Σέρβις Tesla εξαφάνισε 42.000 χιλιόμετρα
ΝΕΑ
Ένας ιδιοκτήτης Tesla κατήγγειλε πως το αυτοκίνητό του επέστρεψε από το επίσημο σέρβις χωρίς ιστορικό και με νέα, εντυπωσιακά προβλήματα…
Μια από τις πιο παράξενες εμπειρίες σέρβις είδε το φως της δημοσιότητας από μέλος του φόρουμ CybertruckOwners, όπου περιγράφει πώς το πολυτελές του Cyberbeast – η κορυφαία έκδοση του Tesla Cybertruck, αξίας άνω των 100.000 δολαρίων – επέστρεψε από σέρβις με… διαγραμμένα τα 26.000 μίλια (δηλαδή πάνω από 42.000 χιλιόμετρα) που είχε διανύσει.
WHAT CAR
Ο ιδιοκτήτης το είχε παραδώσει για απλές εργασίες: τοποθέτηση μπάρας φώτων, ευθυγράμμιση πάνελ αμαξώματος και έλεγχο προειδοποίησης ABS. Ωστόσο, παρέλαβε ένα όχημα που δεν αναγνώριζε το τηλέφωνό του, είχε κομμάτια ταπετσαρίας να κρέμονται, ένα φως τοποθετημένο στραβά και το σημαντικότερο: μηδενισμένο χιλιομετρητή.
Ο ίδιος κατέγραψε σε βίντεο το χιλιομετρητή να περνά από το 0 στο 1 καθώς έφευγε από το συνεργείο, υπογραμμίζοντας πως ούτε η εφαρμογή της Tesla ούτε το μενού σέρβις αναγνώριζαν τα προηγούμενα χιλιόμετρα.

Σαν να μην έφτανε αυτό, η εγκατάσταση της νέας μπάρας φώτων ήταν ανορθόδοξη, με εμφανές κενό στη μία πλευρά, ενώ παρατηρήθηκε χαλαρή βίδα στην πίσω πόρτα και εξάρτημα που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά. Το κερασάκι στην τούρτα: η απουσία προστατευτικής ποδιάς μπροστά.
Η Tesla προς το παρόν δεν έχει δώσει επίσημη εξήγηση για το πώς διαγράφηκαν τα χιλιόμετρα ή για τα νέα προβλήματα που εμφανίστηκαν. Το περιστατικό έρχεται σε μία περίοδο όπου ο κατασκευαστής προσπαθεί να βελτιώσει την εικόνα του στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.

Ο απογοητευμένος ιδιοκτήτης έγραψε χαρακτηριστικά: «Το CyberBeast μου πήγε για μια μέρα σπα και γύρισε νεογέννητο, με τεμπέλικο μάτι και ένα χαμένο μέλος». Μια ιστορία που, όπως φαίνεται, μόλις ξεκίνησε…