Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mercedes Pullman του ’75 με εσωτερικό Maybach

Ελλάδα 1:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes Pullman του ’75 με εσωτερικό Maybach

ΝΕΑ

Mercedes Pullman του ’75 με εσωτερικό Maybach

ΝΕΑ

Αν θέλει κάποιος να ξεχωρίσει πραγματικά και να κινείται αρχοντικά με μια διαχρονική Mercedes, με €2,1 εκατομμύρια, βάζει στο χέρι μια Pullman του 1975 με καμπίνα και αξεσουάρ από Maybach.

Advertisement
Advertisement

Στη Γερμανία το συγκεκριμένο μοντέλο είναι γνωστό ως Grosser Mercedes (η μεγαλύτερη Mercedes) για προφανείς λόγους. Ήταν η απόλυτη λιμουζίνα το 1975 όταν και παρουσιάστηκε, με χώρους και ανέσεις που δεν μπορούσε να φανταστεί κανείς για αυτοκίνητο εκείνης της εποχής. Τώρα όμως που τα χρόνια έχουν περάσει, η κατηγορία αυτή των αυτοκινήτων παρουσιάζει πολύ συμπιεσμένο ενδιαφέρον και αναλογικά χαμηλές τιμές.

Advertisement
Advertisement

Στη συγκεκριμένη, προκειμένου προφανώς να γίνει πιο ελκυστική σαν περίπτωση αγοράς, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες μετατροπές προκειμένου η καμπίνα να αλλάξει προς το πιο σύγχρονο. Εκτός της ανακατασκευής του αμαξώματος και του κινητήρα, το μοντέλο έχει πλέον το εσωτερικό που θα ικανοποιήσει κάθε σύγχρονη απαίτηση από μια λιμουζίνα. Με τα στοιχεία από μια Maybach, ιδανικά προσαρμοσμένα για να μην φαίνονται τελείως παράταιρα μέσα σε ένα αυτοκίνητο 45 χρονών.

Έτσι, εκτός από τα καθίσματα με τα μαλακά ποιοτικά δέρματα, η Pullman που έχουμε μπροστά μας, έχει όλες τις ανέσεις ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, με μεγάλη ηλιοροφή η οποία παρά την ποιοτική προσαρμογή της, δείχνει κάπως «ξένη» στο αυτοκίνητο- κάτι που δεν μπορούμε να πούμε για τις οθόνες στο ταμπλό αλλά και πίσω, το ψυγείο και τη θήκη για τα ποτήρια της σαμπάνιας.

Advertisement

Το μοντέλο που είναι έτσι και αλλιώς σπάνιο, μια και ως χειροποίητο, από το 1963 έως το 1981 κατασκευάστηκε μόλις σε 2.677 αντίτυπα, έχει όλα όσα μπορεί να ζητήσει κανείς από μια limo για αρχοντικές μετακινήσεις με αμίμητο στυλ. Η πλήρης αποκατάσταση ξεκίνησε το 2007 και ολοκληρώθηκε 7 χρόνια μετά. Κόστισε περί  τα 3 εκατομμύρια ευρώ και προκειμένου να διατηρηθεί καταχωρημένη ως ιστορικό όχημα, ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων της, έχουν παραμείνει ίδια με αυτά της εργοστασιακής τοποθέτησης.

Advertisement

Ο κινητήρας είναι 6,3 λίτρων V8 με απόδοση 250 ίππους και το κιβώτιο είναι αυτόματο με 4 σχέσεις. Η μοναδική αυτή Pullman έχει μόλις 1.112 χιλιόμετρα στο κοντέρ της και είναι διαθέσιμη από έμπορο για αγορά, έναντι του ποσού των 2,1 εκατομμυρίων ευρώ.

Advertisement