Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Mercedes-Benz: Το Immendingen ως κύριο πεδίο δοκιμών

Ελλάδα 11:52
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Mercedes-Benz: Το Immendingen ως κύριο πεδίο δοκιμών

ΝΕΑ

Mercedes-Benz: Το Immendingen ως κύριο πεδίο δοκιμών

ΝΕΑ

Το νέο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας στο Immendingen της Mercedes θα αποτελεί από εδώ και στο εξής το βασικό πεδίο δοκιμών της γερμανικής εταιρίας για τα επιβατικά της παγκοσμίως, η οποία ενοποιεί όλες τις εγκαταστάσεις της σε ένα μέρος.

Advertisement
Advertisement

 

Το νέο Κέντρο Δοκιμών και Τεχνολογίας στον δήμο του Immendingen (Test and Technology Center Immendingen -TTC) τέθηκε και επίσημα σε λειτουργία το 2018 και για την ολοκλήρωσή του χρειάστηκαν τρεισήμισι χρόνια. Σε αυτό το μέρος που βρίσκεται 130 χιλιόμετρα νότια της Στουτγάρδης η Mercedes-Benz θα διεξάγει στο μέλλων έως και το 90% των δοκιμών που πραγματοποιεί σήμερα σε όλο τον κόσμο. Λόγω του υψομέτρου που βρίσκεται μάλιστα (800 μ.) αλλά και του κλίματος της περιοχής οι Γερμανοί αναμένεται να μειώσουν και τις χειμερινές επισκέψεις τους σε Σουηδία και Φινλανδία αφού θα έχουν στη διάθεσή τους και μπόλικο χιόνι.

Advertisement
Advertisement

Mercedes-Benz Immendingen

Η γερμανική εταιρία θα δημιουργήσει παράλληλα στην περιοχή και 300 νέες θέσεις εργασίας με το νέο εργατικό δυναμικό να προστίθεται στους 250 υπαλλήλους της που βρίσκονται ήδη εκεί και εργάζονται πάνω σε 30 διαφορετικά πεδία δοκιμών. Τα πεδία δοκιμών του υπερσύγχρονου κέντρου μπορούν να προσομοιώσουν ένα ευρύ φάσμα συνθηκών και δρόμων που μπορούν να βρεθούν σε ολόκληρο τον κόσμο.

Mercedes-Benz Immendingen

Advertisement

“Απότομοι, στενοί δρόμοι, όπως εκείνους που βλέπουμε στις Άλπεις, μεγάλες λεωφόροι όπως στη Ν. Αμερική, ανιαρό μποτιλιάρισμα όπως εκείνο μιας νότιας ευρωπαϊκής πόλης: πολλά σενάρια κίνησης μπορούν να προσομοιωθούν ρεαλιστικά στο πεδίο δοκιμών. Ένα μεγάλο μέρος μπορεί να γίνει και με υπολογιστές αλλά τελικά οι δοκιμές στους σωστούς δρόμους είναι απαραίτητοι. Κατά την διαδικασία ανακαλύπτουμε επανειλημμένα ότι η πραγματικότητα έχει εκπλήξεις που ο υπολογιστής δεν έχει λάβει υπόψη του.” δηλώνει ο Reiner Imdahl, επικεφαλής του κέντρου της Mercedes και προσθέτει ότι ο δήμος του Immendingen που τους καλωσόρισε από την αρχή ήταν ό,τι καλύτερο για αυτούς αφού η συγκεκριμένη περιοχή αποτελούσε παλιότερα πεδίο δοκιμών για τον στρατό.

Advertisement

Στο νέο κέντρο δοκιμών, που σχεδιάστηκε από τον διάσημο για τις πίστες F1 που έχει δημιουργήσει Ηermann Tilke, φιλοξενούνται και οι δοκιμές των εναλλακτικών συστημάτων κίνησης, όπως είναι τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας EQ αλλά και η εξέλιξη των μελλοντικών συστημάτων ασφάλειας και αυτοματοποιημένης οδήγησης.

Οι παραπάνω τεχνολογίες είναι και εκείνες όπου θα επικεντρώσουν την προσοχή τους οι Γερμανοί στο μέλλον όπως επίσης και στη διασυνδεσιμότητα, και το sharing, βάζοντάς τα όλα υπό το ακρωνύμιο CASE (Connected, Autonomous, Shared, Electric).

Advertisement

Η τοποθεσία για το TTC επιλέχθηκε μεταξύ άλλων 120 τοποθεσιών που εξέταζαν οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρίας. Φέρει περισσότερες από 30 διαφορετικές διαδρομές δοκιμών που καλύπτουν μία έκταση 5,2 τετραγωνικών χιλιομέτρων και έχουν συνολικό μήκος 62 χιλιόμετρα (άσφαλτος και χώμα).Το κόστος για την Mercedes-Benz ξεπέρασε τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ όλος ο σχεδιασμός και η κατασκευή έγινε σε στενή συνεργασία με περιβαλλοντικούς οργανισμούς: η εταιρία έχει δημιουργήσει για παράδειγμα χώρους κατάλληλους για την βιωσιμότητα της πανίδας της περιοχής, υπάρχει “διάδρομος” εντός του πεδίου για το ελεύθερο πέρασμα των άγριων ζώων, το κούρεμα των θάμνων έχουν αναλάβει… πρόβατα και την προστασία των τελευταίων τρία… Λάμα! Είπατε κάτι για περιβαλλοντικές ανησυχίες;