειώνοντας την απόδοση του συστήματος θέρμανσης και κλιματισμού, χωρίς να τα απενεργοποιεί τελείως και περιορίζει τη ροπή και την ισχύ του κινητήρα. Τέλος στο Power: Δίνει τη μέγιστη απόδοση ισχύος.

Φόρτιση

Υπάρχουν τρεις τρόποι φόρτισης. Η θύρα φόρτισης που βρίσκεται στο αριστερό εμπρός φτερό του e-Jumpy και η φόρτιση λειτουργεί σε λειτουργία Park. Φόρτιση στο σπίτι που απαιτεί καλώδιο λειτουργίας 2 (για φόρτιση στο σπίτι ή σε χώρο εργασίας ή σε χώρο στάθμευσης). Ιδιωτική ή δημόσια ταχεία φόρτιση που απαιτεί εγκατάσταση Wallbox και καλώδιο λειτουργίας. Super-γρήγορη φόρτιση σε δημόσιο σημείο, με καλώδιο ενσωματωμένο στο φορτιστή

Η Γκάμα του

Τον Απρίλιο του 2019, η Citroen εμπλούτισε τη γκάμα του Jumpy για να κάνει το μοντέλο απόλυτα συμβατό στον τρόπο που οι επαγγελματίες το χρησιμοποιούν. Το Jumpy περιλαμβάνει 3 τύπους χρηστών: Για εργοτάξια με ανυψωμένη ανάρτηση και αυξημένο ωφέλιμο φορτίο (Πακέτο Chantier), για κίνηση σε μεγάλες διαδρομές παράδοσης (με συστήματα βοήθειας οδηγού, αφιερωμένα στην άνεση και στην ασφάλεια) και για οδήγηση στην πόλη (έκδοση XS με μήκος 4,60μ για ευέλικτες και άνετες μετακινήσεις).

Δημοφιλή στο Protothema.gr