Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Most Beautiful Car 2014» η 4C Spider

Ελλάδα 10:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Most Beautiful Car 2014» η 4C Spider

ΝΕΑ

«Most Beautiful Car 2014» η 4C Spider

ΝΕΑ

Μετά την πλειάδα διακρίσεων για την Alfa Romeo 4C, έρχεται η roadster εκδοχή της να συνεχίσει το σερί!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Η 4C Spider που έκανε ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, διακρίθηκε σε ψηφοφορία της αυστριακής έκδοσης του περιοδικού Auto Bild και συγκεκριμένα στην κατηγορία «Sports Cars and Convertibles».

Εκεί το ιταλικό διθέσιο μοντέλο διαγωνίστηκε με 13 αντιπάλους και πήρε την πρωτιά χάρη στις ψήφους των αναγνωστών. Ανάμεσα στους χαμένους της ψηφοφορίας, ήταν μοντέλα όπως η Jaguar F-Type Coupe, η νέα Ford Mustang, η Porsche 911 Targa, το Audi TT κ.α.

Advertisement
Advertisement

Αντικείμενο κρίσης, ήταν φυσικά ο σχεδιασμός ενώ σε όλες τις κατηγορίες, τα υποψήφια μοντέλα ξεπέρασαν τα 80.

Όσο για την 4C Spider, είναι σχεδιασμένη από το Alfa Romeo Style Centre. Διθέσια, με τον κινητήρα στη μέση και την κίνηση στους πίσω τροχούς. Συνεχίζει την «spider» παράδοση της ιταλικής μάρκας, που περιελάμαβανε μοντέλα όπως η Giulietta Spider από τη δεκαετία του 1950 ή η Duetto που έγινε διάσημη από την ταινία The Graduate (1967), μέχρι τη σαγηνευτική Alfa Romeo 8C Spider.
[nggallery id=3195]
Ένα χαρακτηριστικό που ξεχώρισε το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στη Γενεύη είναι το αποκλειστικό Glossy White χρώμα τριπλής επίστρωσης. Ξεχωριστό του στοιχείο και το «δαχτυλίδι» από ανθρακονήματα στο παρμπρίζ το οποίο παίζει διπλό ρόλο, αυτόν της ενίσχυσης της ακαμψίας και αυτόν της βελτίωσης της αεροδυναμικής. Ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται και στο εσωτερικό ενώ κάτω από το καπό, όπως και στην κουπέ έκδοση,
βρίσκεται ο νέος 4κύλινδρος 1750 Turbo με αλουμινένιο μπλοκ – που επιτρέπει να μειωθεί το βάρος κατά 22 κιλά. Ο 1750 Turbo συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ξηρού τύπου, Alfa TCT. Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν και με τα «shift paddles» που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.