Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Μην ξεχνάτε τους καθαριστήρες σας!

Ελλάδα 18:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μην ξεχνάτε τους καθαριστήρες σας!

ΝΕΑ

Μην ξεχνάτε τους καθαριστήρες σας!

ΝΕΑ

Η ασφάλεια μας, εν πολλοίς, εξαρτάται από την ορατότητα και συνεπώς από την καθαριότητα του παρμπρίζ.

Advertisement
Advertisement

Ίσως το πιο συνηθισμένο λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι, είναι ότι εξετάζουμε την κατάσταση των υαλοκαθαριστήρων, μόλις αρχίσουν οι βροχερές ημέρες αφού τότε είναι που συνειδητοποιούμε τη μη καλή τους λειτουργία.

Θεωρητικά, λοιπόν, η αντικατάσταση των μάκτρων πρέπει να γίνεται σε ετήσια βάση και αμέσως μετά τους καλοκαιρινούς μήνες, εκτός και αν η φθορά τους απαιτεί να γίνει νωρίτερα.

Η εξήγηση είναι απλή, καθώς τους καλοκαιρινούς μήνες τα μάκτρα επιβαρύνονται από την έκθεσή τους στον ήλιο και από τις υψηλές θερμοκρασίες με αποτέλεσμα να σκληραίνουν η να καίγονται, σε αρκετές των περιπτώσεων και να μην καθαρίζουν αποτελεσματικά τα παρμπρίζ.

Advertisement
Advertisement

Τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων (τα οποία διαφέρουν, ειδικά στα σύγχρονα αυτοκίνητα) χρειάζονται αντικατάσταση, όταν παρατηρούνται γδαρσίματα, λεκέδες από ρετσίνι ή ακόμα και όταν εμφανίζουν κομμένα τμήματα.

Η σωστή λειτουργία των μάκτρων επιτάσσει να ελεγχθούν και οι βραχίονες των υαλοκαθαριστήρων, ούτως ώστε να ρυθμιστούν και να καλύπτουν όσο δυνατόν μεγαλύτερη επιφάνεια του παρμπρίζ κατά τη λειτουργία τους.

Απαραίτητο είναι να γίνει και ένας έλεγχος στο σύστημα πλύσης, για την πρόληψη και την αντιμετώπιση κάποιου συνηθισμένου προβλήματος, όπως φραγμένα σωληνάκια παροχής νερού, χαλασμένος διακόπτης λειτουργίας, τρυπημένο δοχείο. Ομοίως, ελέγχουμε και ρυθμίζουμε σωστά τα πιτσιλιστήρια.

Advertisement

Υπάρχει τρόπος να παραταθεί η διάρκεια ζωής των μάκτρων:

  • Να λειτουργούν πάντα σε βρεγμένο παρμπρίζ
  • Να καθαρίζονται συχνά από σκόνες και άλλες ακαθαρσίες
  • Να μην εμφανίζεται τζόγος κατά τη λειτουργία τους

Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία των καθαριστήρων, εάν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, καλό να είναι να συμβουλευτείτε κάποιον επαγγελματία. Είναι συνηθισμένη η βλάβη στο μοχλό και ακόμα πιο συνηθισμένο (σε παλιότερα οχήματα) κάποιο βραχυκύκλωμα ή κομμένο καλώδιο στο μοτέρ, που τους κινεί.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
To Genesis GV80 απέκτησε επίσημα έκδοση κουπέ
Οδηγούμε το νέο Subaru Crosstrek στην Αυστρία
H Tesla ανανεώνει και το Model Y