MG στο Goodwood 2025: Επίδειξη ισχύος και design
ΝΕΑ
Εκτός από τα πολύ ενδιαφέροντα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής, η MG εντυπωσίασε στο Goodwood με δύο εντυπωσιακές σχεδιαστικές προτάσεις.
Με μία εντυπωσιακή και πολυδιάστατη παρουσία στο φετινό Goodwood Festival of Speed, η MG απέδειξε πως δεν είναι απλώς ακόμη μια κινεζική φίρμα που παράγει ηλεκτρικά οχήματα, αλλά μια δύναμη με σαφές στρατηγικό όραμα, στιλιστική ταυτότητα και σχεδιαστική αυτοπεποίθηση.
WHAT CAR
Στην κορυφή της επικοινωνιακής της καμπάνιας βρέθηκε το Cyberster Black, μια extreme αλλά απολύτως μελετημένη εκδοχή του ήδη εντυπωσιακού ηλεκτρικού roadster.
Η μαύρη αυτή έκδοση δεν είναι απλώς μια αισθητική παραλλαγή, είναι μία δήλωση προθέσεων της μάρκας για την ευρωπαϊκή της παρουσία.
Η βαφή, εμποτισμένη με εξαιρετικά λεπτά σωματίδια γυαλιού, αποδίδει ένα “μεταλλικό βάθος” που φέρνει στο νου λιμουζίνες της γερμανικής luxury σχολής.

Οι κόκκινες δαγκάνες φρένων, οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες και το καθολικά μαύρο cockpit, συνθέτουν ένα σκηνικό πολυτελούς πρόκλησης.
Παρότι πρόκειται για one-off χωρίς άμεσο πλάνο παραγωγής, η διοίκηση της MG άφησε να εννοηθεί πως τέτοιου είδους «ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής» ίσως είναι το κλειδί για τη διατήρηση του αγοραστικού ενδιαφέροντος στο μέλλον.
Στο έτερο άκρο της σχεδιαστικής παλέτας, το πρωτότυπο Cyber X έκανε αίσθηση με τη ριζοσπαστική του μορφή.
Πρόκειται για έναν ηλεκτρικό “urban explorer” όπως το ονομάζει η εταιρεία, με τετράγωνη σχεδίαση και τολμηρές γραμμές.
Κάθετη μάσκα, ενιαία φωτεινή μπάρα, μυώδη φτερά και πανοραμική οροφή διαμορφώνουν ένα αισθητικό αποτέλεσμα που αποκαλύπτει τις σχεδιαστικές φιλοδοξίες της MG για την επόμενη δεκαετία.

Πέραν των δύο εντυπωσιακών μοντέλων, η εταιρεία παρουσίασε και τα νέα ηλεκτρικά IM 5 και IM 6, πιο συντηρητικά σε σχεδίαση αλλά με εντελώς διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους.
Δύο μοντέλα που απευθύνονται στην καρδιά της αγοράς, στοχεύοντας σε οικογένειες και καθημερινούς οδηγούς, με έμφαση στην αυτονομία και την τιμολογιακή ανταγωνιστικότητα.
Σε κάθε περίπτωση, η MG έδειξε ξεκάθαρα ότι στοχεύει πολύ ψηλά στις ευρωπαϊκές αγορές, έχοντας απαντήσεις για κάθε ανάγκη, είτε για τις καθημερινές μετακινήσεις είτε για ψαγμένα lifestyle που εντυπωσιάζονται από το design και την υψηλή αισθητική.