Νέα πρακτική ονοματοδοσίας από τη Ford
ΝΕΑ
Η Ford φαίνεται να προετοιμάζεται για μια νέα εποχή στην ονοματοδοσία των καινούργιων αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της.
Όπως όλα δείχνουν, οι άνθρωποι της Ford θα εγκαταλείψουν τις κλασικές ονομασίες των αυτοκινήτων της όταν πρόκειται για τα μελλοντικά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας.
WHAT CAR
Μπορεί να έχουμε συνηθίσει στην ιδέα ότι αυτά θα εξακολουθούν να αποκαλούνται ως π.χ. Puma, Explorer, Mustang, Fiesta, Focus (σημ.: ευκαιρία να επανέλθουν οι δύο τελευταίες ονομασίες στην γκάμα της) κ.λπ., όμως τα στελέχη της έχουν άλλα σχέδια.

Σύμφωνα με πληροφορίες στον αμερικανικό Τύπο, η Ford κατέθεσε αιτήσεις τόσο στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ («USPTO») όσο και στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης («EUIPO») για την κατοχύρωση νέων ονομασιών για τα αυτοκίνητά της.
Βάσει όσων δημοσιεύτηκαν, πρόκειται για τις «Fathom», «Fuze», «Hive» και «Mythic».

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα Ford Authority, οι σχετικές αιτήσεις στην «USPTO» (ΗΠΑ) κατατέθηκαν στις 5 Αυγούστου 2025 και συγκεκριμένα αφορούν: «Οχήματα μηχανοκίνητα, δηλαδή αυτοκίνητα, φορτηγά, βαν, οχήματα ελευθέρου χρόνου και τα δομικά τους μέρη· ηλεκτρικά αυτοκίνητα· επιβατικά αυτοκίνητα· pick-up φορτηγά· ηλεκτρικά οχήματα, δηλαδή ηλεκτρικά επιβατικά αυτοκίνητα, pick-up φορτηγά, βαν, οχήματα ελευθέρου χρόνου και τα δομικά τους μέρη».
Την ίδια ημέρα (σημ.: στις 5 Αυγούστου) η Ford υπέβαλε αίτηση κατοχύρωσης του ονόματος «Ranchero», λίγες ημέρες πριν ανακοινώσει τα σχέδιά της για τη δημιουργία ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού pickup μοντέλου της, η τιμή του οποίου αναμένεται να ξεκινά από τις 30.000 δολάρια όταν παρουσιαστεί στην αγορά.

Στο ίδιο έγγραφο εμφανίζεται και η αναβίωση της ονομασίας «Evos» η οποία είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν τόσο σε ένα SUV παραγωγής που διατέθηκε στην Κίνα, όσο και σε ένα πρωτότυπο του 2011 (φωτογραφία κάτω).

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι η Ford δημοσίευσε πρόσφατα αγγελία για πρόσληψη ενός ατόμου για τη θέση «Nomenclature Strategist», δηλαδή υπεύθυνου στρατηγικής ονοματοδοσίας, ο οποίος θα έχει την αρμοδιότητα ανάπτυξης ονομάτων που θα ευθυγραμμίζονται με την «ευρύτερη αρχιτεκτονική της εταιρείας» (sic).
Προς το παρόν, από την εταιρεία δεν έχει ανακοινωθεί και δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα οτιδήποτε σχετικά. Όμως, η αποκάλυψη ότι έχει ήδη υποβάλλει αιτήσεις στα αντίστοιχα Γραφεία σημαίνει ότι προετοιμάζει το επόμενο στάδιο της στρατηγικής της αναφορικά με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
Απίστευτο: Οι Mercedes μπορεί να έχουν κινητήρες BMW!
Σε κρίσιμη κατάσταση ο δισεκατομμυριούχος – Πώς έγινε το ατύχημα στη Μύκονο